Gå til innhold

Gode blogger som er verdt å lese


Gjest xx girl xx

Anbefalte innlegg

Gjest xx girl xx

Hei.

Jeg har lest forskjellige blogger. Pappahjerte, konatil, komikerfrue, CBE og nå sist Pilotfrue. Men etter en stund går jeg lei. Det er så lite nytt. 

Har dere tips til noen gode blogger det er verdt å følge? Helst uten barn. Jeg har barn selv. Trenger ikke lese om andre sine 😉 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, xx girl xx skrev:

Hei.

Jeg har lest forskjellige blogger. Pappahjerte, konatil, komikerfrue, CBE og nå sist Pilotfrue. Men etter en stund går jeg lei. Det er så lite nytt. 

Har dere tips til noen gode blogger det er verdt å følge? Helst uten barn. Jeg har barn selv. Trenger ikke lese om andre sine 😉

Alle de du ramser opp, har veldig mye fokus på barn. Hvis du ikke vil lese om barn, er det kanskje derfor du går lei? Jeg unngår de fleste av disse nettopp pga. barnetemaet.

Vet ikke hvor gammel du er, men Camilla Pihl, Lene Orvik, Kristin Gjelsvik er tre vidt forskjellige bloggere i 30-årene som ikke blogger om barn. Ellers kryr det jo av alle mulige slags bloggere i 20-årene som ikke nevner barn med et ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
37 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Alle de du ramser opp, har veldig mye fokus på barn. Hvis du ikke vil lese om barn, er det kanskje derfor du går lei? Jeg unngår de fleste av disse nettopp pga. barnetemaet.

Vet ikke hvor gammel du er, men Camilla Pihl, Lene Orvik, Kristin Gjelsvik er tre vidt forskjellige bloggere i 30-årene som ikke blogger om barn. Ellers kryr det jo av alle mulige slags bloggere i 20-årene som ikke nevner barn med et ord.

Takk, jeg skal sjekke ut de 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pias Verden og Thea Klingenberg! :)Thea skriver litt om barn da, men ikke sånn veldig mammablogg- aktig. 

Jeg blogger litt selv, nå i det siste mest om kaker tydeligvis, men skriver om litt forskjellig 😏

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FruJohansen skrev:

Pias Verden og Thea Klingenberg! :)Thea skriver litt om barn da, men ikke sånn veldig mammablogg- aktig. 

Jeg blogger litt selv, nå i det siste mest om kaker tydeligvis, men skriver om litt forskjellig 😏

 

Jeg har lest bloggen din lenge, til stor glede, og kommer til å fortsette med det og jeg er tydligvis ikke alene. Nå på fredag var jeg på en jentekveld, vi var kanskje ca 20 stykker, og en av de skal ha fest for datteren sin som er ferdige med sin master og lurte på om noen hadde noen tips til kaker som skiller seg ut litt. Og da var det en som sa at hun hadde sett en veskekake i en blogg, men at hun ikke husket i hvilken. Og da var det en annen som ropte ut; det er hos FruJohansen! Hvorpå flere blandet seg inn og hadde sett samme innlegget og bloggen kom opp på storskjermen og vi tilbragte mye tid "sammen" med deg for diskutere kakene og 17. mai turen og papegøyen :fnise:.

Beklager avsporingen, men måtte bare dele historien siden den var så fersk i minnet. Og takk for en flott og inspirerende blogg. Den er vel verdt et besøk! :blomst: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bloggen til Eirik Newth. Er ikke overmåte interessert i astronomi, tekniske duppeditter osv, men han gir et lettlest innblikk i en verden jeg ellers ikke ville hatt kunnskap om. Også skriver han en del andre ting som ikke har med noen av de nevnte temaene å gjøre. Liker ham som type, også elsker han jo katter da :ninuskapus:

http://newth.net/eirik/blog/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grønt blad skrev:

Jeg leser Glamourbibliotekarens blogg, en av de gode, gamle som holdt på i over tolv år. Ingen reklame.

https://glambibliotekaren.blogspot.no

 

Synes også denne er bra, selv om det ofte blir mye det samme. Men koselig blogg,  da ☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Veslefrikk skrev:

Jeg har lest bloggen din lenge, til stor glede, og kommer til å fortsette med det og jeg er tydligvis ikke alene. Nå på fredag var jeg på en jentekveld, vi var kanskje ca 20 stykker, og en av de skal ha fest for datteren sin som er ferdige med sin master og lurte på om noen hadde noen tips til kaker som skiller seg ut litt. Og da var det en som sa at hun hadde sett en veskekake i en blogg, men at hun ikke husket i hvilken. Og da var det en annen som ropte ut; det er hos FruJohansen! Hvorpå flere blandet seg inn og hadde sett samme innlegget og bloggen kom opp på storskjermen og vi tilbragte mye tid "sammen" med deg for diskutere kakene og 17. mai turen og papegøyen :fnise:.

Beklager avsporingen, men måtte bare dele historien siden den var så fersk i minnet. Og takk for en flott og inspirerende blogg. Den er vel verdt et besøk! :blomst: 

Oi, så utrolig morsomt å lese dette, tusen takk! 🌞😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange (foruten den som har godt det åpenlyst) det er som har reklamert for sin egen blogg i denne tråden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, JackIost skrev:

Lurer på hvor mange (foruten den som har godt det åpenlyst) det er som har reklamert for sin egen blogg i denne tråden :)

Ikke jeg :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
56 minutter siden, JackIost skrev:

Lurer på hvor mange (foruten den som har godt det åpenlyst) det er som har reklamert for sin egen blogg i denne tråden :)

Jeg lurer på hva det har med saken å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Galaxy X skrev:

Jeg lurer på hva det har med saken å gjøre. 

Dette er jo en tråd perfekt for snikreklame av egen blogg, og det er da ikke noe i veien for å nevne den muligheten, slik at man tar bloggtipsene med en klype salt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
6 timer siden, JackIost skrev:

Lurer på hvor mange (foruten den som har godt det åpenlyst) det er som har reklamert for sin egen blogg i denne tråden :)

ikke jeg heller for jeg hakke blogg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...