Gå til innhold

Var det bare sex han var ute etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriver de "ute etter noe seriøst" må man vel stole på det vel? Ellers gir jeg opp å stole på menn 🙈

Anonymkode: 8b884...5ed

Eller du kan slutte å bruke Tinder. Hva folk skriver og hva de mener har ingen naturlig sammenheng. ingen mekanisme som trer i kraft om noen skriver kun seriøse. De kan likevel pule på første data.

Anonymkode: 8c088...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder kan absolutt være seriøst. Jeg har aldri møtt en mann fra tinder som ikke ønsket et forhold med meg. Det var jeg som avviste dem pga. kjemi osv. I tillegg har jeg noen venninner som er i seriøse forhold (samboerskap ol.) med menn de har møtt på tinder. 

Er du selektiv på hvem du sveiper til høyre og luker vekk eventuelle useriøse henvendelser, kan du fint møte en flott mann på tinder. 

Anonymkode: 94f31...2ee

Det høres bra ut! Tror jeg har lært av mine feil nå 🙈

Anonymkode: 8b884...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller du kan slutte å bruke Tinder. Hva folk skriver og hva de mener har ingen naturlig sammenheng. ingen mekanisme som trer i kraft om noen skriver kun seriøse. De kan likevel pule på første data.

Anonymkode: 8c088...22f

Har gitt opp å treffe noen på andre måter og bor på er lite sted, så jeg synes Tinder er en fin måte å treffe folk jeg ellers ikke ville møtte  

Jeg kan også pule på første date, selv om jeg er seriøs.

Anonymkode: 8b884...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puling på første date, er vel noe av det mest useriøse man kan finne på hvis man er ute etter noe langsiktig.

Er noen av dere så f*** kåte at dere ikke klarer å vente til date 2 før dere utveksler intime kjønnshår i jakten på en make o.l.?

Anonymkode: 0ce30...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ligge med et  menneske man ikke kjenner er NO GO.

Lær det, ha litt intigritet og selvrespekt, hvem utsetter seg frivillig for fremmede bare de gir noen komplimanger og et kyss? dere har ikke peiling på hvem vedkommende er. Hvis de venter( dere venter sammen) tar tid og bli kjent osv så kan en være litt mer sikker. Bruk TID.

Anonymkode: 4f9cf...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Puling på første date, er vel noe av det mest useriøse man kan finne på hvis man er ute etter noe langsiktig.

Er noen av dere så f*** kåte at dere ikke klarer å vente til date 2 før dere utveksler intime kjønnshår i jakten på en make o.l.?

Anonymkode: 0ce30...c9e

Jeg har et annet syn på dette enn deg. Jeg kan være like seriøs selv om jeg har sex på første date. Du kan mene hva du vil om det, men for meg er det i hvert fall slik.

Anonymkode: 8b884...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2017 den 5.06, AnonymBruker skrev:

Huff, er du veldig ung?

Skrivemåten din og naiviteten din tilsier det, i hvert fall. Hvem over fjorten snakker om å 'prøve å komme i buksa på meg' osv?

Det heter sex for oss voksne.

Anonymkode: 4f4df...c00

Hva har min skrivemåte med dette å gjøre? At jeg prøver å moderere språket mitt på et åpent forum, hvor hvem som helst kan lese, har ingenting med min alder å gjøre. Selvfølgelig kan jeg skrive at han prøvde å pule meg på første date, men skjønner ikke at det er noe du skal henge deg opp i. 

Mulig jeg er naiv, men jeg er i alle fall ikke så naiv at jeg stoler på, å ligger med folk på første møtet. At jeg er usikker på meg selv, og derfor har lett for å klandre meg selv/lete etter feil på meg selv, har ingenting med naivitet å gjøre. Det har med mine erfaringer å gjøre, og ikke noe jeg har tenkt å dele her, da det er totalt urelevant :)

Anonymkode: 2d646...0dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Beste måten å sile ut "pulerne" er å ikke ha sex de første 2-3 mnd, bli kjent med hverandre. Folk har så innmari dårlig tid mht sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...