Gå til innhold

Som å kjøre pikken i en melon


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym Bruker skrev:

Ha fin  ...Bupkveld m/  u meloner 

Haha, nå så jeg plutselig skrivefeilen! 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Bruker
4 minutter siden, Luxor skrev:

Haha, nå så jeg plutselig skrivefeilen! 😂

Tilgjitt når ein har vert på "Pubkveld "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym Bruker skrev:

Tilgjitt når ein har vert på "Pubkveld "

Thank you Sir, Ma'm, Miss, or Madam. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker vi honningmelon? Cantaloupe? Vann? 

Anonymkode: 7c47e...4c8

Tror honningmelon er trangere enn vannmelon, sistnevnte er i hvert fall større i omkrets, så vi snakker vel vannmelon ja?

Endret av Halldir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har skrumpa?

Anonymkode: 747bd...d10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss visste ikke at hva man puttet i munnen av mat skulle ha noe å si for størrelse på vagina :ac::frkk: Skjerp deg! 

Og kanskje hun ikke gidder å legge innsats i sexen mer fordi du ikke gidder å bruke tid på å få hun kåt, spørre om hennes fantasier og lyster og greier å tilfredstille henne i så stor grad at hun når himmelen og blir helt hooked på sex, som man blir når man faktisk har GOD sex. 

Anonymkode: 3524f...a71

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tydeligvis en stund siden du har spist melon TS. Jeg kan etter de siste ukers ivrig melonspising informere om at det å skulle stikke noe inn i en melon ikke er så lett som du kanskje ser for deg, unntaket er selvsagt om pikken din er formet som en kniv. 

Anonymkode: 88766...c52

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1)Ta det opp, se om det skjer noen forandringer. 2) Gjør det slutt og finn deg en annen dame. 3) Slutt å gjøre noe som gir deg ingenting og prøv å ha sex med en melon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
9 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Samleie med partneren gjir  absolutt ingenting  og kunne like gjerne puttet pikken i en melon.......Fustrerende når hun  etterkvart er  blitt så vid at det det gjir ingen følelse lenger ,og fustrerende når det føles hun ligger der mer eller mindre halvdau,og  ellers  halvt påkledd ,og syting  for ømme  bein,og muskler gr. overvekt og selvforskyldt dårleg fysikk...Han synes sexen er vesentlig,og blir  sjelden avvist når han prøver seg på henne,men hun ligger der liksom bare  i påvente at han tar ansvar og får tilfredstilt henne,og han får tømt seg fortest muleg,og det handler mer om pliktsex,en nytelse......Hun var engang den pene jenta som blei lagt merke til,men mistet etterhvert kontrollen over hva hun puttet i et av de to  hullene  som påvirker vekten....

Det eneste jeg leser her er et innlegg om en mann som virkelig er dårlig i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, bli man vid av å spise for mye melon? Og hvordan kommer ts igjennom skallet? Jeg har lest innlegget og er full av undring. Sjarmerende og løsningsorientert kar, forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Samleie med partneren gjir  absolutt ingenting  og kunne like gjerne puttet pikken i en melon.......Fustrerende når hun  etterkvart er  blitt så vid at det det gjir ingen følelse lenger ,og fustrerende når det føles hun ligger der mer eller mindre halvdau,og  ellers  halvt påkledd ,og syting  for ømme  bein,og muskler gr. overvekt og selvforskyldt dårleg fysikk...Han synes sexen er vesentlig,og blir  sjelden avvist når han prøver seg på henne,men hun ligger der liksom bare  i påvente at han tar ansvar og får tilfredstilt henne,og han får tømt seg fortest muleg,og det handler mer om pliktsex,en nytelse......Hun var engang den pene jenta som blei lagt merke til,men mistet etterhvert kontrollen over hva hun puttet i et av de to  hullene  som påvirker vekten....

..to hull? Hvordan legger hun på seg gjennom to hull? Du mener ett ikke sant? Munnen? Hvilke andre hull bruker hun for å gå opp i vekt?

Anonymkode: 93842...f2c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon er jlegentlig ganske fast i kjøttet. Hadde forstått det bedre om du hadde snakket om gresskar, siden du utelater et evt skall da. Gresskar er myke inni.

Anonymkode: 93842...f2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ skjønner jeg hvorfor jeg ikke går ned i vekt! Jeg ante ikke at vi snakket TO hull som påvirker vekten. Dumme meg! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han snakker om 2 hull som påvirker vekten. Ett du spiser med. Da går du opp. Og i det andre bruker du energi, og går ned. Forøvrig tenker jeg at; har han kommet gjennom skallet, så skal han være rimelig fornøyd med resultatet. Juicy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
2 timer siden, Zanzibar3 skrev:

1)Ta det opp, se om det skjer noen forandringer. 2) Gjør det slutt og finn deg en annen dame. 3) Slutt å gjøre noe som gir deg ingenting og prøv å ha sex med en melon.

1...Ein skal ikkje prøve å forandre på noen...2...Å gjøre det slutt har aldri vert noe tema..3..Har aldri  spist,eller hatt sex m/ en melon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
2 timer siden, lillbilly skrev:

NÅ skjønner jeg hvorfor jeg ikke går ned i vekt! Jeg ante ikke at vi snakket TO hull som påvirker vekten. Dumme meg! 

Da har du  forhåpenteleg etterhvert stilt den riktige diagnose !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grammatikken i startinnlegget føltes som å få en melon i hodet.. 

Hva er det du vil med denne tråden TS? Er det ikke mer nyttig å kommunisere med partneren sin hvis det er noe som ikke fungerer? 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver er et reelt problem for mange. Måten du beskriver problemet på inviterer derimot ikke til seriøse svar. Blir det såpass ille, må man kunne ta samtalen, uansett hvor tung den måtte være. Og da bør du legge det fram ganske annerledes enn du gjorde her... 

Og nei damer, det er ikke alltid pikkens feil... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krummelure skrev:

Han snakker om 2 hull som påvirker vekten. Ett du spiser med. Da går du opp. Og i det andre bruker du energi, og går ned. Forøvrig tenker jeg at; har han kommet gjennom skallet, så skal han være rimelig fornøyd med resultatet. Juicy!!

Fascinerende. Hvor er dette "energihullet" ?

Anonymkode: 93842...f2c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Da har du  forhåpenteleg etterhvert stilt den riktige diagnose !

:fnise::fnise::fnise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...