Gå til innhold

Nei betyr nei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du er venn med meg, og vil ligge med meg, og jeg sier nei, så mener jeg nei. Det betyr ikke "ja" eller "kanskje senere", det betyr at jeg ser på oss som kun venner og at UANSETT hvor mye du prøver deg, vil svaret fortsatt bli nei, nei, nei. Kanskje andre kan overtales til sex bare man er pågående nok, men det kan ikke jeg. Så sånn er det bare. Håper det går inn en dag.

Anonymkode: c04e5...bb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ingen venninner?

Å være "venner" med en heterofil mann er bare latterlig. 

Anonymkode: e42f4...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell dette til vedkommende på måten du gjør her ts, for noen må bare virkelig ha det inn med teskje og fortjener å få det klinka i trynet! 

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ingen venninner?

Å være "venner" med en heterofil mann er bare latterlig. 

Anonymkode: e42f4...fe1

 
Hvorfor er det latterlig? Utdyp!
Jeg syntes det er flott å være venn med en (heterofil, ikke at det har så mye å si, hvorfor drar du legning inn?) mann.
Det er et behagelig avbrekk fra å være med venninder som snakker om overfladiske ting og sladder.
Det er flott å kunne møtes å snakke avkoblet om alt og ingenting, dypt og løst, over et sjakkbrett eller kortstokk.
Er man usikker på hvordan menn tenker eller ser på ting, så er det mye bedre å lufte tankene sine til enn mann enn til en kvinne som bare vil komme med rådgivning ut fra hva hun tenker og tror hva mannen tenker.
Jeg opplever at mine kamerater setter minst like mye pris på vennskapsforholdet som det jeg gjør.
For de er det fint å kunne henge med en kvinne uten å måtte imponere eller anstrenge seg,
og å få snakke fritt uten å være flau for det de føler og få råd og refleksjoner fra en som kan svare de åpent og ikke må pakke noe inn for å være snill fordi hun prøver å imponere og få han på kroken, og dermed gi mer korrekt veiledning osv.

Vi nyter hverandres selskap som venner og finner på ting som venner gjør. At man er av motsatt kjønn skal da ikke ha noe å si!
Men jeg vet det finnes enkelte menn som kun er venner med jenter fordi de syntes hun er deilig og håper på sex, altså ser på hun som et seksuelt objekt, og ikke som et medmenneske. Og dette er jo menn med i utgangspunktet dårlig og nedverdigende holdning, og ikke de type menn jeg omgås med enten det er som kamerater eller kjærester.
Jeg verdsetter personer som ser meg for den personen jeg er, ikke for hvilket kjønn jeg er eller hvilket kjønn de er.

Anonymkode: 57444...67c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ingen venninner?

Å være "venner" med en heterofil mann er bare latterlig. 

Anonymkode: e42f4...fe1

Venninner kan være ganske kjedelige og uinteressante. Hvorfor kan man ikke være venn med en heterofil mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Hva om en person  spiller "hard to get" når man blir sjekket opp? 

Hvordan skal de som sjekker opp noen vite om noen virkelig ikke har lyst til å finne på noe mer, enn om de bare spiller "hard to get" og faktisk har veldig lyst? 

Anonymkode: ef74c...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Hva om en person  spiller "hard to get" når man blir sjekket opp? 

Hvordan skal de som sjekker opp noen vite om noen virkelig ikke har lyst til å finne på noe mer, enn om de bare spiller "hard to get" og faktisk har veldig lyst? 

Anonymkode: ef74c...32e

Dette er et stort problem med umodne kvinner. De vil han skal gå gjennom ild og vann for å "få" henne. De færreste mannfolk gidder med spill. Vi tar et nei for et nei, så får du heller sitte der og ergre deg over at du sa nei når du mente ja.

Anonymkode: 7bef2...033

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hva om en person  spiller "hard to get" når man blir sjekket opp? 

Hvordan skal de som sjekker opp noen vite om noen virkelig ikke har lyst til å finne på noe mer, enn om de bare spiller "hard to get" og faktisk har veldig lyst? 

Anonymkode: ef74c...32e

Gå ut ifra at det de sier er sant. Hvis en kvinne vil ha sex med deg så viser hun det.

Anonymkode: c04e5...bb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hva om en person  spiller "hard to get" når man blir sjekket opp? 

Hvordan skal de som sjekker opp noen vite om noen virkelig ikke har lyst til å finne på noe mer, enn om de bare spiller "hard to get" og faktisk har veldig lyst? 

Anonymkode: ef74c...32e

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et stort problem med umodne kvinner. De vil han skal gå gjennom ild og vann for å "få" henne. De færreste mannfolk gidder med spill. Vi tar et nei for et nei, så får du heller sitte der og ergre deg over at du sa nei når du mente ja.

Anonymkode: 7bef2...033

:klaske:

Anonymkode: b859d...92b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke respekterer ditt nei, så er han ikke ute etter vennskap. Ikke alle menn er slik, heldigvis. Ikke kast bort tiden din på dette "vennskapet", der er tydeligvis ikke gjensidig.

Anonymkode: 4db25...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hva om en person  spiller "hard to get" når man blir sjekket opp? 

Hvordan skal de som sjekker opp noen vite om noen virkelig ikke har lyst til å finne på noe mer, enn om de bare spiller "hard to get" og faktisk har veldig lyst? 

Anonymkode: ef74c...32e

Man tar nei for et nei og blir ikke med på barnslige leker. 

Anonymkode: 69ac2...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare dropper sånne "venner" som prøver å mase til seg sex. Det er klart at om man har sex med en venn, så er dette vennskapet over så snart en av partene havner i et forhold, det er respektløst mot kjæresten å beholde sånne venner. Så i praksis så sier jo "venner" som maser om sex at de setter litt pulings i nuet foran å beholde meg som venn, og sånne "venner" som setter sex over vennskapet vårt gidder jeg ikke beholde. Da vil jeg heller prioritere venner som setter pris på meg som venn.

Anonymkode: 47fce...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.5.2017 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Hvis du er venn med meg, og vil ligge med meg, og jeg sier nei, så mener jeg nei. Det betyr ikke "ja" eller "kanskje senere", det betyr at jeg ser på oss som kun venner og at UANSETT hvor mye du prøver deg, vil svaret fortsatt bli nei, nei, nei. Kanskje andre kan overtales til sex bare man er pågående nok, men det kan ikke jeg. Så sånn er det bare. Håper det går inn en dag.

Anonymkode: c04e5...bb6

Uansett altså? 

Er det virkelig ingenting som vil endre ditt syn på fyren? 

Hva om han senere blir mangemillionær og rikskjendis? Er det fortsatt ingen vits å prøve seg fordi du sa nei den gang? 

Ta Kygo som et eksempel. 

Han fikk sikkert mye nei fra mange jenter da han var en ukjent nerd som satt på gutterommet. Men tror dere de samme jentene ville sagt nei i dag om han hadde spurt igjen?

Anonymkode: e96ca...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...