Gå til innhold

Burde uføre gå i terapi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. problemet er at mennesker som deg selv er i mindretall. Jeg ville anbefalt å ikke få barn :icon_frown:

Anonymkode: 24954...022

Jeg har et oppriktig håp om at du møter massevis av mennesker som får deg til å forandre mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jeg har et oppriktig håp om at du møter massevis av mennesker som får deg til å forandre mening.

Jeg er snart 30 og jeg har ikke møtt mange mennesker som det. Det er en av grunnene til at jeg aldri vil ha barn

Lykke til med menneskehetens fremtid

 

Anonymkode: 24954...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 30 og jeg har ikke møtt mange mennesker som det. Det er en av grunnene til at jeg aldri vil ha barn

Lykke til med menneskehetens fremtid

 

Anonymkode: 24954...022

Har du prøvd terapi?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2017 den 3.59, AnonymBruker skrev:

Det er masse mennesker som ikke vil komme i arbeide som er stadig i terapi.derfor er køene lange. Det er for mye alvorlige kronikere

Anonymkode: 92b75...b5b

Hva mener du er løsningen? Å nekte uføre behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2017 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Men bare om befolkningen er ok med ordningen. Om mange mennesker protesterer mot å gasse uføre så vil det plustelig ikke være så økonomisk lenger

Sånn på siden syns jeg det er noe påfallende hvordan mange mennesker ser ned på uføre, men samtidig er de imot aktiv dødshjelp. Om uføre er så laverestående vesener, burde de ikke få lov å ta livet av seg?

Anonymkode: 24954...022

Bare for å oppklare en eventuell misforståelse: Jeg mener absolutt uføre har livets rett, og rett på behandling på lik linje med arbeidsføre.

Hilsen ufør som nylig har kostet samfunnet mer enn 3 millioner i sykehusbehandling. Og vil koste enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker TS da? Terapi eller dødsdom på "verdigløse" mennesker?

Anonymkode: 61775...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...