Gå til innhold

Ble sett på utested av hun jeg prater med på Tinder


sjonkelrolf

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre en av dere ser hverandre igjen da. 

Jeg antar ikke at du sliter med en del, men du skriver selv her at dating-området har gått skeis. Hva med å prøve å gjøre det motsatte av hva du helst vil i situasjoner som denne?

Anonymkode: 85674...fd4

Det blir i så fall ikke meg, for jeg tviler på om jeg ville kjent henne igjen på gata nå, og sannsynligheten for det vil minke etter hvert som tiden går.

Vel, det har jeg allerede prøvd før, å møte lignende situasjoner på en annen måte når det har gått skeis. Men også da har det som regel gått rett vest. Har man ikke noen gode erfaringer å bygge på blir det fort vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.5.2017 den 14.36, AnonymBruker skrev:

hun har sikkert trekt seg ved å lese tråden.-------------------

Anonymkode: 83184...5fb

 

På 23.5.2017 den 0.47, AnonymBruker skrev:

Det er ikke rart etter denne tråden.

Anonymkode: 83184...5fb

Noe sier meg at dette er tindermatchen..

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 2.25, Miss.Whitefox skrev:

 

Noe sier meg at dette er tindermatchen..

 

Kanskje man vet aldri.

Anonymkode: 83184...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes du gjorde det riktige når du var på utestedet. Du ser nå i ettertid at hun ikke var særlig interessert. Til neste gang så vet du at når kommunikasjonen går "tregt" så er ikke damen særlig interessert. Jeg har hatt noen kvelder på byn der kompiser har løpt etter tinderdamer de ikke har møtt før og det er jævlig irriterende. Damer kan være noen skikkelige troll som sier de er på det og det utestedet, men så er de ikke der. Eventuelt så er de på stedet, men stikker etter at de har sett matchen sin slik som skjedde med deg ts. Det beste er å gjøre slik som du gjorde når du var på utestedet. Ikke ta det særlig seriøst og heller kose seg der man er. Hvis damen vil treffes den kvelden får hun komme til stedet du er, og om hun snur i døren så er det next.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...