Gå til innhold

Forvalter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør en forvalter? 

Anonymkode: d3d6f...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forvalter ting.

Anonymkode: 9d841...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en forvalter ansatt og han administrer våre eiendommer, skog, gården her og andre verdier. Han har til enhver tid full oversikt over hva som er gjort, hva som skal gjøres, skogpleie, hva er hogstmodent, hvor skal det tynnes og hvor skal det plantes nytt mm. 

Han har også fullt ansvar for drift og vedlikehold av bygningsmassen vår, mm. 

En forvalter kan jo ha helt andre oppgaver også  som fondsforvaltning f.eks.

Hvorfor spør du? Har du tenkt å søke jobb som forvalter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Nav som anbefalte meg å gå til en forvalter på nav. Det er ang. Økonomien min og andre ting jeg lurer på. Skal visst hjelpe til med "alt" vanskeligheter med det praktiske i livet.

Anonymkode: d3d6f...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var Nav som anbefalte meg å gå til en forvalter på nav. Det er ang. Økonomien min og andre ting jeg lurer på. Skal visst hjelpe til med "alt" vanskeligheter med det praktiske i livet.

Anonymkode: d3d6f...4e9

Om du skal ha en forvalter så bør du ha en del midler fra før, og har du det så går du ihvertfall ikke til nav ang det...

Anonymkode: 03d09...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var Nav som anbefalte meg å gå til en forvalter på nav. Det er ang. Økonomien min og andre ting jeg lurer på. Skal visst hjelpe til med "alt" vanskeligheter med det praktiske i livet.

Anonymkode: d3d6f...4e9

Da er det en Nav-ansatt som kan hjelpe med det. Aner ikke hvordan du kommer i kontakt med en slik, men jeg tror nok det er en god ide for deg.

Anonymkode: 9d841...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ansatte i den såkalte forvaltningen i NAV blir kalt forvalter.  Helt misvisende, men sånn er det nå i dette idiotiske NAV-systemet.

Anonymkode: d01c0...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var Nav som anbefalte meg å gå til en forvalter på nav. Det er ang. Økonomien min og andre ting jeg lurer på. Skal visst hjelpe til med "alt" vanskeligheter med det praktiske i livet.

Anonymkode: d3d6f...4e9

De vil umyndiggjøre deg sikkert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...