Gå til innhold

Fete menn


Briggs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eksen min ble ganske feit i løpet av forholdet vårt. Jeg kunne godt ha sex med han, men virket som han mistet sexlysten helt. 

Ellers tenner jeg mer på tynne og/eller veltrente menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Briggs skrev:

Finnes det kvinner som tenner på fete menn?

Ja, dersom lommeboken er minst like fet 😎

Anonymkode: 69c2d...89a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete som i kuuule? :lillesky2:

Anonymkode: 8979f...9ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår vel at de aller fleste tenner mest på normalvektige menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tenner mest på menn som er mest mulig lik meg i fysisk form :P slik at jeg ikke føler meg for tykk selv. min samboer har lagt på seg mye, og jeg synes det er vanskelig å ha sex med han av og til. men mest tror jeg han sliter med det selv. men når vi er i nuet, er det ikke noe problem.

Anonymkode: 6d7f1...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på personen, hvordan denne personen ser ut er ikke så nøye.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg tenner på personen, hvordan denne personen ser ut er ikke så nøye.

Samme her.

Men jeg vil nok ikke velge en partner som har så store fysiske begrensninger pga vekt at vi ikke kan gjøre ting sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sprek jeg, selv om jeg er stor og tung. Ikke at jeg forsøker å sjekke opp noen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Men det finnes mange som vil se bort ifra litt ekstra fett :) 

Anonymkode: 10ec0...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Briggs skrev:

Jeg er ganske sprek jeg, selv om jeg er stor og tung. Ikke at jeg forsøker å sjekke opp noen her.

Ganske masete stil har du i alle fall. Veldig sentrert rundt deg og dine egenskaper.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inwe skrev:

Eksen min ble ganske feit i løpet av forholdet vårt. Jeg kunne godt ha sex med han, men virket som han mistet sexlysten helt. 

Ellers tenner jeg mer på tynne og/eller veltrente menn.

Det samme med min mann. Han var normalvektig i starten, nå er han ganske stor. Etterhvert som han ble større har også sexlysten hans dalt ettertrykkelig. Frustrerende ettersom sexlysten min stadig er rimelig "normal" og jeg vil gjerne ha sex litt mer enn en gang hvert halvår :dry:

Jeg tenner ikke på noe "spesielt". Det handler mest om personen jeg skal ha sex med, ikke hvordan han ser ut. Som riktignok høres litt rart ut...

Anonymkode: 8aae4...459

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Ganske masete stil har du i alle fall. Veldig sentrert rundt deg og dine egenskaper.

Da var det det og da. Fett + masete stil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Briggs skrev:

Da var det det og da. Fett + masete stil.

Neppe en vinnerkombo på sjekkemarkedet 😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cicero

Jeg tenner ikke på feite menn, nei. Litt bamsete går fint, så klart, men når det går over til fedme... Nei. Blir mannen min noen gang så feit blir det slankekur på ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Neppe en vinnerkombo på sjekkemarkedet 😝

Får masturbere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det første man gjør er å slutte å definere seg selv som "fet" eller hvilket som helst annet stigmatiserende ord man bruker. Hvorfor skal man beskrive seg selv ut fra en sykdom eller en helsetilstand man har fordi man har høy BMI? Det andre man kan gjøre er å være seg selv og forholde seg ærlig når man møter potensielle partnere, spesielt ved bruken av date apper eller kontakt over nett. Det er nok av sexpartnere for alle, det handler bare om å finne dem.

 " I fagkretser er det generell enighet om at folk ikke bør karakteriseres ved sin lidelse eller sykdom, som diabetiker, epileptiker, funksjonshemmet og utviklingshemmet. Derfor bør vi heller ikke bruke betegnelser som «overvektige» og «fete». Det er stigmatiserende og diskriminerende" ( Jøran Hjelmesæth leder for Senter for sykelig overvekt i Helse Sør-Øst ved Sykehuset i Vestfold, og professor ved Universitet i Oslo.) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...