Gå til innhold

Hva tenker du om menn som sier vi er gravide ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke litt tullete av en mann og si at vi er gravide ?

Eller synes dere det er helt greit ?

Anonymkode: c966a...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt tullete av en mann og si at vi er gravide ?

Det kan man si når den berømte "artificial womb" kommer

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bare teit ut. Frem til menn kan bære frem barn er det kvinnen som er gravid, ikke de to. 

Anonymkode: 694b7...af7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bedre å si "vi skal ha barn"

Anonymkode: 694b7...af7

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

naboen her sa dette når kona var gravid: vi er gravid, vi sliter med morgenkvalme, vi er slitne - ego fyr..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om de skal føde et barn hver. Hvor vanskelig er det å si "Vi skal bli foreldre"?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min treningsnarkomane mann sliter under mitt svangerskap da han spiser Når jeg spiser/det jeg spiser. Så vi tuller med at vi er gravide, mens jeg koser på magen hans :fnise:  

han kan bare prøve å klage på urenheter og kvalme da, det vil jeg ha enerett til å klage på! 

Anonymkode: 7eee0...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt teit må jeg innrømme. Jeg skjønner at de bare uttrykker stor glede over det som skal skje og kanskje er over gjennomsnittet involvert i svangerskapet (som i og for seg er positivt), men jeg hadde nok personlig foretrukket at de heller sa "Vi skal ha barn." eller noe lignende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like teit om der nå er menn eller kvinner som sier det. Jeg har aldri hørt en mann si det, men jeg ser plenty av kvinnfolk her inne på kg som gjør det. 

DE venter barn, men det er bare HUN som er gravid. 

Anonymkode: 0e173...ffb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både jeg og mannen min sier det, og synes egentlig at det bare er søtt. 

Det har vært en tøff svangerskap så langt og mannen min har vært der for meg. Hadde han kunnet, så hadde han nok børt dette barnet frem for at jeg skulle slippe. Nå vet jeg ikke hvordan andre menn behandler sine gravide partnere, men å bli massert på føttene hver morgen og kveld. Tatt seg av alt i huset, mens jeg har vært på sykehus. For at jeg i det hele tatt skulle få matlyst hadde han leid inn kokk som kunne lage mat når jeg villet. 

Da jeg hadde lyst til å dra på babymoon, men var for syk til å egentlig reise, sørget han for å ordne slik at jeg fikk reist og oppleve byen. Da hadde han sørget for en limousin på standby hele tiden under oppholdet slik at jeg ble fraktet tilbake til hotellet så fort jeg ble sliten😊

Anonymkode: 0b66a...91d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Både jeg og mannen min sier det, og synes egentlig at det bare er søtt. 

Det har vært en tøff svangerskap så langt og mannen min har vært der for meg. Hadde han kunnet, så hadde han nok børt dette barnet frem for at jeg skulle slippe. Nå vet jeg ikke hvordan andre menn behandler sine gravide partnere, men å bli massert på føttene hver morgen og kveld. Tatt seg av alt i huset, mens jeg har vært på sykehus. For at jeg i det hele tatt skulle få matlyst hadde han leid inn kokk som kunne lage mat når jeg villet. 

Da jeg hadde lyst til å dra på babymoon, men var for syk til å egentlig reise, sørget han for å ordne slik at jeg fikk reist og oppleve byen. Da hadde han sørget for en limousin på standby hele tiden under oppholdet slik at jeg ble fraktet tilbake til hotellet så fort jeg ble sliten😊

Anonymkode: 0b66a...91d

Hæ? Og hva er babymoon?

Anonymkode: 5e061...2cd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neppe tilfeldig at jeg kun har hørt kvinner si/skrive det :) 

Anonymkode: 88c2c...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er ganske teit :P det er jo regelrett feil. De venter barn, de skal få baby, de skal bli foreldre, men det er bare hun som er gravid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke lampene hadde blinket hos meg om en mann hadde sagt det, men ville ikke falt meg inn å si det selv.

Det finnes jo så mye annet man kan si som er bedre!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både jeg og mannen min sier det, og synes egentlig at det bare er søtt. 

Det har vært en tøff svangerskap så langt og mannen min har vært der for meg. Hadde han kunnet, så hadde han nok børt dette barnet frem for at jeg skulle slippe. Nå vet jeg ikke hvordan andre menn behandler sine gravide partnere, men å bli massert på føttene hver morgen og kveld. Tatt seg av alt i huset, mens jeg har vært på sykehus. For at jeg i det hele tatt skulle få matlyst hadde han leid inn kokk som kunne lage mat når jeg villet. 

Da jeg hadde lyst til å dra på babymoon, men var for syk til å egentlig reise, sørget han for å ordne slik at jeg fikk reist og oppleve byen. Da hadde han sørget for en limousin på standby hele tiden under oppholdet slik at jeg ble fraktet tilbake til hotellet så fort jeg ble sliten😊

Anonymkode: 0b66a...91d

Regner med at han er der for deg når du er syk også, men sier han "Vi har influensa" når det er du som har feber?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...