Gå til innhold

Charterferie Dubai?


*nordby*

Anbefalte innlegg

Har noen lyst til å dele erfaringer med charterferie i Dubaiområdet? Vurderer to uker i januar med TUI, på et Hilton - hotell som også er apollo mondo - family ett eller annet. Skal reise med en jente på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må man de fleste steder. Tenk Egypt, Hellas, osv osv osv osv osv osv. Jeg lurer på om noen har reist charter til Dubai med Ving, Tui eller Apollo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, *nordby* skrev:

Det må man de fleste steder. Tenk Egypt, Hellas, osv osv osv osv osv osv. Jeg lurer på om noen har reist charter til Dubai med Ving, Tui eller Apollo!

Du kjøper reisen gjennom charterselskap, men går vel ingen charterlyvninger til Dubai. Så reisen blir vel med vanlig rutefly. Kan det da kanskje bli billigere og bestille fly og hotell på egenhånd fremfor å bruke et charterselskap?

Fra Oslo er det kun Emirates som har direktefly. Norwegian har flygninger via Stockholm og også via Helsingfors. Ellers har de fleste av de store europeiske flyselskapene ruter til Dubai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke klar over hva slags holdning folk som bor der faktisk har ovenfor kvinner, homofile/ lesbiske eller ikke-muslimer? 

De har en kultue som jeg iallefall ikke har lyst til å støtte økonomisk, ved å legge igjen penger der som turist.... 

Anonymkode: 2a8c0...224

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...