Gå til innhold

Menn i treningstigts


Sindre....

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 20-årene som trener en del. Jeg har akkurat kjøpt meg en treningstights, men jeg er litt usikker på om jeg tør å gå med den. Hva synes dere? Er det greit for menn å gå i tights?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cyrus
5 minutter siden, Sindre.... skrev:

Jeg er en mann i 20-årene som trener en del. Jeg har akkurat kjøpt meg en treningstights, men jeg er litt usikker på om jeg tør å gå med den. Hva synes dere? Er det greit for menn å gå i tights?

 

Ikke om du ser bedre ut enn meg i dem 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del avslører det plagget for mye som jeg ikke vil se (eller vise til folk), både hos gutter og jenter. Ta på romslige shorts utenpå isåfall.

Anonymkode: 9567e...bbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i treningstights er for meg like normalt som kvinner i treningstights. Og hva andre mener betyr uansett ingenting :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights er da helt greit til trening. Er jo det de er til. Faktisk ser det mye mer teit ut med de som jogger i digre, tykke joggebukser i college-stoff.

Anonymkode: 4512a...fe8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er godt trent så ser jeg gjerne på deg i profil mens du tar noen markløft 

Anonymkode: 1e189...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor ikke? Det er mye mer behagelig å trene med tights en med bukse som slenger over alt 

Anonymkode: 59c48...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du bruker den ifb med trening hadde jeg ikke løftet et øyebryn. Helt naturlig å benytte klesplagg tilpasset den aktiviteten du bedriver. 

Må bare få legge til et unntak dersom du er veldig overvektig. Da kan det bli litt voldsomt med tights.

Anonymkode: 553b4...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp sånne svarte fingerhansker også, og bruk caps feil vei!

Anonymkode: 696a4...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz

Ja, herregud. Det er en tights. Du skal trene! Tights bruker du fordi du da er mer fleksibel. Tren i vei med tights! 

Hvorfor skal menn ikke trene i tights egentlig? Eller hvorfor syns noen menn det er flaut å trene i tights? 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2017 den 16.16, AnonymBruker skrev:

For min del avslører det plagget for mye som jeg ikke vil se (eller vise til folk), både hos gutter og jenter. Ta på romslige shorts utenpå isåfall.

Anonymkode: 9567e...bbc

Det er lite som ser døvere ut enn mannfolk med shorts utenpå tightsen...

Anonymkode: d88cd...9c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/22/2017 den 16.09, Sindre.... skrev:

Jeg er en mann i 20-årene som trener en del. Jeg har akkurat kjøpt meg en treningstights, men jeg er litt usikker på om jeg tør å gå med den. Hva synes dere? Er det greit for menn å gå i tights?

 

Kast  dem vekk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
På 22.5.2017 den 16.16, AnonymBruker skrev:

For min del avslører det plagget for mye som jeg ikke vil se (eller vise til folk), både hos gutter og jenter. Ta på romslige shorts utenpå isåfall.

Anonymkode: 9567e...bbc

Men altså. Menn har penis. Damer har pupper. Du får nesten ikke skjult akkurat det. Og alle vet at det er der. Det er som kvinner skulle forsøkt å skjule sine pupper (noen gjør jo det også). Det nyttesløst, og selv om du forsøker å skjule at du har en penis vet jo alle at du har en... Det spiller ingen rolle. Tren i hva som gjør treningen mest mulig komfortabel. Ikke tenk på hva du viser eller ikke viser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er ok på menn som har skip'et mye leg-days og eldre menn med flate gluter.

Anonymkode: 696a4...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lite som ser døvere ut enn mannfolk med shorts utenpå tightsen...

Anonymkode: d88cd...9c6

Her må jeg bare si meg så ettertrykkelig enig! Folkens, vi er i 2017 og en treningtights er fullstendig innafor så lenge du skal bedrive nettopp det den er beregnet for, nemlig trening! Verre var det den gangen jeg hadde løpt over vidden og kommet meg til sentrum. Traff på noen gamle kompiser og det endte med pils og hele kostebinneriet iført treningstøy og ja, tights. Kan tro jeg hadde fylla-angst fra en annen verden når jeg våknet opp dagen-derpå!!! Vi har et ordtak i kompisgjengen for å beskrive niva av fylla-angst og jeg er benchmark kan du si....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, innafor med thights, men bør ha string eller være "commando" under.

Anonymkode: 696a4...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt greit med tights. For all del, bruk boxershorts. Husker de supertynne SKINS-tightsene som var før det ble vanlig at folk trena i treningstights her i Norge. De var hvite :fnise: Jeg dreiv med friidrett og det var veldig morsomt når vi skulle ha sprinttrening og man så trusa helt klart og tydelig til alle som bøyde seg ned. Nå er det heldigvis et litt mindre gjennomsiktig materiale, men som kvinne bruker jeg svarte hipstere under altså. 

Anonymkode: 4e6f5...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er mest praktisk tenker jeg at det er det du skal ha fokus på og drite i hva folk måtte mene. :) 

Jeg bruker treningstights fordi det er det som er mest behagelig å trene i. Når jeg går rolige turer går ei joggebukse helt fint, men med litt større tempo har tightsene mest bevegelighet og det liker jeg. Så får heller andre tenke om både meg og deg at de tightsene "avslører for mye". 

Jeg tenker litt sånn, vi vet at alle har konturer, hvorfor er vi redd for å se de konturene? Er ikke som man kan se noe annet enn konturer av lår, legger, og i menns tilfelle av og til en liten utstyrsbul. Det er ikke digg liksom, men det er TRENING. :) 

Anonymkode: eb10b...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI. Det er nasty!

-K

Anonymkode: eef4a...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...