Gå til innhold

Menn flest er dårlige i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.side2.no/helse/durex-underskelse-to-av-tre-menn-synes-ikke-det-er-viktig----at-partneren-far-orgasme/3423342791.html

 

Dette er jo en kjent sak blant oss kvinner. Når vi kvinner og snakker om seksuelle erfaringer vi har om menn fremkommer det som regel at vi sjelden har møtt på menn som mestrer seksuell gjensidighet. Når jeg leser saker som dette får jeg lyst til å boikotte sex med menn og heller kose meg med kvinner. Å ha sex med en mann er om å leve med han i samboerskap: man må hele tiden sette han først, han er som en forvokst unge som ikke mestrer likeverdighet og "skal ha, ha og ha" for sin egen del. Noe så turn-off.  

Anonymkode: a3d40...150

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tvil om at de fleste menn er dårlige i senga, enda verre er det med kvinner.

Debatten rundt sengeferdigheter er bare et evig fantasifoster som aldri slutter å få oppmerksomhet. Vi har det stort sett bra alle sammen likevel.

Anonymkode: 9796d...f7f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen tvil om at de fleste menn er dårlige i senga, enda verre er det med kvinner.

Debatten rundt sengeferdigheter er bare et evig fantasifoster som aldri slutter å få oppmerksomhet. Vi har det stort sett bra alle sammen likevel.

Anonymkode: 9796d...f7f

Godt sagt! Vi er nok like ille alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg også at kvinner må ta sin del av "skylden". Jeg hører og leser ofte om kvinner som ikke tørr å kreve noe i senga og kvinner som ikke tørr å si fra når mannen gjør noe feil. Noen faker også orgasme istedenfor å si fra for å ikke såre mannen, men det eneste de gjør da er gjøre seg og eventuelle fremtidige partnere en bjørnetjeneste. Får noen aldri høre at det de gjør er feil så fortsetter de bare. 

Jeg synes at dette ikke stemmer med min erfaring, men kanskje jeg har vært heldig? Nå sier jeg fra og er ikke redd for å kreve min del av kaka. 

Jeg tror at kommunikasjon er viktig, og det er noe som det virker som mange har problemer med. Både menn og kvinner. God sex handler ganske mye om god kommunikasjon og ikke bare det tekniske. 

Anonymkode: ce96f...912

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://www.side2.no/helse/durex-underskelse-to-av-tre-menn-synes-ikke-det-er-viktig----at-partneren-far-orgasme/3423342791.html

 

Dette er jo en kjent sak blant oss kvinner. Når vi kvinner og snakker om seksuelle erfaringer vi har om menn fremkommer det som regel at vi sjelden har møtt på menn som mestrer seksuell gjensidighet. Når jeg leser saker som dette får jeg lyst til å boikotte sex med menn og heller kose meg med kvinner. Å ha sex med en mann er om å leve med han i samboerskap: man må hele tiden sette han først, han er som en forvokst unge som ikke mestrer likeverdighet og "skal ha, ha og ha" for sin egen del. Noe så turn-off.  

Anonymkode: a3d40...150

Høres ut som du har litt sinneproblemer. Ta heller problemene dine ved roten og gjør noe med det. Bedre det enn å skylde på alle andre,

Anonymkode: bb769...3ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok noen menn, som ikke bryr seg så mye.

Har møtt noen av de mennene, som mener det holder å pule meg, de trenger jo ikke å ta på klitoris for å tilfredsstille meg, selv om jeg ber de om det, og sier det er eneste måten jeg får orgasme på. Selv elsker de å bli sugd, og forventer at jeg skal suge de hele tiden. Temmelig ego, og det gidder jeg ikke i lengden.

Jeg ser på meg selv som en god sex partner, jeg er flink til å kommunisere hva jeg liker, og spør, for å finne ut hva han liker, jeg er og aktiv, og får glede av å tilfredsstille han. Og har heldigvis møtt en del sånne menn og, da blir jo sexen veldig bra.

Men er nok en del kvinner, som ikke er bra i senga og. Gjelder jo ikke bare menn.

Anonymkode: 80b34...17d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har litt sinneproblemer. Ta heller problemene dine ved roten og gjør noe med det. Bedre det enn å skylde på alle andre,

Anonymkode: bb769...3ad

Høres ut som du er en mann som er dårlig i senga.

Anonymkode: a3d40...150

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man treffer en mann som virkelig bryr seg om deg endrer det seg. Så sant du selv tør å fortelle hva du tenner på og ta litt initiativ i senga da. Han er nemlig ikke synsk, og det som funket på eksen behøver ikke fungere på deg. Jeg har en mann som virkelig vil gi meg nytelse, og selvfølgelig får han igjen ved at jeg vil gi han nytelse. 

Tilfeldg sex blir igjen noe helt annet. Har jeg sex med en jeg ikke bryr meg om går min egen nytelse foran hans (selvfølgelig vil jeg prestere, men det er ikke like viktig). Regner med at noe av det samme gjelder for menn. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo en kjent sak blant oss kvinner. Når vi kvinner og snakker om seksuelle erfaringer vi har om menn fremkommer det som regel at vi sjelden har møtt på menn som mestrer seksuell gjensidighet. Når jeg leser saker som dette får jeg lyst til å boikotte sex med menn og heller kose meg med kvinner. Å ha sex med en mann er om å leve med han i samboerskap: man må hele tiden sette han først, han er som en forvokst unge som ikke mestrer likeverdighet og "skal ha, ha og ha" for sin egen del. Noe så turn-off.  

Anonymkode: a3d40...150

Kvinner flest er dårlige i senga som kun ligger som et lik og forventer at mannen skal gjøre all jobben.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen tvil om at de fleste menn er dårlige i senga, enda verre er det med kvinner.

Debatten rundt sengeferdigheter er bare et evig fantasifoster som aldri slutter å få oppmerksomhet. Vi har det stort sett bra alle sammen likevel.

Anonymkode: 9796d...f7f

Åja huffameg, for kvinner slipper jo ikke staken deres inn i den varme og trange grotta, som gjør at dere blir stimulert på nødvendigvis i det hele tatt!!! *roll eyes*
Newsflash: menn er dårlige i senga fordi de tror at penetreringa som gir DEM nytelse, er nok for at KVINNEN skal komme. og det er FEIL. Jeg er enig i at kvinner hadde vært dårlige i senga om de hadde nekta å stimulere menn med fitta, og for eksempel bare gitt stimulering med et superløst grep om penisroten med to fingre, og aldri penishodet. Men vi både gir fittetilgang, runker hardt og suger.
menn derimot bare peiser på med fingring i 20 sekunder og kun penetrering (booring) til de selv kommer og gir faen i hvor dypt lite kåt dama er så lenge hun er våt, og hva som faktisk får HENNE til komme. (langt foreplay, g punkts stimuli, klitorisstimulering, og TID. )

Anonymkode: 97d1e...8fc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, hocane skrev:

Kvinner flest er dårlige i senga som kun ligger som et lik og forventer at mannen skal gjøre all jobben.

Så får de også klager på at når de bidrar i den stillingen som er lettest for de å jobbe i, riding, at det ikke er bra nok fordi hun gnukker frem og tilbake som gir HENNE nytelse, og ikke bouncer opp og ned som igjen som i alle andre stillinger gir penis nytelse og også gir smerter for hennes lår og rygg.
Jeg bidrar gjerne i andre stillinger også jeg, men får beskjed om å ligge stille hvis jeg begynner å jukke med når han jukker, for menn er jo såklart så ego så de skal gjøre de movesens som kjennes deilig for DEM og ikke engang TILLATE kvinnen å gjøre moves som gjør det deilig for kvinnen.

Anonymkode: 97d1e...8fc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så får de også klager på at når de bidrar i den stillingen som er lettest for de å jobbe i, riding, at det ikke er bra nok fordi hun gnukker frem og tilbake som gir HENNE nytelse, og ikke bouncer opp og ned som igjen som i alle andre stillinger gir penis nytelse og også gir smerter for hennes lår og rygg.
Jeg bidrar gjerne i andre stillinger også jeg, men får beskjed om å ligge stille hvis jeg begynner å jukke med når han jukker, for menn er jo såklart så ego så de skal gjøre de movesens som kjennes deilig for DEM og ikke engang TILLATE kvinnen å gjøre moves som gjør det deilig for kvinnen.

Nå er riding en ganske så farlig stilling for menn, vil ikke anbefale den stillingen til noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to forhold som blandes her, det ene er at menn flest er dårlige i senga, noe som sikkert er riktig (akkurat som for kvinner), og det andre er at menn flest synes partnerens orgasme er uviktig, noe jeg ikke i min villeste fantasi kan få til å stemme. Det eneste jeg kan tenke meg er at spørsmålet må ha vært "er det viktig for deg at partneren alltid får orgasme" og så har det blitt fordreid til at det, for mennene som svarte nei, aldri er viktig at partneren får orgasme.

Anonymkode: 5aa95...666

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med dagens løsslupne sexkultur (for både kvinner og menn) så overrasker det meg ikke. Med ONS, FF's og diverse andre konstellasjoner er jeg ikke det spøtt overrasket over at mange kanskje ikke legger så mye innsats og innlevelse blant laknene. 

Anonymkode: f31bc...0b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jeg også at kvinner må ta sin del av "skylden". Jeg hører og leser ofte om kvinner som ikke tørr å kreve noe i senga og kvinner som ikke tørr å si fra når mannen gjør noe feil. Noen faker også orgasme istedenfor å si fra for å ikke såre mannen, men det eneste de gjør da er gjøre seg og eventuelle fremtidige partnere en bjørnetjeneste. Får noen aldri høre at det de gjør er feil så fortsetter de bare. 

Jeg synes at dette ikke stemmer med min erfaring, men kanskje jeg har vært heldig? Nå sier jeg fra og er ikke redd for å kreve min del av kaka. 

Jeg tror at kommunikasjon er viktig, og det er noe som det virker som mange har problemer med. Både menn og kvinner. God sex handler ganske mye om god kommunikasjon og ikke bare det tekniske. 

Anonymkode: ce96f...912

Hadde de brydd seg om kvinnen sa ifra? Neppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, hocane skrev:

Kvinner flest er dårlige i senga som kun ligger som et lik og forventer at mannen skal gjøre all jobben.

Ikke så rart det når mannen bare er interessert i inn og ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg rett og slett ikke på, og sier meg enig med sexologen som mener at norske menn er bedre enn dette. Ja, uten veiledning er kanskje menn litt for opptatt av inn og ut, men de fleste er glad for veiledning, og tar den til etterretning. Og interessen for kvinnens nytelse stiger mer og mer med alderen. 

I løpet av min seksuelle karrière har jeg truffet på en mann som var fullstendig ego og elendig i sengen. Han var klar over det selv også (en kvinne som hadde vært med både ham og en kamerat hadde slengt det i ham at kameraten var mye bedre), men virket uimottagelig for veiledning. Det var mest som han hadde låst seg i et mønster, og ikke klarte å gå ut av det. Det var flauere å forsøke noe nytt enn å fortsette med å være elendig... forstå det den som kan! 

Jeg tror at mange kvinner er for dårlige til å si og vise hva vi ønsker og liker, og det er synd, for menn elsker at vi viser at vi nyter. Det er søren meg ikke lett for menn når kvinner bare ligger der, og ikke gir annen tilbakemelding enn noen stønn, som mannen ikke kan vite om er av nytelse, eller at han ligger for hardt på henne.

Krev i sengen, og få, det er min erfaring. Dess tydeligere man nyter, dess ivrigere blir menn på å gjenta suksess. En mann som er usikker på å slikke kan bli en GUD på kort tid, under veiledning og inspirasjon. Og det finnes ikke bedre inspirasjon enn at kvinnen viser at hun har det deilig. (Det samme motsatt! Utrolig kjedelig med menn som ikke viser at de nyter, og som svarer "Joda det er godt!" uansett hva man gjør, uten tydelige tegn på at det faktisk er det, og uten noe skalering av hva som er bra, bedre eller best. Det inspirerer svært lite!)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...