Gå til innhold

Blondinbella skilles


Valetta

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, hobbykokken skrev:

Ifølge stoppapressarna så er jo Odd godt i gang han :-) 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sunn_jente skrev:

Hva mener du?

Han har visst en ny jente.  Filippa adolfsson

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 19.38, Maydis8 skrev:

Husker Kristina Andersen skrev det hetse innlegget om Blodinbella og kalte hun feit. Fatter ikke at det går an!

Det hadde jeg glemt. Spesielt av KA å kalle andre feite.. Hvor lenge er dette siden?

Endret av _Malene
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, _Malene skrev:

Det hadde jeg glemt. Spesielt av KA å kalle andre feite.. Hvor lenge er dette siden?

Det var i den perioden KA holdt på med slanking selv. Hun løp rundt med noka milkshakene sine, og la ut på bloggen om hvor feit blondinbella var i tillegg til å påstå at hun var et dårlig forbilde for andre siden hun likte kroppen sin bedre med 10 entra kg enn før...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, JessicaL skrev:

Hun kan ikke være lett å leve med. Skjønner godt at Odd ble lei. 

Det der var et slag under beltestedet. Man er to om et brudd! Dette vet du heller ingenting om. Rapportert!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig trist at de skal skilles.

Blondinbella har alltid fascinert meg. Hun er vanvittig dyktig som blogger MEN elsker å opptre som ekspert på det aller meste. Alt fra fødsel til økonomi. Det har jo vært rimelig mange innlegg på bloggen om hvordan man skal ha et godt ekteskap og at man må stole på mannen sin osv... Hun har vært rimelig bombastisk i uttalelsene sine til leserne og da blir fallhøyden noe større når det blir en skilsmisse, eller når selskapet ditt går konkurs (og jeg skriver 'når' for konkurser har vel skjedd noen ganger) 

Og det er da lesere bør ta tips og råd fra bloggere med en klype salt. De vet jo ikke nødvendigvis alltid hva de snakker om.. 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt todelt i denne saken. 

På den ene siden beundrer jeg Isabella for hennes driv og kraft i å skape, og reise seg hver gang hun faller / møter motgang.

Hun virker veldig driftig og sterk i psyken.  Imidlertid fatter jeg ikke at hun har så lite innsikt at hun gir ekteskapsråd til "almuen" etter å ha vært gift i noen uker,  med en besserwisser-tone. Hun hadde jo bare vært i forhold i et knapt år når hun giftet seg, og det er ikke spesielt vanskelig å være lykkelig da... når det er sagt beviser bare den brå slutten (fra "vært forhold er fantastisk, vi er verdens beste team" til brå skillsmisse) at blogg er illusjon, ingen sannhet. INGEN må føle at de har et dårlig liv pga perfeksjonen jos bloggerne, for det  er illusjoner, illusjoner, illusjoner. Alle har sitt! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...