Gå til innhold

Var det bare sex han var ute etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han høres bare helt 100% ustabil ut og som en diger drittsekk! Vær sykt! glad for at du ikke lå med han. Tenk heller på det sånn: nå får du se mer hvordan han virkelig er. Helt ærlig tror jeg han juger til deg. Jeg tror han likte deg, men ble drittsur når han ikke får viljen sin og nå er som en furt liten drittunge. Du gjorde rett. Bare overse hele fyren. 

Anonymkode: 2dc20...b73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det her er jo åpenlyst at han var ute etter sex.

Her er en ting jeg har erfart:

1. At en fyr snakker med deg hver dag, mye, betyr ikke at han er seriøs. Jeg har opplevd å ha snakket med en fyr på sms/messenger i flere uker før vi møttes, og selv om vi snakket om mange "dype" ting og ikke bare sex,så var det ganske obvious for meg at han ville bare ha sex når vi endelig møttes.

2. Hvordan sile ut useriøse menn? Det spiller ingen rolle hvor du møter menn, det er ikke slik at menn du møter på Tinder er useriøse imens de du møter i kassakøen på Rema 1000 er superseriøse. Det er det første du ikke må glemme. Det andre er; stol på magefølelsen din. Når du syns han snakker litt vel mye/ofte om sex, så er det rødt flagg nummer én.  Det siste er; se på det han gjør, ikke det han sier. Det vil si at ikke drøy for lenge med å snakke med han på sms/Facebook osv, møt han og heng sammen. En fyr som er ute etter bare en ting gidder som regel ikke å bruke så mye tid å henge sammen for å ta en kaffe eller gå turer i parken osv.

Anonymkode: f3ccc...0ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tl;dr (too long didnt read)

Ja han var sikkert bare ute etter sex, som 89% av guttene på tinder er.

Anonymkode: 5984a...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det her er jo åpenlyst at han var ute etter sex.

Her er en ting jeg har erfart:

1. At en fyr snakker med deg hver dag, mye, betyr ikke at han er seriøs. Jeg har opplevd å ha snakket med en fyr på sms/messenger i flere uker før vi møttes, og selv om vi snakket om mange "dype" ting og ikke bare sex,så var det ganske obvious for meg at han ville bare ha sex når vi endelig møttes.

2. Hvordan sile ut useriøse menn? Det spiller ingen rolle hvor du møter menn, det er ikke slik at menn du møter på Tinder er useriøse imens de du møter i kassakøen på Rema 1000 er superseriøse. Det er det første du ikke må glemme. Det andre er; stol på magefølelsen din. Når du syns han snakker litt vel mye/ofte om sex, så er det rødt flagg nummer én.  Det siste er; se på det han gjør, ikke det han sier. Det vil si at ikke drøy for lenge med å snakke med han på sms/Facebook osv, møt han og heng sammen. En fyr som er ute etter bare en ting gidder som regel ikke å bruke så mye tid å henge sammen for å ta en kaffe eller gå turer i parken osv.

Anonymkode: f3ccc...0ce

Er det alltid slik? Sånn garantert liksom, uten noe unntak..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, meeeg9 skrev:

Er det alltid slik? Sånn garantert liksom, uten noe unntak..?

Selvfølgelig finnes det unntak til alt her i livet. Men kan si at magefølelsen tar sjeldent helt feil, hvertfall 

Anonymkode: f3ccc...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

menn. tar. alt. 

Det gjør vi absolutt ikke, så snakk for deg selv! Som noen kvinner tar alt, så tar også noen menn alt de får. Men de fleste gjør faktisk ikke dette. Siden dette handler om dates og svingel liv  så kan jeg påstå dette. Trakterer man tinder kan det sikkert handle om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan sile ut useriøse menn? Det spiller ingen rolle hvor du møter menn, det er ikke slik at menn du møter på Tinder er useriøse imens de du møter i kassakøen på Rema 1000 er superseriøse. Det er det første du ikke må glemme. Det andre er; stol på magefølelsen din. Når du syns han snakker litt vel mye/ofte om sex, så er det rødt flagg nummer én.  Det siste er; se på det han gjør, ikke det han sier. Det vil si at ikke drøy for lenge med å snakke med han på sms/Facebook osv, møt han og heng sammen. En fyr som er ute etter bare en ting gidder som regel ikke å bruke så mye tid å henge sammen for å ta en kaffe eller gå turer i parken osv.

Kvinner som gir sex etter kort tid er veldig "turn off" for de som er ute etter et seriøst forhold, det viser at vedkommende ikke er til å stole på mener jeg. Som du sier, en mann som går turer med deg, som blir med på ting over litt tid, er ikke ute etter tilfeldig sex, det gidder de faktisk ikke bruke tid på. Det sier seg jo litt selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Kvinner som gir sex etter kort tid er veldig "turn off" for de som er ute etter et seriøst forhold

Er dette noe de har kommet fram til etter å ha lest "artikler" på nettavisen e.l, med headere som "nyere forskning viser at..." osv?

Føler meg rimelig sikker på at påstanden din ikke har rot i virkelighet, sånn helt generelt.... Kanskje for en og annen mann med noe "spesielle" behov kan det være slik, men ikke noe utover det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Er dette noe de har kommet fram til etter å ha lest "artikler" på nettavisen e.l, med headere som "nyere forskning viser at..." osv?

Føler meg rimelig sikker på at påstanden din ikke har rot i virkelighet, sånn helt generelt.... Kanskje for en og annen mann med noe "spesielle" behov kan det være slik, men ikke noe utover det...

Dette er noe jeg mener, som ikke nødvendigvis gjelder for alle, jeg skriver hva jeg mener, ikke hva alle andre mener. Så får vedkommende ta det til seg eller la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 9e04c...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt selvmotsigende å være på tinder, men ikke ute etter sex?

Luremus!

til-alle-luremus-takk-for-ingenting.jpg

Anonymkode: 8c088...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:

Dette er noe jeg mener, som ikke nødvendigvis gjelder for alle, jeg skriver hva jeg mener, ikke hva alle andre mener. Så får vedkommende ta det til seg eller la være.

Åja...   Da hadde det kanskje vært enklere å skrive feks. : JEG synes det er veldig turn-off med damer som "gir" sex etter kort tid. De er ikke til å stole på. 

?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Åja...   Da hadde det kanskje vært enklere å skrive feks. : JEG synes det er veldig turn-off med damer som "gir" sex etter kort tid. De er ikke til å stole på. 

?

Du har helt rett, takk for at du fikk min mening frem i lyset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
52 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det gjør vi absolutt ikke, så snakk for deg selv! Som noen kvinner tar alt, så tar også noen menn alt de får. Men de fleste gjør faktisk ikke dette. Siden dette handler om dates og svingel liv  så kan jeg påstå dette. Trakterer man tinder kan det sikkert handle om dette.

Godt å høre. Men det er ekstremt mange på datingapper som kun bruker det for å få seg noe. 

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt selvmotsigende å være på tinder, men ikke ute etter sex?

Luremus!

til-alle-luremus-takk-for-ingenting.jpg

Anonymkode: 8c088...22f

Haha! :laugh:

3 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Åja...   Da hadde det kanskje vært enklere å skrive feks. : JEG synes det er veldig turn-off med damer som "gir" sex etter kort tid. De er ikke til å stole på. 

?

 

 

 

Man GIR ikke sex, man HAR sex. Sammen (helst). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, canacas skrev:

Man GIR ikke sex, man HAR sex. Sammen (helst)

Uenig, man gir sex til den man har et fortrolig forhold til, det mest personlige man faktisk kan gi i livet, at noen ser annerledes på dette er jeg innforstått med, og det må man også ta høyde for. Ellers blir det tragedie på tragedie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt selvmotsigende å være på tinder, men ikke ute etter sex?

Luremus!

til-alle-luremus-takk-for-ingenting.jpg

Anonymkode: 8c088...22f

Jeg vil ikke si at jeg har vært en luremus når jeg har sagt klart i fra at jeg ikke var på jakt etter et ligg, men noe seriøst. Så dette var han helt klar over på forhånd. Allikevel gikk det som det gikk, og jeg følte egentlig alt gikk fint frem til jeg avviste han ang sex. Selvfølgelig kan jeg være stokk dum å overhodet ikke oppfatte at det var null kjemi og klein stemning når vi gikk tur (en mye lengre enn jeg hadde tenkt), og han inviterte meg med inn, men personlig følte jeg alt var fint frem til jeg skulle gå. Da fikk jeg ikke klem, etter at han hadde nesten stappa tunga i halsen på meg, og en "mulig det", når jeg sa "da snakkes vi"..

Jeg ville også tro han kanskje håndterte det litt anderledes i etterkant, om han var en genuin kar, om bare ikke følte kjemi? På søndag sa han at det var veldig hyggelig å møte meg i virkeligheten, og på mandag skulle han bare komme hjem fra jobb, så skulle han sende melding, så var han plutselig så sliten to timer senere? Hadde ikke jeg spurt, hadde han heller aldri sagt noenting, og da hadde siste sagt nå vært at vi tar igjen kaffe'n en annen dag.. Ikke så pen behandling, spør du meg. 

Anonymkode: 2d646...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Du har helt rett, takk for at du fikk min mening frem i lyset!

Ingen årsak! Det var så lite så.

59 minutter siden, canacas skrev:

Man GIR ikke sex, man HAR sex. Sammen (helst). 

(")-OH hai there! Im a quotation-mark. Please notice me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intensitet i starten er et rødt flagg, de som er interessert er redd for å skremme deg bort.

Ellers er adferdsmønsteret er no GO, for mange "røde flagg". 

Les deg opp!

Anonymkode: 4f9cf...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter at han merket tidlig at dere ikke var noen klaff, men tenkte at han i uansett kanskje fikk seg et ligg. Sånn har jeg selv tenkt om jeg har møtt noen, at selv om vi ikke matcher, kan det henge jeg ihvertfall får noen timer bra sex..

Anonymkode: 26c3a...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjetter at han merket tidlig at dere ikke var noen klaff, men tenkte at han i uansett kanskje fikk seg et ligg. Sånn har jeg selv tenkt om jeg har møtt noen, at selv om vi ikke matcher, kan det henge jeg ihvertfall får noen timer bra sex..

Anonymkode: 26c3a...6b1

:edie:

Anonymkode: 4f9cf...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...