Gå til innhold

Han lå med en annen og ble sint på meg.


Lano1

Anbefalte innlegg

Vi har vært av og på - frem og tilbake i over ett år. Mye som har skjedd mellom oss men i perioder har det også vært veldig bra. Han har nå klart å ligge med en annen og jeg fant det ut via noen felles bekjente. Det var en engangs greier men jeg synes selvfølgelig IKKE det er greit. Jeg konfrontert han med dette på melding fordi jeg var på jobb da jeg fikk vite det, hvor han innrømmer det og sier det ikke skulle skjedd. Vi snakker på telefonen og han er sur og grinete og mener jeg snakker til han som om han er ett lite barn Jeg er selvfølgelig sint, skuffa og lei meg, men var ikke usaklig eller frekk. Hvor i all verden kommer hans reaksjon fra?? Hvorfor blir han sint på meg for at han har driti seg ut? Vi ble egentlig aldri ferdig med samtalen fordi han skulle i jobb møte og idag har det vært helt stille. Kan noen gi meg en logisk forklaring, jeg fatter det virkelig ikke. Gir han virkelig så totalt i f i meg etter ett år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du avslørte han og nå går han i forsvarsposisjon. Han føler seg dum og prøver å la det gå utover deg. 

Nettopp avslørt samboeren min i utroskap også. Han ble først sint på meg og anklaget meg for der ene og det andre, men i går så var det" tilgi meg,jeg angrer. Det er jeg som er en jævel, du har ikke gjort noe galt " meldinger. 

Best for kjæresten din at han ydmyker seg og ber om unmskyldning. Men selvsagt, det er ikke sikkert det er noen vits i å kaste bort med tid på sånt dritt. Tilliten blir jo ødelagt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper det er der det ligger . At han faktisk skjønner at han har driti seg ut og ikke vet hva han skal gjøre. Beste jeg kan gjøre er vel og ikke ta noe kontakt? Det er jo faktisk ikke jeg som skal ordne opp i dette.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør noe. La fyren seile sin egenskapte sjø-

Anonymkode: 1e0bf...ff4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lano1 skrev:

Vi snakker på telefonen og han er sur og grinete og mener jeg snakker til han som om han er ett lite barn Jeg er selvfølgelig sint, skuffa og lei meg, men var ikke usaklig eller frekk. Hvor i all verden kommer hans reaksjon fra??

Han er jo et lite menneske når han er utro mot deg. Han prøver å legge skylden over på deg for sitt eget svik, ikke en helt ukjent reaksjon fra slike mennesker. Opplevde selv dette i mitt forhold, men jeg var iskald og bare kjørte på med fakta.

Utroskap kan tilgis i noen tilfeller når vedkommende angrer dypt og vil arbeide hardt for å rette opp sviket, problemet er den avgrunnen av mistillit som oppstår mellom to mennesker når slikt skjer, det blir aldri mer det samme.

Uten at han innser dette er løpet kjørt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Lano1 skrev:

 

Ja, jeg håper det er der det ligger . At han faktisk skjønner at han har driti seg ut og ikke vet hva han skal gjøre. Beste jeg kan gjøre er vel og ikke ta noe kontakt? Det er jo faktisk ikke jeg som skal ordne opp i dette.. 

 

Det er bare du selv som kan svare på dette, mener du at han ikke fortjener noen ny sjanse er totalt brudd og taushet ovenfor han det beste du gjør ovenfor deg selv, bare sørge gå videre og ikke svare på noe han foretar seg. Da er det over ut og ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lano1 skrev:

Ja, jeg håper det er der det ligger . At han faktisk skjønner at han har driti seg ut og ikke vet hva han skal gjøre. Beste jeg kan gjøre er vel og ikke ta noe kontakt? Det er jo faktisk ikke jeg som skal ordne opp i dette.. 

Ikke ta kontakt.  Jeg sendte melding og sa det var slutt. Da ble det andre ord. Han skal ikke ta deg for gitt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sendt meg noen snapper og en med ett spørsmål, jeg har ikke svart. Han må vel skjønne at det ikke er nok for å fikse opp i dette her? Jeg føler meg helt lost, vet ikke hva jeg skal gjøre. Sende en melding å si at nå er det alt eller ingenting, eller bare la det å være se om han foretar seg noe? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig typisk menn som går i fullt forsvar. De blir sure og prøver å legge skyld og dårlig lys og følelse over på den andre i stedet, for å på en måte føle seg litt bedre med det de har gjort selv. De tar ikke ansvar for handlingene sine, og tilhører gruppen for gutter ikke menn. Samme type menn som rømmer fra dama tre måneder etter hun har født deres barn. Søppel

Anonymkode: 93cd8...e38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mener jeg snakker til han som om han er ett lite barn Jeg er selvfølgelig sint, skuffa og lei meg, men var ikke usaklig eller frekk" Det her er det jo ingen her som kan vite om stemmer eller ikke. Det kan godt hende at hans opplevelse var at du snakket til ham som et barn og var usaklig. 

MEN det er lov å være sint, skuffet (og eventuelt også usaklig) når noe sånt har skjedd. Om han hadde grunn til å kjefte på deg eller ikke aner vi ikke, det vi vet er at du hadde enda større grunn til å være skuffet over ham enn hva han hadde for å være skuffet over deg. Hvis du føler at han bryr seg lite, så er det antagelig riktig, og det er ikke noe poeng i å fortsette å være "frem og tilbake" med en fyr du opplever at ikke respekterer deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har vært av og på? Hva betyr det? Hvis det er snakk om et ekslusivt forhold så har han jo vært utro, men hvis dere har vært av og på for å se om det kan bli noe mellom dere (eller en pause i forholdet) så har han jo ikke gjort noe galt. 

Anonymkode: ea0b2...54d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke sammen, men det har vært en greie at vi skal ligge med andre. Tro meg, hadde dette vært motsatt hadde han blitt akkurat like sint som jeg er nå, men jeg hadde i hvertfall forsøkt å rette det opp ved å legge meg langflat. Jeg vet ikke om han er sur for at han ble tatt eller om han er sur fordi han skjønner at han har driti seg ut og står i fare for å miste meg. Jeg vet jeg bare burde kvitte meg med han, men det er så sykt vanskelig når det er så sterke følelser inni bildet. Jeg la ut ett bilde på mystory så han spurte bare om noe i forhold til det bildet. Da svarte jeg ikke og nå har jeg ikke hørt noe mer .. Sitter med følelsen av at han gidder å bruke en kalori på å rette opp i dette. Han er veldig konfliktsky, men han må likevel tørre å stå for det han har gjort om han synes jeg er verdt noe som helst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...