Gå til innhold

Hva kan man gjøre i Cyprus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært på reise i Cyprus? Hvordan var det? Hva burde man oppleve hvis man drar dit? Har de gode shopping muligheter?

 

Anonymkode: 32161...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kypros er en relativt stor øy, så det kommer helt an på hvor du er. Jeg har vært på østkysten like ved Ayia Napa. Hvis du skal i den retningen anbefaler jeg å besøke Fig Tree Bay. Veldig fin strand og ikke så mye folk heller. Hovedstaden Nikosia er også veldig koselig. Larnaca har jeg også hørt positive ting om. Begge de stedene har sikkert bra shoppingmuligheter, men det har jeg ikke tenkt over siden jeg aldri drar til syden for å shoppe. I tillegg er den forlatte byen Famagusta spennende, men den kan du like så godt se fra båt. 

Anonymkode: 75741...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2017 den 16.02, AnonymBruker skrev:

Kypros er en relativt stor øy, så det kommer helt an på hvor du er. Jeg har vært på østkysten like ved Ayia Napa. Hvis du skal i den retningen anbefaler jeg å besøke Fig Tree Bay. Veldig fin strand og ikke så mye folk heller. Hovedstaden Nikosia er også veldig koselig. Larnaca har jeg også hørt positive ting om. Begge de stedene har sikkert bra shoppingmuligheter, men det har jeg ikke tenkt over siden jeg aldri drar til syden for å shoppe. I tillegg er den forlatte byen Famagusta spennende, men den kan du like så godt se fra båt. 

Anonymkode: 75741...a23

Er det noen spesielle steder jeg burde besøke? Med tankenpå spesielle attraksjoner, butikker eller restauranter? Prøvde du utelivet? Er det lett å møte nye folk der?

Anonymkode: 32161...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hvor på Kypros du skal. Forskjell på Ayia Napa og Nicosia. Foreslår at du Googler "what to do on Cyprus"

Anonymkode: 3282b...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...