Gå til innhold

Som å kjøre pikken i en melon


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Fysikken og kjemien henger ofte saman,og sex handler i vesentlig grad om at kjemien først å fremst  bør vera inntakt.........Fysikken går m.a. på utholdenhet,og  det psykiske.....Nå er eg ikkje sexavhengi,og har ikkje   sex fordi eg nødvendigvis  "må" men fordi eg har "lyst"....Kommer  den dagen eg  føler "lysten" og kjemien  ikkje lenger  er der,og ein blir avvist så har vi eit annet problem.......Min holdning er at fysikken  har ofte synt seg å vera en motivasjonsfaktor for sex,og kjemien,og  dessuten virker  fysikken   oftast helseforbyggende hos mange.....Når godstolen tek overhand,så har det synt seg etterkvart at livstilen også endres.......

Måten eg forsøker å fremstille problemet på forventet eg heller ikkje å få noen seriøse svar.....All ærfaring viser at å forsøke å endre på folk sin livstil har synt seg å ikkje vera enkelt....Sex er oftast eit internt problem,og har ellers  liten tru på at lesere fra KG kan "gå inn" å løyse slike problem,men likevel intrs. å lese andres syn her .

 

 

 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

..to hull? Hvordan legger hun på seg gjennom to hull? Du mener ett ikke sant? Munnen? Hvilke andre hull bruker hun for å gå opp i vekt?

Anonymkode: 93842...f2c

Han skriver jo: "et av de to hullene som påvirker vekten", så han mener vel at ett av de to hullene påvirker vekten 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fascinerende. Hvor er dette "energihullet" ?

Anonymkode: 93842...f2c

Du burde begynne å lete :)

Endret av Krummelure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 20.5.2017 den 10.29, Callisto83 skrev:

Grammatikken i startinnlegget føltes som å få en melon i hodet.. 

Hva er det du vil med denne tråden TS? Er det ikke mer nyttig å kommunisere med partneren sin hvis det er noe som ikke fungerer? 

 

Ønsker deg god bedring  !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Bruker
23 timer siden, meeeg9 skrev:

Han skriver jo: "et av de to hullene som påvirker vekten", så han mener vel at ett av de to hullene påvirker vekten 😀

Noen kvinner  synes å øke vekten av noe de tilsynelatende ikkje har spist......Jomfru- Maria hevdes å vera en av dem....

 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. mai 2017 den 22.36, Anonym Bruker skrev:

Samleie med partneren gjir  absolutt ingenting  og kunne like gjerne puttet pikken i en melon.......Fustrerende når hun  etterkvart er  blitt så vid at det det gjir ingen følelse lenger ,og fustrerende når det føles hun ligger der mer eller mindre halvdau,og  ellers  halvt påkledd ,og syting  for ømme  bein,og muskler gr. overvekt og selvforskyldt dårleg fysikk...Han synes sexen er vesentlig,og blir  sjelden avvist når han prøver seg på henne,men hun ligger der liksom bare  i påvente at han tar ansvar og får tilfredstilt henne,og han får tømt seg fortest muleg,og det handler mer om pliktsex,en nytelse......Hun var engang den pene jenta som blei lagt merke til,men mistet etterhvert kontrollen over hva hun puttet i et av de to  hullene  som påvirker vekten....

Har du snakket med henne om dette ts? Hvis hun bare eser ut og ikke bryr seg, er hun jo ikke noe opptatt av å holde seg fin for deg lenger? Tipper dette er et problem endel forhold har, men du må kjenne på hvor mye du orker å være i et slikt forhold. Man skal jo ha respekt for hverandre, men virker jo som hun gir mer eller mindre f...? Kan hun være deprimert?

 

Anonymkode: f7266...be9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte deg nettopp ts, men glemte å spørre om dere har barn? Noen kvinner forandrer sin fysikk endel etter barn. 

Anonymkode: f7266...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et fysisk råd.

Vær litt storsinnet TS. En tur innom rxsleeve.com kan løse deres problem. De har løsninger - så vil hun fylles av noe som kan erstatte dine mangler og du vil kjenne noe annet en hva du beskriver som melon så har de det, utrolig nok. Bare å velge. Hun kan jo få velge modell som vil gi henne det hun trenger. Du får bestille åpning som passer deg. Da blir dere begge fornøyde. Dere vil bli overrasket over effekten rett model kan ha for begge sin opplevelse. 

Psykisk har jeg også noen råd. Men de tar vi en annen gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS! Kan du hjelpe henne med å føle seg bedre med seg selv f.eks ved å oppdage hennes primære kjærlighetsspråk. Du kan google boka. Tenker at hvis hun har det bra med seg selv så vil hun også bli mer opptatt av å ta vare på seg selv ift både helsa, utseende og finne glede ved å piffe opp sexlivet sammen med deg. Dette kan kreve tålmodighet og jobbing hos deg, men elsker du henne så er det verdt det. Lykke til! 

Anonymkode: 50403...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...