Gå til innhold

Valp og operasjon.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har stått på venteliste på valp i ett år og nå får jeg en valp om fire uker. Problemet er at jeg opererte meg på sykehuset for to uker siden og jeg skulle egentlig vært i mye bedre form nå. Det er jeg ikke. Så nå er jeg redd om jeg får en valp at energien og den fysiske helsa sier stopp. Jeg er så ufattelig sliten og jeg aner ikke hvordan formen blir fremover. Alt gikk i vasken. Håper jeg kommer meg snart men nå ser det mørkt ut. Er så vondt i operasjonssårene også og jeg føler meg helt elendig i form. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 8f878...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde snarest ta kontakt med oppdretter og komme opp med en plan dersom du ikke er i form innen du skal hente valpen. Jeg er enig i at man burde være i bra form når man får valp, for det er mye arbeid. God bedring, håper det ordner seg!

Anonymkode: e697a...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta kontakt med sykehuset og få sjekket o du virkelig skal ha så vondt. Jeg hadde en operasjon i magen og det var ikke uten grunn jeg fikk 6-8 ukers sykemelding... så dette må du få sjekket.

Når det gjelder valpen, kan vel oppdretter ha denne et par uker til når det er spesielle omstendigheter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...