Gå til innhold

Skal man avlyse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I lys av det som skjedde i Manchester i går kveld kan jeg ikke si at jeg lenger gleder meg til å ta med datteren min på 9 år til Marcus og Martinus konserten i Oslo i sommer... Dette er jo ikke bare en vanlig konsert, men en stor festival. Har mest lyst til å bare stå over hele greia! Jeg vil jo ikke la frykten ta meg heller, men jeg skal ærlig si at jeg begynner å bli ganske påvirket av all denne elendigheten som skjer for tiden! :( 

Anonymkode: b4e85...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avlyser du pga. frykt, så vinner terroren..

Dra på konsert, kos dere!! Man kan ikke gå å være redd i frykt for at noe kan skje...

Anonymkode: 2302a...872

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke la frykten vinne. Og sannsynligheten for at noe skal skje, er ikke stor.

Jeg har en tenåringsdatter, som skal på 2 store konserter og en festival i sommer. Den ene konserten er i utlandet og. Men jeg lar henne dra. Hun kan og bli påkjørt, bli syk, eller andre ulykker.

Anonymkode: 235c3...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke lett det der. Var akkurat slik jeg tenkte før 17 mai også..

Men jeg bestemte meg for å ikke overføre min redsel til barnet, og hun fikk gå i toget og hadde det kjempe gøy.

Du vil jo få ett stort forklarings problem ovenfor barnet, og mest sannsynlig går det helt fint:)

Men jeg forstår godt klumpen i magen og usikkerheten din.

Anonymkode: 04004...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du da aldri la ungene gå noe som helst sted det er folkemengder, og aldri reise til utlandet? 

Jeg ser absolutt ingen grunn til å avlyse. Det er større sjanse for at de blir drept i en bilulykke på vei til konserten enn at det skjer et terrorangrep på konserten. 

Anonymkode: 293ea...b45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du da aldri la ungene gå noe som helst sted det er folkemengder, og aldri reise til utlandet? 

Jeg ser absolutt ingen grunn til å avlyse. Det er større sjanse for at de blir drept i en bilulykke på vei til konserten enn at det skjer et terrorangrep på konserten. 

Anonymkode: 293ea...b45

Selvfølgelig skal jeg det. Noen ting anser jeg som mer utsatte steder enn andre rett og slett.

Vi skal til Spania nå om noen dager, jeg ser ikke noe problem med det. Jeg hadde ikke sett noe problem med en litt mindre konsert enn den vi skal på i sommer heller. Men noen ting føles dessverre ut som mer utsatte steder og hendelser enn andre,

Anonymkode: b4e85...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, for et hysteri.

Anonymkode: 9a536...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...