Gå til innhold

Har du fått urettmessig kjeft før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har deg hendt deg at du har fått urettmessig eller unødvendig mye pes for noe?

Anonymkode: a3ec1...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp av gamle sjefer. Ble regelrett kjeftet huden full under høyt volum 

Anonymkode: 60943...27c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan det? 

Anonymkode: f3b16...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk kjeft av en kollega fordi jeg ikke hadde svart på telefon da jeg lå til sengs med nesten 40 i feber og halsbetennelse fra h*****. Han visste jeg var syk, men fikk høre da jeg kom tilbake at det ikke gikk an å ha nesten 40 i feber ved influensa. Så var han sur på meg i flere måneder etterpå. Jaja :) 

Anonymkode: 87fc0...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, fikk kjeft av en kollega fordi jeg ikke hadde svart på telefon da jeg lå til sengs med nesten 40 i feber og halsbetennelse fra h*****. Han visste jeg var syk, men fikk høre da jeg kom tilbake at det ikke gikk an å ha nesten 40 i feber ved influensa. Så var han sur på meg i flere måneder etterpå. Jaja :) 

Anonymkode: 87fc0...4dd

Uvitenhet i kombinasjon med skråsikkerhet er ganske skremmende. 

Anonymkode: 41dc2...a67

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, foreldrene mine var selvfølgelig veldig urimelig og ga meg alt for mye pes da jeg var tenåring :P 

Anonymkode: 23f9d...977

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp hjemmet barndomshjemmet vårt var fylt av kritikk og er det fortsatt. Forskjellen nå er at jeg forstår at det egentlig ikke er jeg  eller min bror som er problemet.

Anonymkode: 91c19...e9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en gang beskyldt av en i klassen på videregående for å ha stjålet fra ham. En venninne av meg hadde tatt en bolle fra ham, delt den i to og la halvparten på pulten min. Jeg sa til henne at hun skulle la være, men hun svarte bare "det går så fint så, han merker ikke noe. "

Jeg rørte ikke "min" del, og jo han merket det. Siden halvparten fremdeles lå på pulten min så trodde han selvfølgelig jeg hadde tatt den. Vi hadde hatt en konflikt noen uker tidligere, som endte med at han slo meg skikkelig hardt så jeg var så klart redd for at han skulle slå meg igjen. Sa til ham at venninnen min som hadde tatt den og at han kunne spørre henne. Han gikk for å spørre henne og hun spilte uvitende, Da han kom tilbake  slo han meg hardt i overarmen og grep tak i håret mitt ved røttene og sa at hvis jeg noen sinne gjorde noe slikt igjen kom han til å skambanke meg. 

 

DA brøt en annen inn og sa jeg var uskyldig  for hun hadde sett det hele. Jo, takk for hjelpen men den kunne ha kommet litt tidligere. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uvitenhet i kombinasjon med skråsikkerhet er ganske skremmende. 

Anonymkode: 41dc2...a67

Det er veldig skremmende....

Og ja, opptill flere ganger 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Eksen og jeg skulle fikse et glass-skap siden hylle greia inni ikke var plassert riktig. Så sier han "Hold igjen der nede så den ikke hopper ut av sporet sitt" Greit nok det. Problemet startet når han uten å si et eneste ord drar skapet til seg i en helvetes fart slik at glassveggene hoppet ut av bunn-plata. Da fikk jeg beskjed om at jeg var helt hjernedød som ikke skjønte at han skulle dra skapet til seg. 
Når situasjonen roet seg spurte jeg om det var greit å si sånne ting. Ja, det var det og jeg fortjente det. 

Han er en eks ja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får ganske mye her på forumet, lurer på hvorfor jeg gidder.

Anonymkode: 1fbcf...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. To ganger av NAV. En gang klarte de å kontakte feil person og var skikkelig ufine i troen på at de hadde den rette personen foran seg, før det ble oppdaget at det ikke stemte, andre gangen prøvde de å dytte skyld over på meg for egne tabber. De hadde ikke kontroll på jobben sin, heldigvis hadde jeg full kontroll på mitt. Tenkte i ettertid at det var interessant å se hvordan de snakker til folk som de mener er uskikkelige. Jeg fant jo også ut hvem min navnesøster var, så hennes problemer ble jo avslørt overfor meg. 

Og så ble jeg vel forsøkt kjeftet på av en sykepleier en gang. Det brydde meg egentlig lite. Men synes det er interessant hva slags friheter enkelte folk tar seg. 

Er ellers ikke vant til å bli kjeftet på siden jeg er et voksent menneske. 

Anonymkode: a98ec...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, The Kitten skrev:

Ble en gang beskyldt av en i klassen på videregående for å ha stjålet fra ham. En venninne av meg hadde tatt en bolle fra ham, delt den i to og la halvparten på pulten min. Jeg sa til henne at hun skulle la være, men hun svarte bare "det går så fint så, han merker ikke noe. "

Jeg rørte ikke "min" del, og jo han merket det. Siden halvparten fremdeles lå på pulten min så trodde han selvfølgelig jeg hadde tatt den. Vi hadde hatt en konflikt noen uker tidligere, som endte med at han slo meg skikkelig hardt så jeg var så klart redd for at han skulle slå meg igjen. Sa til ham at venninnen min som hadde tatt den og at han kunne spørre henne. Han gikk for å spørre henne og hun spilte uvitende, Da han kom tilbake  slo han meg hardt i overarmen og grep tak i håret mitt ved røttene og sa at hvis jeg noen sinne gjorde noe slikt igjen kom han til å skambanke meg. 

 

DA brøt en annen inn og sa jeg var uskyldig  for hun hadde sett det hele. Jo, takk for hjelpen men den kunne ha kommet litt tidligere. 

 

Og alt dette for en bolle. Anger management kanskje? 

Anonymkode: 41dc2...a67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt. Det tror jeg de fleste har. Det er på en måte en del av det å være en del av samfunnet, vil jeg tro. Før eller siden møter du en eller flere idioter som kjefter bare for å kjefte. Enten er det noen du kjenner, eller så er det fremmede som har en dårlig dag/dårlig måned/dårlig liv og bare mååå ta det utover deg.

Anonymkode: 21743...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten er det noen du kjenner, eller så er det fremmede som har en dårlig dag/dårlig måned/dårlig liv og bare mååå ta det utover deg.

Anonymkode: 21743...9c2

Spesielt kjipt å møte på dem som har et dårlig liv, og som har inkarnert flere ganger der de har hatt et like dårlig liv (virker det som).

Anonymkode: 1fbcf...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og alt dette for en bolle. Anger management kanskje? 

Anonymkode: 41dc2...a67

Vi kom ikke godt overens i utgangspunktet, men ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, The Kitten skrev:

Vi kom ikke godt overens i utgangspunktet, men ja. 

Uavhengig av om noen kommer overens eller ikke,  en gutt som er gammel nok til å gå på videregående burde da vite bedre enn å slå jenter og true med mer vold pga en bolle?!?

Anonymkode: b66e2...e1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig vekk på jobb, i kombinasjon med krav, arbeidsmengde og tidsfrister som rett og slett lar seg gjennomføre i praksis. Ingen tvil om at det oppleves som blodig urettferdig til tider.

Anonymkode: 1e404...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...