Gå til innhold

Menn i treningstigts


Sindre....

Anbefalte innlegg

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Hvordan er ståa i 2018 når det gjelder synet på menn i tights?

Jeg har ikke helt kommet ut av skapet enda når det gjelder tights, jeg har fire-fem tights innerst i skapet hvor kona ikke finner de... Jeg har begynt å løpe med tights, og finner det særdeles komfortabelt sammenlignet med de (jogge)buksene jeg brukte før. Men sniker de på meg og tar en "vanlig" joggebukse på utsiden. Når jeg har kommet ut, tar jeg av de vanlige buksene og legger av sted med tightsen... Utrolig barnslig egentlig, men jeg hadde blitt så "mobbet" av kona hvis jeg hadde troppet opp med løpetights, og for å ikke snakke om hvis kompisene hadde funnet det ut... Men til våren skal jeg ta motet til meg og komme ut av skapet, nå for tiden går det i ski..

Løper alltid naken under tightsen, og det gir en veldig deilig frihetsfølelse, føles nesten som å løpe naken.

Må si at tanken på å møte naboen eller andre kjente i tights ville gjort meg litt småflau, vet ikke hvorfor men. Løpeturene legger jeg stort sett alltid til kvelden (har alltid gjort det grunnet legging av småbarn osv), så sjansen for å møte på kjente da er jo langt mindre.

Hvis kona er borte en kveld er det tightsfest hjemme, da er det på med 2xu tightsen og slenger meg nedpå sofaen.

Ble litt usammenhengende dette her, men samma det.

Anonymkode: 5ce98...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt #metoo siden tråden ble opprettet. I 2018 er menn med tights å anse som trakassering mot kvinner. Det får dem til å tenke tanker de ikke vil vedkjenne seg. Har du tights, så gi den bort til en du ikke vil være venn med lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Horten Market skrev:

Vi har hatt #metoo siden tråden ble opprettet. I 2018 er menn med tights å anse som trakassering mot kvinner. Det får dem til å tenke tanker de ikke vil vedkjenne seg. Har du tights, så gi den bort til en du ikke vil være venn med lenger.

Ah, det har jeg ikke tenkt på. Og jeg som attpå til løper uten undertøy... Beklager til de jeg har krenket på min vei. Jeg trekker meg fra alle mine verv.

Anonymkode: 5ce98...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styggeste jeg ser er menn i tights. Hilsen de aller fleste damer ;)

Anonymkode: 0e537...b70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er stygge med bukser også. De skal jo gå i skjørt...

Men hverken bukser eller tights er noe man går med for å være fin. Det er et funksjonelt og behagelig plagg. Til trening er det stort sett ikke annet som duger.

Votter er heller ikke fint. Men man har ikke på votter for å være fin.

Anonymkode: 35543...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shorts over tights ser bare dust ut. Det er ikke noe lekkert å se kvinner oppi årene i tights heller. Wller som har noen kilo ekstra. Man ser ting man helst ikke vil se. Men teit å lage så mye styr over det. Man stirrer jo ikke på feite gamle damer i tights.

Anonymkode: 35543...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts over blir for teit, da kan man like gjerne droppe det.

Jeg titter på alle damer med tights jeg, ung/gammel/tynn/tykk, de fleste får jo fin rumpe av det plagget der.

Anonymkode: 5ce98...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer er stygge med bukser også. De skal jo gå i skjørt...

Men hverken bukser eller tights er noe man går med for å være fin. Det er et funksjonelt og behagelig plagg. Til trening er det stort sett ikke annet som duger.

Votter er heller ikke fint. Men man har ikke på votter for å være fin.

Anonymkode: 35543...738

Jeg får finere rumpe i jeans enn i kjole og skjørt. 

Anonymkode: eedce...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er greit nok, bare stapper et par sokker nedi så jeg ser utstyrt ut. Neida. Men jeg drar sokkene over og bruker enten litt stor genser, treningsjakke eller tshirt som dekker skrittet. Og bruker som regel fotballshorts over, for det er veldig mange som stirrer mot skrittet ditt i tights. Påtagelig mange, av begge kjønn. På samme måte som når du går i grå joggebukse som ikke skjuler en litt tydelig bul. 

Anonymkode: 9f673...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren i tights om dere synes det er mest behagelig. Når jeg er på treningssenteret er jeg for opptatt med mitt til å gidde å stirre. Da skal det i så fall være særere påkledning enn en vanlig treningstights utgjør. 

Treningstights som ikke brukes til trening synes jeg ser dumt ut uansett kjønn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er drit sexy! Kommer selvfølgelig an på personen..men som regel ser det bra ut! 

 

-jente 18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn i thights er deilig. Hvis mannen har bra kropp da selvfølgelig. 

Helt ok og ha noe kikke på i pausene. 

 

Anonymkode: cdbcf...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights på løpetur er helt ok. På treningssenteret syns jeg både kvinner og menn kan tenke litt estetikk og, innenfor rimelighetens grenser, ta hensyn til publikum. Det er ikke alle kropper som egner seg i alle typer klær. Menn i tights får meg alltid til å lure på hva som skjer med sæd kvalitet når utstyret blir skviset sammen på den måten der?

Anonymkode: 53dbb...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...