Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er skikkelig usikker på om jeg kan være gravid. Jeg går på p piller (loette) men er litt usikker på om jeg har vært flink nok til å ta disse😬

 

Jeg har hatt sex to ganger siden sist menstruasjon, og begge disse gangene uten kondom. Den måneden da jeg fikk mensen la jeg merke til at det kom unormalt lite blod! Jeg har itillegg også hatt en god del mensensmerter noe som er unormalt for meg. I det siste har jeg også vært unormalt sliten, magevondt og ekstremt sulten😳 

 

Kan dette være tegn på at jeg er gravid? Har ikke tatt noe graviditetstest, men tenkte å gjøre det iløpet av helgen. Håper virkelig noen kan ta seg tid til å svare meg her... Hilsen usikker ung jente😊❤️

Anonymkode: 40061...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt kan du være gravid, alle som har sex kan bli gravid. Og hvertfall de som slurver med prevensjon. Menssmerter uten mensen er jo et av de tidligere symptomene også. Trøtt og sliten også. Men må legge til at dersom du tror og håper å være gravid, vil disse symptomene lettere oppstå uansett om du er det eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, CaramelDevil skrev:

Selvsagt kan du være gravid, alle som har sex kan bli gravid. Og hvertfall de som slurver med prevensjon. Menssmerter uten mensen er jo et av de tidligere symptomene også. Trøtt og sliten også. Men må legge til at dersom du tror og håper å være gravid, vil disse symptomene lettere oppstå uansett om du er det eller ikke.

Er fult klar over at sex medfører en risiko for graviditet. Men er dette vanlige tegn? Nå etter 2 dager er mensen min forsvunnet og dette har aldri skjedd før... Bør jeg ta en test? Har du/dere opplevd lignende symptomer?

Anonymkode: 40061...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du slurver med pillene i håp om å bli gravid?

Jeg tviler på at du er gravid, men ta en test. Ingen her kan spå deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo ofte mindre og mildere blødninger hvis man går på p-piller. Men ta en test for å være sikker og slutt for Guds skyld å slurve med prevensjonen.  

Anonymkode: 8491c...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fult klar over at sex medfører en risiko for graviditet. Men er dette vanlige tegn? Nå etter 2 dager er mensen min forsvunnet og dette har aldri skjedd før... Bør jeg ta en test? Har du/dere opplevd lignende symptomer?

Anonymkode: 40061...03d

Jeg har opplevd disse symptomene selv ja, og var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på om du har vært flink nok til å ta p-pillene?🤔 Du har altså slurvet med vilje?

Anonymkode: 965c7...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk, la meg se i spåkulen min

Anonymkode: f90ff...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...