Gå til innhold

Supporterfrue


Diamant

Anbefalte innlegg

Har digget Line siden jeg var fjortis. Visste ikke at hun er gift med en som er like morsom som kona :laugh: Hysterisk morsomt! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsom blogg. Jeg gikk på både barneskolen og ungdomsskolen med Torben faktisk. Jeg var t.om veldig forelsket i ham en periode. Det er ca 25 år siden når jeg tenker meg om. 😁

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, CecilieX skrev:

Har fulgt bloggen en stund og ledd masse. Hun har selvironi til tusen og det er noe jeg verdsetter. 

Håper hun greier å unngå eksponeringsfella, og frykter også konsekvensen nå når hun har fått kontrakt med Nettavisen. Skal vistnok bli en del reklame, skriver hun

Iflg SoMe-gruppa på face ser det dessverre ut for at hun åpner for reklame ja. Kjipt! 😑

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Maskopi skrev:

Iflg SoMe-gruppa på face ser det dessverre ut for at hun åpner for reklame ja. Kjipt! 😑

Så synd :( Jeg leser ingen blogger fast, nettopp pga all reklamen. Trodde jeg hadde funnet en morsom og fin blogg med minimalt med reklame, men det er vel naivt å tro at en toppblogger sier nei takk til store reklameinntekter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ClickB4it
4 timer siden, Honey Dew skrev:

Er jeg den eneste som ikke liker bloggen?

Jeg er heller ingen storfan, det blir litt for mye underbuksehumor for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Jeg er nokså delt. Liker at hun tydeligvis har mye selvironi, men syns det kan bli litt i overkant pubertalt til tider.

Blir interessant å se hvor mye hun velger å eksponere datteren framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt bloggen en stund - digger henne :D Og tror Torben er like ille :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Honey Dew skrev:

Er jeg den eneste som ikke liker bloggen?

Nei, jeg synes hun prøver for hardt å være morsom.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne fordi hun er "uperfekt", og ikke prøver å glanse over hverdagen som f.eks CBE. Hun virker ekte. Men er enig i at det kan bli litt too much for min smak, og jeg leser henne ikke fast. Hun er litt sånn i Komikerfrue-gata. Marna har tapt seg synes jeg da, med populariteten. Har mistet mye av det ekte. Håper ikke det skjer med denne frua også.

Blir fort til at disse "humorbloggerne" skriver seg litt inn i et hjørnet, og blir veldig forutsigbare og monotone. Og når de først skal være litt seriøse så blir det nesten bare kleint og merkelig.

Endret av Valetta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig veldig sansen for dama, hun har gitt meg noen gode lattere. Men hun er dessverre nokså grenseløs hva gjelder utlevering av den lille. Håper hun tar til vettet, der har hun mye å lære av damer som Anja Johansen og Jenny Skavlan (mødre som ikke utleverer barna sine fordi de har klart å skape fengende og spennende liv utenom). Live har definitivt både talent og kreativitet nok til å slippe å bruke vesla som trekkplaster for å få folk inn på bloggen. 

Endret av Ultiva
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Line! Hun er fantastisk morsom, skriver godt, tar opp tema som trengs å belyses og gjør det på en ærlig og oppriktig måte. Hun ufarliggjør tabu temaer, og det er så ufattelig viktig! God selvironi. Har digget henne siden Mess-TV, dama er helt herlig! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er morsom, men hun prøver alt for hardt. Hun skal på død og liv vise hvor uglamorøst liv hun har at det blir for krampeaktig for min smak. Jeg liker å lese bloggen hennes, men jeg forstår ikke hvorfor hun skal hylles mye mer som mor enn feks CBE som hun til stadighet sammenligner seg med. Javel, så fremstilte CBE seg som veldig glamorøs under graviditeten, men hvorfor skal det være stor ståhei fordi Supporterfrue ikke var det? 

Jeg er lei av at "de vanlige" damene alltid må hylles for at de er så "ekte". Er ikke en sminket, trent og slank person like ekte som en person som ikke sminker seg, har valker og spiser junk? 

Hun minner meg om Piateed(instagram) og hun Ulrikke Falch fra Skam. De er også så utrolig opptatte av å være seg sjæl 110% at jeg føler det blir en parodi. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/24/2017 den 14.44, J.. skrev:

Fikk henne i vrangstrupen når hun var på Mess-Tv..

For ett gnagsår.

Hun var utrolig intens og voldsom da, ja!!!Klarte ikke se på!! Men, fått et mye bedre inntrykk i seinere tid og har lest bloggen fra starten av. Befriende ærlige og herlige de to! 😀

Endret av Moongirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.5.2017 den 2.47, clyde skrev:

Nei, jeg synes hun prøver for hardt å være morsom.

Det er ikke sikkert at hun prøver, det kan godt være at hun faktisk er sånn... Altså at det er den type humor hun har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 05/25/2017 den 13.57, Honey Dew skrev:

Er jeg den eneste som ikke liker bloggen?

Liker ikke. Fikk nok når hun var på en Chatte tv før noen år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, miagunda skrev:

Liker ikke. Fikk nok når hun var på en Chatte tv før noen år siden.

Var hun med der? Jeg klarer ikke å huske det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...