Gå til innhold

Var det bare sex han var ute etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Kvinner som gir sex etter kort tid er veldig "turn off" for de som er ute etter et seriøst forhold, det viser at vedkommende ikke er til å stole på mener jeg. 

Men mannen selv kan gi sex tidlig, og er til å stole på? Nei du, dette hører hjemme i middelalderen.

Anonymkode: 2022d...30a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Jeg tenker egentlig to ting ts, og det er at han enten er en player, eller så ble han furten av at du avviste han. Begge scenarioene tilsier egentlig at han er en dårlig fyr.

Det at han leder deg til leiligheten sin, og så inn på rommet sitt er intensjonelt fra han sin side. "Jeg skal bare vise deg noe på rommet mitt" er en klassikker for å få damen inn på rommet uten at det virker som om sex er intensjonen. Så bare havner man i sengen. Dette er litt søkt, men mange menn vet at dersom damen gjør en rasjonell vurdering om hun skal ha sex tidlig eller ikke så blir det som regel ikke sex, men dersom man klarer å skape en situasjon der "sexen bare skjedde" så er det en god sjanse for at det faktisk blir sex. Det at han ledet deg til sengen for å stryke han i håret gjorde han også fordi han håpet at du skille bli så revet med at det hele skulle eskalere til sex.

Grunnen til at det er så åpenbart at han ville ha sex er pga  måten han gikk frem på og fordi han ble sur da det ikke ble noe. Sykt hvor snikete han egentlig var. Vær glad du ble kvitt han, og styr unna slike mannfolk fremover. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men mannen selv kan gi sex tidlig, og er til å stole på?

Nei slik sett er det helt uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som samme fyren jeg var borti. Veldig ivrig i starten, virket livredd for at jeg skulle ombestemme meg og ikke møte han likevel. Og etter han hadde fått det han ville ha - helt stille.

Vær glad du fant det ut, glem dusten og kom deg videre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti nesten heeelt det samme

Anonymkode: 2b836...85b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ute etter sex. Gå videre.

Anonymkode: 2cbd2...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

eller har jeg egentlig blitt utsatt for en som bare prøvde å smøre meg, for å komme i buksa på meg, og ikke gadd å møte meg igjen, når han skjønte at det kunne bli vrient med det første?

Ja.

Han har brukt alle strategier på å få deg til sengs, og det at han ikke gadd å møte deg igjen kan like godt være at han bruker furtingen som en strategi også. Dette er en sjekker rett og slett.

Anonymkode: f5ac3...ad6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Kvinner som gir sex etter kort tid er veldig "turn off" for de som er ute etter et seriøst forhold, det viser at vedkommende ikke er til å stole på mener jeg. Som du sier, en mann som går turer med deg, som blir med på ting over litt tid, er ikke ute etter tilfeldig sex, det gidder de faktisk ikke bruke tid på. Det sier seg jo litt selv :) 

Selv om ikke det gjelder for deg, så gjelder det for en del menn at de liker å bruke litt tid på jakten. Ikke er det alltid så enkelt å få seg noe heller, så de blir tvunget til å legge arbeid i det.

Anonymkode: f5ac3...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er det eneste menn er ut etter

Anonymkode: 1856c...9c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte deg et bilde av sin ja...du vet...før dere møttes, han forførte deg til soverommet og prøvde seg konstant på deg, men kom ikke helt dit og orker ikke møte deg lenger, og du lurer på hva årsaken er?

Anonymkode: 19e8e...799

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S: Skrev nettopp, men vil legge til: jeg hadde aldri tatt en fyr jeg ikke kjente ( og kanskje ikke en jeg kjente engang ) som sendte meg et bilde av ....... sin seriøst. Det hadde vært veldig turnoff for meg og jeg hadde droppet å møte han. 

Anonymkode: 19e8e...799

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

P.S: Skrev nettopp, men vil legge til: jeg hadde aldri tatt en fyr jeg ikke kjente ( og kanskje ikke en jeg kjente engang ) som sendte meg et bilde av ....... sin seriøst. Det hadde vært veldig turnoff for meg og jeg hadde droppet å møte han. 

Anonymkode: 19e8e...799

Enig, jeg hadde sett det som forulempende.

Anonymkode: f5ac3...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ute etter sex. Som oftes er dem det når man hinter til sex i samtalen før man møtes

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjetter at han merket tidlig at dere ikke var noen klaff, men tenkte at han i uansett kanskje fikk seg et ligg. Sånn har jeg selv tenkt om jeg har møtt noen, at selv om vi ikke matcher, kan det henge jeg ihvertfall får noen timer bra sex..

Anonymkode: 26c3a...6b1

Det er da overhodet ikke å være oppriktig og ærlig med sine intensjoner det da, vel? Og igjen, om det er så forferdelig dårlig klaff, hvorfor da insistere på å sitte våken i hauger av tid, for å prate å gå tur i timesvis, når jeg ser at det er bare å gå å legge seg, fordi jeg fikk vondt av fyren som hadde sittet å ventet i mange timer? Og når jeg da at på til må si nei flere ganger fordi han prøver å komme i buksa på meg, går det ikke da an å skjønne at dama du ikke klaffer med en gang, kanskje ikke har så lyst til å ligge med en da? :P

 

Anonymkode: 2d646...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er du veldig ung?

Skrivemåten din og naiviteten din tilsier det, i hvert fall. Hvem over fjorten snakker om å 'prøve å komme i buksa på meg' osv?

Det heter sex for oss voksne.

Anonymkode: 4f4df...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Kvinner som gir sex etter kort tid er veldig "turn off" for de som er ute etter et seriøst forhold, det viser at vedkommende ikke er til å stole på mener jeg. Som du sier, en mann som går turer med deg, som blir med på ting over litt tid, er ikke ute etter tilfeldig sex, det gidder de faktisk ikke bruke tid på. Det sier seg jo litt selv :) 

«Gir» sex? 

Jeg trodde sex var noe man hadde sammen. Det er ikke en gave man gir bort, akkurat.

Og nei, menn med noenlunde erfaring og selvtillit tenker ikke slik du beskriver.

Anonymkode: 4f4df...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fallhøyden blir jo ekstra stor når man bygger opp så mye forventninger før man har møttes. Man lager seg et idealbilde av hverandre som det er veldig stor fare for at bare hører til fantasien. 

Også er det dette uheldige utslaget av at mannen skal jakte og kvinnen skal jaktes på. Da møter man ofte fyrstikkmenn som fyrer masse i starten men slokner fort, også sitter dama der og har bygd opp en seigere flamme som varer. 

Det suger! 😩

Anonymkode: d6cfa...7c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er en pule app. De som bruker den, bruker den for nettopp det. Å hevde du ikke bruker den for å få noe enten lyver eller skjønner ikke bedre, så kan du selv velge om du er opplyst eller ikke.

Ferdig diskutert!

Anonymkode: 8c088...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 14.31, AnonymBruker skrev:

Tinder er en pule app. De som bruker den, bruker den for nettopp det. Å hevde du ikke bruker den for å få noe enten lyver eller skjønner ikke bedre, så kan du selv velge om du er opplyst eller ikke.

Ferdig diskutert!

Anonymkode: 8c088...22f

Skriver de "ute etter noe seriøst" må man vel stole på det vel? Ellers gir jeg opp å stole på menn 🙈

Anonymkode: 8b884...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver de "ute etter noe seriøst" må man vel stole på det vel? Ellers gir jeg opp å stole på menn 🙈

Anonymkode: 8b884...5ed

Tinder kan absolutt være seriøst. Jeg har aldri møtt en mann fra tinder som ikke ønsket et forhold med meg. Det var jeg som avviste dem pga. kjemi osv. I tillegg har jeg noen venninner som er i seriøse forhold (samboerskap ol.) med menn de har møtt på tinder. 

Er du selektiv på hvem du sveiper til høyre og luker vekk eventuelle useriøse henvendelser, kan du fint møte en flott mann på tinder. 

Anonymkode: 94f31...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...