Gå til innhold

Ble sett på utested av hun jeg prater med på Tinder


sjonkelrolf

Anbefalte innlegg

Har pratet med ei på Tinder de siste par ukene. Nå har det ikke vært veldig mange meldinger, kommunikasjonen har gått ganske tregt. F.eks. spurte jeg bl.a. hva hun hadde tenkt seg å gjøre i helgen i forrige uke. Svaret kom først etter helgen. Og da har jeg ikke vært veldig ivrig etter å skynde meg med å svare heller. Plutselig, på fredag spurte hun om å treffes samme dag, men jeg foreslo til uken, fordi jeg var opptatt den dagen, samt at hun tidligere hadde sagt hun skulle få besøk i helgen. Hun sendte melding tidlig på fredagen, men jeg leste den først rundt lunsj, svarte et par timer etter det. Da visste hun ikke om hun skulle være i byen til uken, men vi skulle meldes på slutten av helgen.

Så kommer det. I går var jeg ute på byen med en kamerat. Var ganske bra der vi var, så jeg hadde det ganske kult. Så så jeg tilfeldigvis på tlf, og da hadde hun sendt en melding hvor hun spurte om jeg var på stedet. Svarte at det var jeg, og lurte på om hun også var der. Det svarte hun ikke direkte på, bare at hun syntes jeg så kjent ut. Så hørte jeg ikke noe mer fra henne den kvelden. Det var selvfølgelig aldri snakk om å lete etter henne heller, jeg var ute på byen, med venner, hadde det moro og ville fortsette med det.

Syntes det på en måte var litt ekkelt, bli sett uten å vite hvor eller når. Så nå er jeg faktisk litt usikker på om jeg i det hele tatt vil møte henne. I alle fall lar jeg henne nå ta initiativ til kontakt. Hva synes dere om dette, og hva ville dere i så fall gjort i en slik situasjon? Eller er jeg spinn hakke gal, hehe?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingenting2

Hun så deg. Fikk bekreftet det. Likte deg ikke. 

Ellers ville hun oppsøkt deg. Du trenger ikke engste deg for å møte henne, det blir det intet av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Syntes det på en måte var litt ekkelt, bli sett uten å vite hvor eller når. Så nå er jeg faktisk litt usikker på om jeg i det hele tatt vil møte henne. I alle fall lar jeg henne nå ta initiativ til kontakt. Hva synes dere om dette, og hva ville dere i så fall gjort i en slik situasjon? Eller er jeg spinn hakke gal, hehe?

Forstår jeg godt, creepy det hun gjorde. 

Anonymkode: 4386b...3c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
7 minutter siden, canacas skrev:

Hun så deg. Fikk bekreftet det. Likte deg ikke. 

Ellers ville hun oppsøkt deg. Du trenger ikke engste deg for å møte henne, det blir det intet av. 

Det tror jeg også. Men litt sær oppførselen allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Snuppi skrev:

Det tror jeg også. Men litt sær oppførselen allikevel. 

Ufint gjort definitivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare glem henne. Hadde hun vært interessert hadde hun kommet bort på utestedet eller sendt en mld og sagt at hun også var der og ville si hei. Det er risikoen man tar når man prater med folk på "nett", plutselig dukker de opp i virkeligheten. Syntes ikke det var creepy at hun sendte deg mld, hun så deg, lurte på om det var deg og fikk en bekreftelse på det.

Så klart kan det hende at hun er veldig sjenert og ikke turte å ta initiativet til å treffe deg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes sånn "jeg er en fremmed som ser deg, men du ser ikke meg" er nesten definisjonen av å være creepy.

Anonymkode: 634bc...3da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig merkelig ut at hun ikke gikk bort til deg dersom hun visstnok så deg. Jeg har matchet med en som påfølgende sa at han dagen i forkant hadde sett meg på en pub. Det synes jeg var helt OK, men det hadde vært skikkelig merkelig om en allerede match hadde sett meg, kommet med noen antydninger og ikke kommet bort. Det er litt ekkelt, ja.  

Anonymkode: a3674...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlandaDrops
23 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Har pratet med ei på Tinder de siste par ukene. Nå har det ikke vært veldig mange meldinger, kommunikasjonen har gått ganske tregt. F.eks. spurte jeg bl.a. hva hun hadde tenkt seg å gjøre i helgen i forrige uke. Svaret kom først etter helgen. Og da har jeg ikke vært veldig ivrig etter å skynde meg med å svare heller. Plutselig, på fredag spurte hun om å treffes samme dag, men jeg foreslo til uken, fordi jeg var opptatt den dagen, samt at hun tidligere hadde sagt hun skulle få besøk i helgen. Hun sendte melding tidlig på fredagen, men jeg leste den først rundt lunsj, svarte et par timer etter det. Da visste hun ikke om hun skulle være i byen til uken, men vi skulle meldes på slutten av helgen.

Så kommer det. I går var jeg ute på byen med en kamerat. Var ganske bra der vi var, så jeg hadde det ganske kult. Så så jeg tilfeldigvis på tlf, og da hadde hun sendt en melding hvor hun spurte om jeg var på stedet. Svarte at det var jeg, og lurte på om hun også var der. Det svarte hun ikke direkte på, bare at hun syntes jeg så kjent ut. Så hørte jeg ikke noe mer fra henne den kvelden. Det var selvfølgelig aldri snakk om å lete etter henne heller, jeg var ute på byen, med venner, hadde det moro og ville fortsette med det.

Syntes det på en måte var litt ekkelt, bli sett uten å vite hvor eller når. Så nå er jeg faktisk litt usikker på om jeg i det hele tatt vil møte henne. I alle fall lar jeg henne nå ta initiativ til kontakt. Hva synes dere om dette, og hva ville dere i så fall gjort i en slik situasjon? Eller er jeg spinn hakke gal, hehe?

Som tatt rett ut fra en skrekkfilm...

Æsj, løp sier nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, canacas skrev:

Hun så deg. Fikk bekreftet det. Likte deg ikke. 

Ellers ville hun oppsøkt deg. Du trenger ikke engste deg for å møte henne, det blir det intet av. 

Høres ikke usannsynlig ut, nei. Hun har ikke slettet matchen enda, men har så langt ikke hørt et kvekk fra henne siden i går, så det går nok som det har gjort før, rett i dass. Men, jeg gikk i hvert fall ikke rundt og lette etter henne eller lot hennes antatte tilstedeværelse påvirke egen adferd, fokuserte heller på å ha det moro, for det var gøy der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Høres ikke usannsynlig ut, nei. Hun har ikke slettet matchen enda, men har så langt ikke hørt et kvekk fra henne siden i går, så det går nok som det har gjort før, rett i dass. Men, jeg gikk i hvert fall ikke rundt og lette etter henne eller lot hennes antatte tilstedeværelse påvirke egen adferd, fokuserte heller på å ha det moro, for det var gøy der.

Tror ikke du trenger å tenke mer over det. Jeg synes at oppførselen hennes var litt vel sær. 

Forsett med å ha det moro du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig jente.

hun er nok ikke intr!

Anonymkode: ac5af...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Snuppi skrev:

Tror ikke du trenger å tenke mer over det. Jeg synes at oppførselen hennes var litt vel sær. 

Forsett med å ha det moro du ;)

Ja, det akter jeg å gjøre. Livet er for kort til å la sånne ting prege hverdagen.

Men bestemmer jeg meg for å bryte kontakten, så avslutter jeg på en ordentlig måte, noe i retning av "var hyggelig å prate med deg, men etter helgens hendelser mener jeg det er best å la det bli med det" med en "lykke til videre" på slutten. Hater løse tråder, og er heller ikke typen til å bare la ting dø ut uten ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, canacas skrev:

Hun så deg. Fikk bekreftet det. Likte deg ikke. 

Ellers ville hun oppsøkt deg. Du trenger ikke engste deg for å møte henne, det blir det intet av. 

Nja, det skal du ikke være så sikker på . Jeg kunne gjort det samme, sett en fyr jeg visste hvem var , men ikke turt å gå bort til han. Rett og slett fordi det "tok meg på sengen" å plutselig se han. Jeg trenger å forberede meg mentalt.
Noe annet er dog om dette er et ste dhun visste du var mye på og risikoen for å treffe på deg der var stor, men sånn som jeg tolker meldinga var det mer at "oi shit, jeg tror jeg så deg når jeg tilfeligvis var ute, kan det ha vært deg eller?!"

Anonymkode: 1818b...676

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt i overkant dramaqueen oppførsel fra din side? "Alle" er eller har vært på Tinder og etterhvert begynner man jo å kjenne igjen folk, spesielt de man matcher med eller som har vært der lenge. Jeg har ikke tall på hvor mange fra Tinder som jeg har utvekslet noen ord med og hatt en løs avtale om at vi skal sees, som jeg så plutselig har sett på trikken, på kaffebaren, i parken, på konsert osv. 

Jeg syntes det er rimelig spesielt av deg å bli helt oppskaket over at en som har sett bilder av deg og kommunisert med deg via appen ser deg i virkeligheten uten å komme bort. Det er ikke sikkert hun tenkte at det passa seg å gå bort til deg om du var sammen med masse andre folk for eksempel? Dere har jo ikke møttes i virkeligheten før. For alt hun visste kunne det være du var på en annen Tinder date da? 

Jeg tror noe av ditt problem (har lest mange tråder om dameproblemenene dine her opp gjennom årene), er at du er litt i overkant paranoid og velger å tro det verste om folk. Sånt blir det ikke kjæreste av. 

Anonymkode: d31ca...d0a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: d31ca...d0a

Vanskelig ikke å tenke det verste når man har sett det verste, ting har gått skeis selv når alt har sett bra ut.

Uansett, har ikke hørt noe mer fra henne, og har heller ikke sendt henne noen melding. Matchen er fortsatt der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, sjonkelrolf skrev:

Ja, det akter jeg å gjøre. Livet er for kort til å la sånne ting prege hverdagen.

Men bestemmer jeg meg for å bryte kontakten, så avslutter jeg på en ordentlig måte, noe i retning av "var hyggelig å prate med deg, men etter helgens hendelser mener jeg det er best å la det bli med det" med en "lykke til videre" på slutten. Hater løse tråder, og er heller ikke typen til å bare la ting dø ut uten ord.

Dette har jeg sett deg snakke om før. Det er ikke nødvendig å gjøre noe sånt med en man ikke har møtt!! Det virker faktisk ganske så sært. Nå er det jo helt vanlig å møte noen, og aldri snakkes igjen hvis man ikke er interessert i en date nr. 2. Jeg syns man skal svare noen om man får en melding, men man trenger ikke gjør det du snakker om her. 

Syns forøvrig ikke dette var så merkelig, har skjedd med meg. Han så meg på matbutikken, men turte ikke gå bort. En ukes tid senere møttes vi, datet 2 mnd.

Anonymkode: 85674...fd4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som at dette går så veldig bra. Har ikke hørt noe mer fra henne siden hun så meg på utestedet, selv om vi skulle meldes i slutten av helgen som var. Og siden det var hun som var usikker på når hun hadde mulighet, så tenker jeg ballen i utgangspunktet ligger hos henne. Har ikke sendt noen meldinger, så ingen fare for å virke masete...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Ser ikke ut som at dette går så veldig bra. Har ikke hørt noe mer fra henne siden hun så meg på utestedet, selv om vi skulle meldes i slutten av helgen som var. Og siden det var hun som var usikker på når hun hadde mulighet, så tenker jeg ballen i utgangspunktet ligger hos henne. Har ikke sendt noen meldinger, så ingen fare for å virke masete...

hun har sikkert trekt seg ved å lese tråden.-------------------

Anonymkode: 83184...5fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Ser ikke ut som at dette går så veldig bra. Har ikke hørt noe mer fra henne siden hun så meg på utestedet, selv om vi skulle meldes i slutten av helgen som var. Og siden det var hun som var usikker på når hun hadde mulighet, så tenker jeg ballen i utgangspunktet ligger hos henne. Har ikke sendt noen meldinger, så ingen fare for å virke masete...

Tja, veldig mange jenter vil gjerne se at han tar iniativ. Så klart skal man vise noe iniativ selv, og når hun har sagt at hun ikke kunne, men skulle se an i slutten av uken så burde hun jo ha tatt kontakt, men det kan også være hun er usikker på å ta kontakt siden hun ikke har hørt noe fra deg og derfor tolker det som om du ikke er interessert. Så jeg syntes egentlig du skal prøve å sende henne en melding, ikke mase eller noe, men mer som et siste forsøk på kommunikasjon, om hun ikke svarer eller svarer kort så kan du slette henne. 

Kjærlighet og dating handler om å være sårbar, sårbarhet er skummelt, man setter seg selv i en situasjon der man gir et annet menneske "makten", men det er faktisk noe som må til. Nå syntes jeg i grunn du bare finner på unskyldninger for hvorfor du ikke skal møte henne, hvorfor du ikke skal prøve noe mer etc. Det er ikke verre enn å sende henne en melding, i verste fall vil hun ikke noe mer, i beste fall blir hun glad og dere møtes. Ikke gjør ting så inviklet.

Og når det kommer til det å generelt ta iniativ. Jeg er en veldig feminin jente og ser derfor etter maskuline trekk hos mannen, deriblant at han tør å ta styringen og lede an. Derfor inietere jeg aldri dater i starten, jeg er ikke den som legger planene osv. for dette er en del av uvelgelsesprossessen for meg, om han ikke er komfertabel med å ta styringen og planlegge dater så er han ikke en mann jeg kan føle meg trygg med. Jeg viser så klart min interesse på andre måter, kanskje mer emosjonelt og svarer for eksempel hans henvendelser med glede og entuisiasme og ikke "ja, vi kan sikkert møtes en dag om jeg har tid...". Jada, likestilling og alt mulig slikt tull, men de fleste jenter ønsker faktisk en mann som tar kontroll, dette ligger i oss biologisk og er med å avgjøre om du er en god fremtidig make eller ikke.

Nå ble dette et veldig langt innlegg, men jeg tror det er ting du kanskje burde tenke litt over, hvordan du fremstår og om du er for opptatt av spillet til å kunne skape ordentlige relasjoner. 

Anonymkode: 870ea...b54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...