Gå til innhold

Dating og kyssing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på date med en dame for noen dager siden. Dette var første date. Vi hadde en hyggelig date, fin kjemi og god stemning. Hun tilbød seg å kjøre meg hjem, hvilket hun gjorde. Utenfor huset ble vi sittende i bilen og tulle og prate. Jeg gikk for kysset, hun styrte litt unna slik at det ble et kyss på kinnet. Følte ikke at det ble kleint, men likevel en grei avslutning på en hyggelig kveld.

Nå skal vi møtes igjen på fredag, blir nok sannsynligvis på en kafe. 

Blir det kleint å gå for kysset igjen...? Eller vente i tilfelle det blir en tredje date? 

Anonymkode: 967e5...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2. date gikk veldig bra. Hadde bestemt meg for ikke å kysse henne, heller tirre henne dersom forholdene lå til rette for det. 

Jeg ga henne en klem etter daten og hun innrømmet at hun ble tatt litt på senga da jeg prøvde å kysse henne på første date. Hun etterlyste kysset, så jeg sa til henne at nå hadde hun forspilt den sjansen... Hun ga kom til meg og ga meg en skikkelig god og varm klem. 

Tror det virket etter hensikten. Hun er meget gira nå... :nori:

TS 

Anonymkode: 967e5...be6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2017 den 1.55, AnonymBruker skrev:

2. date gikk veldig bra. Hadde bestemt meg for ikke å kysse henne, heller tirre henne dersom forholdene lå til rette for det. 

Jeg ga henne en klem etter daten og hun innrømmet at hun ble tatt litt på senga da jeg prøvde å kysse henne på første date. Hun etterlyste kysset, så jeg sa til henne at nå hadde hun forspilt den sjansen... Hun ga kom til meg og ga meg en skikkelig god og varm klem. 

Tror det virket etter hensikten. Hun er meget gira nå... :nori:

TS 

Anonymkode: 967e5...be6

Elsker solskinnshistorier på KG! Kan du ikke holde oss oppdatert? :D 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

3. date er gjennomført. Planen denne gangen var å gå for kysset med en gang vi møttes, for å sette stemningen på daten. Det ble en halvveis klem/kyss, hverken suksess eller fiasko. Videre gikk vi og spiste. Nå var det uaktuelt med å sitte langt fra hverandre, så jeg satte meg nært henne så hun skulle bli vant med at jeg er nærmere. 

Praten gikk fint, tull og fliring men også seriøse temaer. Etter maten ruslet vi en tur og satt ute i godværet, før vi igjen gikk innom en plass og tok en kaffe. Jeg prøvde å gå for kysset på nytt, men hun vek unna. Men nå ble hun klar over hva jeg prøvde på... Fant ut at jeg måtte bli mer personlig og åpnet meg følelsesmessig. Da hadde vi en fin og dyp samtale mens hun satt i armkroken min. Litt berøring og stryking underveis og hun var klar. Kysset var mykt, ømt og deilig. Hun var meget overrasket over mine ferdigheter på området, så det var jeg som måtte holde tilbake. Gir ikke bort hele butikken i starten :fnise:

Jeg kjørte henne hjem etterpå og vi ble sittende i bilen og kysse før hun gikk. Nå venter hun bare på at vi skal møtes igjen. Og neste date er hjemmedate :nori:

TS 

Anonymkode: 967e5...be6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Date nr. 4 er straks rundt hjørnet... 

Har vært så optimistisk denne uka at jeg har kjøpt inn kondomer... :P

Skal lage middag til damen, rødvin står på lur... Skiftet på senga og lagt på dobbeldyne. 

Lurer på om jeg har vært litt overoptimistisk i planleggingen? Uansett så tar jeg det som det kommer. Dama gir uttrykk for at hun gleder seg veldig til å komme hit... Time will tell :rolleyes:

TS 

Anonymkode: 967e5...be6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere!! Venter på update!! 😘❤️

Anonymkode: 2372c...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo. Bullseye. Jackpot. 

Det ble full klaff på siste date. Oppvartet med middag og vin. Deretter så vi film og satt tett inntil hverandre i sofaen. Så tok det ene det andre og ting ble bare hetere og hetere... :kristin:

Og ja... Det ble bruk for kondomene... :P

TS 

Anonymkode: 967e5...be6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bingo. Bullseye. Jackpot. 

Det ble full klaff på siste date. Oppvartet med middag og vin. Deretter så vi film og satt tett inntil hverandre i sofaen. Så tok det ene det andre og ting ble bare hetere og hetere... :kristin:

Og ja... Det ble bruk for kondomene... :P

TS 

Anonymkode: 967e5...be6

Sikkert første og siste gangen :P

Anonymkode: 6a7fb...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert første og siste gangen :P

Anonymkode: 6a7fb...d07

Du er bare sjalu 

Anonymkode: a1221...4f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt oppbygning:rodmer: (kanskje med unntak av forsøket på kyss på første date), godt jobbet TS, vi liker det slik!:) Håper det fortsetter like bra!

Gleder meg til min 2. date på fredag. krysser fingrene for et kyss eller to da.;) Liker virkelig han her...

Anonymkode: 95c10...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt oppbygning:rodmer: (kanskje med unntak av forsøket på kyss på første date), godt jobbet TS, vi liker det slik!:) Håper det fortsetter like bra!

Gleder meg til min 2. date på fredag. krysser fingrene for et kyss eller to da.;) Liker virkelig han her...

Anonymkode: 95c10...895

Bare kyss? 

Anonymkode: 444ae...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare kyss? 

Anonymkode: 444ae...def

Jepp, holder lenge med bare kyss på 2. date. Litt langsom oppbygging er helt etter min smak. (om det kan kalles langsomt når man fort ender med sex på 4.-5. date da...) Går han for noe særlig mer på 2. date så mister jeg en god del respekt for han.

Anonymkode: 95c10...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare kyss? 

Anonymkode: 444ae...def

Enig her. Man må leve litt og ikke ha så mange regler, ikke leve etter en trinnvis veiledning der alt er forhåndsmeditert og planlagt. Det som skjer, skjer. Livet er for kort og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt oppbygning:rodmer: (kanskje med unntak av forsøket på kyss på første date), godt jobbet TS, vi liker det slik!:) Håper det fortsetter like bra!

Gleder meg til min 2. date på fredag. krysser fingrene for et kyss eller to da.;) Liker virkelig han her...

Anonymkode: 95c10...895

Det er første gang jeg har gått for kysset på første date. Jeg følte det riktig på grunn av kjemien og stemninga vi hadde på daten. Det jeg gjorde feil var at jeg ikke "annonserte" kysset overfor henne, men bare gikk rett til verks. På den måten ble hun litt overrasket og måtte forholde seg til situasjonen der og da. 

Jeg følte også et "mentalitetsskifte" hos meg i løpet av daten. Jeg ble ikke redd for å miste henne, tok mye initiativ og bare slappet av og tullet med henne. Det gjorde susen. Etter hvert ble vi dypere og da åpnet jeg meg litt etter litt, holdt noe tilbake og slapp ting jevnt fremover på daten. 

Vi skal tilbringe helga sammen. Gjett om jeg gleder meg. Tro om jeg trenger flere kondomer...? :fnise:

TS 

Anonymkode: 967e5...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er første gang jeg har gått for kysset på første date. Jeg følte det riktig på grunn av kjemien og stemninga vi hadde på daten. Det jeg gjorde feil var at jeg ikke "annonserte" kysset overfor henne, men bare gikk rett til verks. På den måten ble hun litt overrasket og måtte forholde seg til situasjonen der og da. 

Jeg følte også et "mentalitetsskifte" hos meg i løpet av daten. Jeg ble ikke redd for å miste henne, tok mye initiativ og bare slappet av og tullet med henne. Det gjorde susen. Etter hvert ble vi dypere og da åpnet jeg meg litt etter litt, holdt noe tilbake og slapp ting jevnt fremover på daten. 

Vi skal tilbringe helga sammen. Gjett om jeg gleder meg. Tro om jeg trenger flere kondomer...? :fnise:

TS 

Anonymkode: 967e5...be6

Det skader ikke å spørre om du kan få kysse henne nei, det kan absolutt være bedre enn å gå rett på. Jeg har aldri sagt nei til et kyss hvis stemningen har vært god, men man kan bli litt tatt på senga om man bare prøver seg uten å si noe. men nå gikk det jo veldig bra uansett for deg da.

Kos deg masse i helgen!:)

39 minutter siden, Overrasket skrev:

Enig her. Man må leve litt og ikke ha så mange regler, ikke leve etter en trinnvis veiledning der alt er forhåndsmeditert og planlagt. Det som skjer, skjer. Livet er for kort og alt det der.

Er ikke uenig i det. Og om noen føler for å hoppe til sengs på første date, så værsågod for meg, jeg dømmer ingen for det. Dette legger man jo gjerne litt opp til når man planlegger daten, større sjanse for at sånt skjer hvis man drikker alkohol på første date feks. Men det er viktig at man føler seg litt fram på hva den andre er komfortabel med. Og selv (og vet at mange kvinner er enig med meg, men selvfølgelig ikke alle) liker jeg en gradvis opptrapping framfor at alt skal skje umiddelbart. Jeg liker å gå og glede meg til neste steg.;) Liker meldingsutvekslingen og småflørtingen før man går hele veien.:rodmer: Det får sommerfuglene igang hos meg. Men alle er forskjellige.

Anonymkode: 95c10...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DEr ikke uenig i det. Og om noen føler for å hoppe til sengs på første date, så værsågod for meg, jeg dømmer ingen for det. Dette legger man jo gjerne litt opp til når man planlegger daten, større sjanse for at sånt skjer hvis man drikker alkohol på første date feks. Men det er viktig at man føler seg litt fram på hva den andre er komfortabel med. Og selv (og vet at mange kvinner er enig med meg, men selvfølgelig ikke alle) liker jeg en gradvis opptrapping framfor at alt skal skje umiddelbart. Jeg liker å gå og glede meg til neste steg.;) Liker meldingsutvekslingen og småflørtingen før man går hele veien.:rodmer: Det får sommerfuglene igang hos meg. Men alle er forskjellige.

Anonymkode: 95c10...895

Morsomt nok har det kun skjedd på første stevnemøte når alkohol var helt ute av bildet for min del.:laugh: Men du har helt rett at det viktigste er å være oppegående nok til å skjønne den andre personens grenser. Vi er alle forskjellige som du sier, og nettopp det er en grunn for ikke å planlegge for mye på forhånd eller ha for rigide trinn. Jeg liker det i hvert fall best når begge møtes uten for masse planlegging og tanker om "rett og galt" på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...