Gå til innhold

Supporterfrue


Diamant

Anbefalte innlegg

1 time siden, Honey Dew skrev:

Var hun med der? Jeg klarer ikke å huske det

Husker hun snakka om at hun måtte på legevakta fordi hun hadde åpna en blekepulver pose med tenna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 6 måneder senere...

Håper hun får seg en pris på Vixen 😊 Mer fortjent enn samtlige andre nominerte. Hun glorifiserer verken hverdagen eller småbarnslivet, er flink å merke reklame/samarbeid og fremstår som dønn ærlig og seg selv! I tillegg har hun flust av selvironi og humor, og ja-noen ganger hakket drøye innlegg, men veldig likanes synes jeg😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, listefyll skrev:

Får litt fnatt av kiwifilmen på YouTube og skuffet over eksponering av barn der. 

Enig. Hun som skjermet så lenge. De ser vel inntekter i barna sine og da selger de alt som er. Trist!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Siste innlegget er et skikkelig stikk til mamman,å "bare"være hjemme blir sett ned på,det har blitt så viktig med status idag. Du må nesten reise til utlandet for at det skal være flott nok og at ungene dine har noe og fortelle om på skolen😐syns det er supert at LV setter ord på at det kan være supert å være hjemme og oppdage alt det flotte vi har her i Norge

Endret av Devilmom
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest supporterfrue mange år før hun ble sammen med supporteren. Hun har hatt noen hysterisk morsomme innlegg gjennom årene, spesielt i sine tidlige  Oslo-år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Nja, usikker på hva jeg synes om siste innlegg om norgesferie. Det er helt klart et bra tema, men hun kommer i skade for å gjøre akkurat det samme som hun ønsker at andre ikke skal gjøre, altså snakke ned noen andres ferieform. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aggressivt og dårlig innlegg. Prøver vel å få litt oppmerksomhet i disse tider. Og ikke skal de bare være hjemme heller, for de hadde jo masse planer. Mer enn mange kan drømme om!

Hun prøver å  slå et slag for Norge tror eg...eller.... hun snakket ikke om de som ikke har penger til ferie...det er nok en annen diskusjon..

Men, prøv å vær 14 dager på tur i Norge med bil/fly, overnatting og spise ute hver dag. Samt aktiviteter. Koster mye mer enn syden!!Og attpåtil risikerer du at hele ferien regner vekk...

La folk velge selv...noen elsker teltliv og camping, noen digger å være hjemme i huset sitt, noen vil bare være på hytta, noen elsker Syden og andre mer eksotiske strøk.....føler ikke at det er noe å diskutere....har ikke opplevd at det er noe problem rundt omkring....men, hvert år ja...er det noen bloggere som må prøve seg på en diskusjon....

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temaet er viktig og hun har rett i at å ”bare” være hjemme kan være en like fin ferie, men hun snakker jo ned de som gjør det motsatt. Innlegget var også fryktelig dårlig, og som nevnt aggressivt, skrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg provoserer dette innlegget meg fordi Line har mulighet til å VELGE å være hjemme. Å være hjemme hver eneste ferie, og da mener jeg HJEMME, er ikke sååååå kult år etter år etter år. Det er fint å si at å være hjemme er helt fint, i år er feks vi bare hjemme, siden jeg er gravid og kjæresten jobber, men neste år blir det ferie.. og det skal bli fint. Å dra på stranda koster ofte litt penger osv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Takida skrev:

I tillegg provoserer dette innlegget meg fordi Line har mulighet til å VELGE å være hjemme. Å være hjemme hver eneste ferie, og da mener jeg HJEMME, er ikke sååååå kult år etter år etter år. Det er fint å si at å være hjemme er helt fint, i år er feks vi bare hjemme, siden jeg er gravid og kjæresten jobber, men neste år blir det ferie.. og det skal bli fint. Å dra på stranda koster ofte litt penger osv. 

Enig. Det er også stor forskjell på å «bare være hjemme» som i faktisk ikke forlate huset og det å reise på hyttetur eller dra i dyreparken her i Norge. Veldig mange av de minnene hun ramser opp fra ferier i barndommen har ingenting med «bare være hjemme» å gjøre, slik jeg ser det, og det tror jeg ikke mange andre synes heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
5 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Enig. Det er også stor forskjell på å «bare være hjemme» som i faktisk ikke forlate huset og det å reise på hyttetur eller dra i dyreparken her i Norge. Veldig mange av de minnene hun ramser opp fra ferier i barndommen har ingenting med «bare være hjemme» å gjøre, slik jeg ser det, og det tror jeg ikke mange andre synes heller.

Nei. Virka ikke som hun helt har forstått den der, bare være hjemme i ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Keikolina skrev:

Nei. Virka ikke som hun helt har forstått den der, bare være hjemme i ferien...

Det er jo det hun har, mange mener man ikke har vært på ferie før man er i syden , derfor bare være hjemme.

vi gjør masse ting på sommeren og selv når vi har vært i Sverige og Danmark får man høre , åh bare vært hjemme for vi har ikke vært i Sydenog da er det ikke bra nok.

Feriepresset har blitt helt latterlig i grunn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Sorry altså, men jeg klarer ikke la meg provosere av innlegget til supporterfrue jeg som de øvrige her inne klarer. Jeg klarer å lese hva hun mener selv om hun ramser opp alt hva datteren opplever i løpet av sin ferie "hjemme" i Norge. Jeg er tilhenger både av ferie her hjemme og utenlands. I år har vi valgt ferie i Norge - det er fjellheimen som teller for oss og telt. Flottings og rimelig også. Man trenger faktisk ikke bruke en formue på å dra til stranda da......noe kjeks og noe saft funker bra det. Synes Supporterfrue kom med noe innspill jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Sorry altså, men jeg klarer ikke la meg provosere av innlegget til supporterfrue jeg som de øvrige her inne klarer. Jeg klarer å lese hva hun mener selv om hun ramser opp alt hva datteren opplever i løpet av sin ferie "hjemme" i Norge. Jeg er tilhenger både av ferie her hjemme og utenlands. I år har vi valgt ferie i Norge - det er fjellheimen som teller for oss og telt. Flottings og rimelig også. Man trenger faktisk ikke bruke en formue på å dra til stranda da......noe kjeks og noe saft funker bra det. Synes Supporterfrue kom med noe innspill jeg da.

Det er jo nettopp det jeg sier også, at det ikke er noe «bare» over feks en telttur i fjellet og at man kan ha fantastisk flotte ferier her i Norge. Og det er sikker noen som mener det, men jeg nekter faktisk å tro at flertallet mener man MÅ dra til syden for å få en ordentlig ferie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Det er jo nettopp det jeg sier også, at det ikke er noe «bare» over feks en telttur i fjellet og at man kan ha fantastisk flotte ferier her i Norge. Og det er sikker noen som mener det, men jeg nekter faktisk å tro at flertallet mener man MÅ dra til syden for å få en ordentlig ferie.

Det er mange som mener det rundt omkring, barna starter tidlig med kommentarer om det dessverre både i bhg og på skole.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...