Gå til innhold

Supporterfrue


Diamant

Anbefalte innlegg

Jeg leser ingen blogger fast, men denne tror jeg kanskje jeg kommer til å følge. Her er det tydeligvis masse humor og jeg lo så jeg grein da jeg leste mannen's innlegg om konas fødsel.

http://supporterfrue.blogg.no/

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, oppdaget bloggen i går og satt å leste meg bakover i over en time. En blogg jeg liker og ler av, ikke noe snikreklame, massiv eksponering av barn, overredigering eller passiv aggressiv bloggeier.  Stor tommel opp! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rørleggerfrue skrev:

Samme her, oppdaget bloggen i går og satt å leste meg bakover i over en time. En blogg jeg liker og ler av, ikke noe snikreklame, massiv eksponering av barn, overredigering eller passiv aggressiv bloggeier.  Stor tommel opp! 

Helt enig :) Jeg oppdaget bloggen idag, må lese meg litt bakover jeg også når jeg får tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Morsom blogg, en av de bedre jeg har sett.

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Line er så fantastisk! Har digget henne siden hun var med i Mess-TV😍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Line er så fantastisk! Har digget henne siden hun var med i Mess-TV😍

Nå vet ikke jeg hva Mess-TV er, så jeg har ikke hørt om henne før. Men fikk et veldig positivt inntrykk av henne og bloggen hennes da jeg oppdaget den i dag :)

Endret av Diamant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
22 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Line er så fantastisk! Har digget henne siden hun var med i Mess-TV😍

Ja, det er jo henne, viste jeg hadde sett henne før. Men klarte ikke helt å plassere henne.

Den dama er rå.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pipa skrev:

Å herregud som jeg lo av det første innlegget! 

Samme her :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Har fulgt bloggen en stund og ledd masse. Hun har selvironi til tusen og det er noe jeg verdsetter. 

Håper hun greier å unngå eksponeringsfella, og frykter også konsekvensen nå når hun har fått kontrakt med Nettavisen. Skal vistnok bli en del reklame, skriver hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, CecilieX skrev:

Har fulgt bloggen en stund og ledd masse. Hun har selvironi til tusen og det er noe jeg verdsetter. 

Håper hun greier å unngå eksponeringsfella, og frykter også konsekvensen nå når hun har fått kontrakt med Nettavisen. Skal vistnok bli en del reklame, skriver hun

Åh, nei :( Håper ikke denne bloggen bli "ødelagt" av reklame også... All reklamen er grunnen til at jeg sjelden klikker meg inn på blogger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest bloggen bortsett fra den pappa-innlegget, og da lo jeg høyt for meg selv på bussen:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Milla29 skrev:

Ikke lest bloggen bortsett fra den pappa-innlegget, og da lo jeg høyt for meg selv på bussen:laugh:

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CecilieX
6 minutter siden, Diamant skrev:

Åh, nei :( Håper ikke denne bloggen bli "ødelagt" av reklame også... All reklamen er grunnen til at jeg sjelden klikker meg inn på blogger.

Deler din bekymring, det er ikke få bloggere som har mistet sin troverdighet og autensitet når de blir kommersielle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde overrasket meg om hun går i eksponeringsfella. Hun virker liksom for oppegående.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, CecilieX skrev:

Deler din bekymring, det er ikke få bloggere som har mistet sin troverdighet og autensitet når de blir kommersielle. 

Så sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...