Gå til innhold

Misfarget vann i toalettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle skylle ned i toalettet i sted så ble jeg forbauset av at vannet var så misfarget/sort!  uansett hvor mange ganger jeg spyler ned så er det en jevn strøm med sortfarget vann. Ikke fullt så ille det som kommer fra krana ut i badevasken men i kjøkkenvasken ser det ikke ut,dog ikke så lett å se der siden vasken er av metall men ja ser ganske skittent ut. Noen som vet hva årsaken kan være?

Anonymkode: d30eb...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert kommunen som har spylt vannledningene i nabolaget, bare la vannet renne til det blir klart. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan varsle kommunen om det ikke går bort, og så burde du ikke drikke vannet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La vannet renne helt til det er klart. Blir det ikke klart så ta kontakt med kommunen, det kan være brudd på en vannledning

Anonymkode: 25218...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg skulle skylle ned i toalettet i sted så ble jeg forbauset av at vannet var så misfarget/sort!  uansett hvor mange ganger jeg spyler ned så er det en jevn strøm med sortfarget vann. Ikke fullt så ille det som kommer fra krana ut i badevasken men i kjøkkenvasken ser det ikke ut,dog ikke så lett å se der siden vasken er av metall men ja ser ganske skittent ut. Noen som vet hva årsaken kan være?

Anonymkode: d30eb...ea6

Vanligvis når vannet er brunt eller misfarget så trekker man ikke ned gang etter gang og får mengder med drittvann inn i sisternen. Når vannet ikke er rent og blankt så er der enten et vannledningsbrudd eller kommunen driver med utspyling av vannledningsnettet. Se på kommunen sine nettsider. 

Anonymkode: 5bddb...783

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...