Gå til innhold

Hvordan så din babymage ut med første?


littlemissglasses

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan magen DIN så ut med første baby,uke 12/3 mnd.Legg ved bildet!

Må innrømme at jeg ble kjempeskuffet da jeg leste at med første unge blir man stor veldig seint..hadde gledet meg til å få stor mage fort xD Vet at man blir større tidligere med unge 2 og 3 osv.

 

Anyways,bildet av magen med flrste baby i uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde så liten mage at den litt vide genseren skjulte det helt opp til 7`ende mnd. La på meg 8,5 kg totalt i svangerskapet. 

Anonymkode: e710a...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 12 vistes det ikke enda. Nå er jeg 21 uker og det begynner å bli en fin liten kul. :) 

Anonymkode: ce3aa...cbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 høy, ganske tynn og er 6 mnd på vei, syntes såvidt at jeg er gravid, vet liksom ikke om jeg er feit eller ei

Anonymkode: ddf67...d67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var absolutt ingenting å se i uke 12.

I uke 20 var det så smått mulig for andre å se at noe var på gang.

Med nr 2 var de vanskelig å skjule i uke 12. Og med nr 3 viste det ikke så mye før rundt uke 20 igjen.

Mage i uke 12 er ikke noe å trakte etter,  Den kommer tidsnok, og du rekker nok å bli lei av den også.

 

Anonymkode: ed67d...a42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingenting i uke 12 med første, denne gangen er det en liten kul. Personlig synes jeg den store magen bare er i veien. Alt blir vanskelig, særlig å ta på sokker og sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen mage i uke 12, hadde så vidt fått en liten bul til ordinær ultralyd i uke 18 og fortalte det ikke på jobb før etter det. Startet så vidt å få litt babymage fra uke 20. 

Anonymkode: 5e238...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte detpå jobb i forrige uke, da var det mange som ikke ante noen ting, da var jeg i uke 20.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke antydning til mage før jeg var 7 mnd på vei. Læreren min spurte til og med om ikke jeg skulle ha fått mage nå :fnise: 5 uker før tiden, så jeg rakk aldri å få babymage. Er normalvektig. 

Anonymkode: 549d8...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har ikke mage i uke 12, meg inkl. Så du får nok ikke så mange bilder så tidlig.

Anonymkode: e5275...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsfødende. Sa pang i uke 15 og magen kom fort🙂 

IMG_3179.JPG

IMG_3439.JPG

Anonymkode: 2db6a...94a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/21/2017 den 17.01, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde så liten mage at den litt vide genseren skjulte det helt opp til 7`ende mnd. La på meg 8,5 kg totalt i svangerskapet. 

Anonymkode: e710a...07e

Heldige deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Førstegangsfødende. Sa pang i uke 15 og magen kom fort🙂 

IMG_3179.JPG

IMG_3439.JPG

Anonymkode: 2db6a...94a

Har bare gått opp 4 kg btw!  Er nå i uke 26 og magen er likens som i uke 24🙂 

Anonymkode: 2db6a...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke synlig mage før rundt uke 20. Det kan kanskje være skuffende når man er førstegangs og lengter etter å se gravid ut, men med 9 mnds svangerskap har man mer enn nok tid til både å lengte etter magen, kose seg med den og bli skikkelig lei av den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ein godt synleg bul allereie i veke 10, så det er tydelig veldig individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er veldig inviduelt, ja. Med førstemann husker jeg at buksene begynte å stramme litt i uke 10-12, men det var ikke noen gravidmage. De som så godt etter kunne se antydning til en liten kul noen uker etter dette, men ordentlig gravidmage kom ikke før godt etter uke 20. Det samme var egentlig andre gang, bare at jeg selv merket at det skjedde noe med magen enda litt før, men selve gravidmagen kom like sent som andre gang. Legen kommenterte også det, at jeg fikk synlig mage seint, men det tror jeg er fordi jeg er litt høy og har lang overkropp. Når gravidmagen først kom, hadde jeg ikke noen spesielt mini-mage, helt gjennomsnittlig, tror jeg. Jeg har født et gjennomsnittlig stort og et stort barn, for øvrig.

Mitt inntrykk er at lavere kvinner får raskere tydelig gravidmage og at den blir større, uten at det er den eneste forklaringen på mageforskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...