Gå til innhold

Som å kjøre pikken i en melon


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Samleie med partneren gjir  absolutt ingenting  og kunne like gjerne puttet pikken i en melon.......Fustrerende når hun  etterkvart er  blitt så vid at det det gjir ingen følelse lenger ,og fustrerende når det føles hun ligger der mer eller mindre halvdau,og  ellers  halvt påkledd ,og syting  for ømme  bein,og muskler gr. overvekt og selvforskyldt dårleg fysikk...Han synes sexen er vesentlig,og blir  sjelden avvist når han prøver seg på henne,men hun ligger der liksom bare  i påvente at han tar ansvar og får tilfredstilt henne,og han får tømt seg fortest muleg,og det handler mer om pliktsex,en nytelse......Hun var engang den pene jenta som blei lagt merke til,men mistet etterhvert kontrollen over hva hun puttet i et av de to  hullene  som påvirker vekten....

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun, han, trekant?

Anonymkode: bacd7...471

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Samleie med partneren gjir  absolutt ingenting  og kunne like gjerne puttet pikken i en melon.......Fustrerende når hun  etterkvart er  blitt så vid at det det gjir ingen følelse lenger ,og fustrerende når det føles hun ligger der mer eller mindre halvdau,og  ellers  halvt påkledd ,og syting  for ømme  bein,og muskler gr. overvekt og selvforskyldt dårleg fysikk...Han synes sexen er vesentlig,og blir  sjelden avvist når han prøver seg på henne,men hun ligger der liksom bare  i påvente at han tar ansvar og får tilfredstilt henne,og han får tømt seg fortest muleg,og det handler mer om pliktsex,en nytelse......Hun var engang den pene jenta som blei lagt merke til,men mistet etterhvert kontrollen over hva hun puttet i tredje hullet til .....

En makeløs hyllest til kvinnen det der......

Anonymkode: f5bb9...a6a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En makeløs hyllest til kvinnen det der......

Anonymkode: f5bb9...a6a

Og til det norske språk :laugh:

Anonymkode: 3e469...aff

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sjarmerende innlegg!! Stakkars deg, du må ha det forferdelig...

Anonymkode: 28d3e...c97

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Kanskje noen som kjenner seg igjenn her ?

 

Jeg fikk veldig lyst til å skrive korrektur på innlegget ditt, men det var også alt jeg fikk ut av det..

Igjen* 

Anonymkode: bea80...b53

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste overskriften og tenkte at det hørtes forfriskende ut.

Anonymkode: fb175...487

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi honningmelon? Cantaloupe? Vann? 

Anonymkode: 7c47e...4c8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Samleie med partneren gjir  absolutt ingenting  og kunne like gjerne puttet pikken i en melon.......Fustrerende når hun  etterkvart er  blitt så vid at det det gjir ingen følelse lenger ,og fustrerende når det føles hun ligger der mer eller mindre halvdau,og  ellers  halvt påkledd ,og syting  for ømme  bein,og muskler gr. overvekt og selvforskyldt dårleg fysikk...Han synes sexen er vesentlig,og blir  sjelden avvist når han prøver seg på henne,men hun ligger der liksom bare  i påvente at han tar ansvar og får tilfredstilt henne,og han får tømt seg fortest muleg,og det handler mer om pliktsex,en nytelse......Hun var engang den pene jenta som blei lagt merke til,men mistet etterhvert kontrollen over hva hun puttet i et av de to  hullene  som påvirker vekten....

Vet du hva? Hvis hun forstår hva du tenker og synes om henne, så forstår jeg godt hvorfor hun bare ligger der "halvdau"!! Hun kan ikke føle seg særlig attraktiv... "Hun var en gang den pene jenta", sier du? Og hva med deg? Er du fortsatt den kjekke, flotte gutten du en gang var? På meg virker du selvsentrert å egoistisk! Kanskje er det ikke hun som er blitt vid, mulig du har krympa! 

Anonymkode: 28d3e...c97

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Bruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva? Hvis hun forstår hva du tenker og synes om henne, så forstår jeg godt hvorfor hun bare ligger der "halvdau"!! Hun kan ikke føle seg særlig attraktiv... "Hun var en gang den pene jenta", sier du? Og hva med deg? Er du fortsatt den kjekke, flotte gutten du en gang var? På meg virker du selvsentrert å egoistisk! Kanskje er det ikke hun som er blitt vid, mulig du har krympa! 

Anonymkode: 28d3e...c97

Nå  legger eg oftast  mest vekt på personligheten hos mennesker,og mindre vekt på utseende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har for liten pikk. 

Anonymkode: e3f30...e32

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har for liten pikk. 

Anonymkode: e3f30...e32

Og du har målt den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Nå  legger eg oftast  mest vekt på personligheten hos mennesker,og mindre vekt på utseende.....

Ja, alt tyder jo på det i og med at du skrev  dette fantastiske innlegget!!

Anonymkode: 28d3e...c97

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker vi honningmelon? Cantaloupe? Vann? 

Anonymkode: 7c47e...4c8

Beste kommentaren jeg har lest ikveld

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker vi honningmelon? Cantaloupe? Vann? 

Anonymkode: 7c47e...4c8

Nah. Du har fire typer meloner. Watermelon, Earthmelon, Airmelon og Firemelon. Tilsammen er de "The Elemelons".  

And by those powers combined, you will be Captain Planet.

Og, før du rekker å spørre; ja, jeg har vært på bupkveld i dag. God helg. 😋

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
10 minutter siden, Luxor skrev:

Nah. Du har fire typer meloner. Watermelon, Earthmelon, Airmelon og Firemelon. Tilsammen er de "The Elemelons".  

And by those powers combined, you will be Captain Planet.

Og, før du rekker å spørre; ja, jeg har vært på bupkveld i dag. God helg. 😋

Ha fin  ...Bupkveld med eller uten  meloner 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...