Gå til innhold

SKREMME-tråden


Simbyxor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Drakan skrev:

Jeg fant tenner i en fennikel her om dagen hos coop.... tok ikke bilde, kastet det. Skremmende og ekkelt. o_o

Hva??? Hvordan kunne du la være å ta bilde av det? Og nå i disse dager? Hvordan kunne du??

DET er jo det mest skremmende med hele tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hva??? Hvordan kunne du la være å ta bilde av det? Og nå i disse dager? Hvordan kunne du??

DET er jo det mest skremmende med hele tråden.

Jeg freaket ut og ville bare bli kvitt den. Ekle ting gjør meg kvalm, så ville ikke vite av den. o_o
Tror kanskje jeg kan ha svelget biter av tannen da... o_o .... det var flere bitter. o_o
Var inni fennikelen, så var liksom ikke bare å vaske det bort heler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^^^^^^Det over her får meg skikkelig til å grøsse. Så ekkelt! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

^^^^^^Det over her får meg skikkelig til å grøsse. Så ekkelt! :haar:

Trypofobi (trypophobia)? Google det :tommelopp: helst på en diger skjerm så du får det midt i fleisen. Velkommen mareritt, bli så lenge du vil! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Drakan skrev:

Jeg freaket ut og ville bare bli kvitt den. Ekle ting gjør meg kvalm, så ville ikke vite av den. o_o
Tror kanskje jeg kan ha svelget biter av tannen da... o_o .... det var flere bitter. o_o
Var inni fennikelen, så var liksom ikke bare å vaske det bort heler.

Jeg kjenner jeg har behov for å se det, jeg klarer ikke forestille meg det du beskriver.

Åh! Hvordan kom tanna inni der da? 

Arg! Dette mysteriet kommer jeg helt sikkert til å drømme om i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Forundret.. skrev:

Jeg kjenner jeg har behov for å se det, jeg klarer ikke forestille meg det du beskriver.

Åh! Hvordan kom tanna inni der da? 

Arg! Dette mysteriet kommer jeg helt sikkert til å drømme om i natt.

Tror forklaringen kan ha med at bønder bruker menneskelig avføring til dyrking av planter, og eventuelt at noen har svelgt tannen sin, og dette ble brukt på gården som hadde fennikeln jeg spiste av. Planten vokste rundt denne tannen på en eller annen måte. Fremstår logisk at det kan skje. o_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Drakan skrev:

Tror forklaringen kan ha med at bønder bruker menneskelig avføring til dyrking av planter, og eventuelt at noen har svelgt tannen sin, og dette ble brukt på gården som hadde fennikeln jeg spiste av. Planten vokste rundt denne tannen på en eller annen måte. Fremstår logisk at det kan skje. o_o

Eller at det ligger noen nedi jorda der.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, lunamuna skrev:

Trypofobi (trypophobia)? Google det :tommelopp: helst på en diger skjerm så du får det midt i fleisen. Velkommen mareritt, bli så lenge du vil! 

Jommen atte...jeg vet. :skratte:Det har blitt postet noe lignende i en tidligere tråd - og det er virkelig til å dø av! Bilde ditt var faktisk ganske snilt i forhold til hva jeg har sett. 

Gruuuusomt ekkelt er det. Klarte ikke å sitere bilde ditt i sta en gang. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Forundret.. skrev:

Eller at det ligger noen nedi jorda der.. :overrasket:

Det var faktisk min første tanke.. o_o
At bonden kanskje er en psykotisk morder som har gravd ned lik som gjødsel (eller noe i den durn), og om jeg melder fra vil bonden myrde meg som gjødsel (jau... overdreven fantasering). Tenker det mest logiske er faktumet om gjødsle bønder bruker selv om hjernen min gikk amok når jeg så tannen. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Drakan skrev:

Det var faktisk min første tanke.. o_o
At bonden kanskje er en psykotisk morder som har gravd ned lik som gjødsel (eller noe i den durn), og om jeg melder fra vil bonden myrde meg som gjødsel (jau... overdreven fantasering). Tenker det mest logiske er faktumet om gjødsle bønder bruker selv om hjernen min gikk amok når jeg så tannen. ^_^

Er vel ikke sånn at det blir gjødslet med menneskedritt.

Nei, det gjødsles nok med lik i fennikelåkern!!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peanut
11 timer siden, lunamuna skrev:

Trypofobi (trypophobia)? Google det :tommelopp: helst på en diger skjerm så du får det midt i fleisen. Velkommen mareritt, bli så lenge du vil! 

Wuaff! :sjokkbla: Ooglet, og :grine:vil helst være forunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Peanut skrev:

Wuaff! :sjokkbla: Ooglet, og :grine:vil helst være forunt. 

Beklager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...