Gå til innhold

The Bachelor - Nick Viall (på tv i norge)


MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg likte ikke Nick i Andis sesong, men jeg syns ikke han gjorde noe galt med Kaitlyn. Fikk et mye dårligere inntrykk av Shawn som hun til slutt valgte

Anonymkode: 8ee11...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Corinne er jo helt crazy. "I would love to explore each other sexually"

Jeg måtte også le av at det kom opp at neste program på FEM er Perfekt Vagina når hun sier: "My heart is gold, but my vagine is platinum". :laugh:

Anonymkode: caacf...7ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Ser episoden nå. De får det til å virke som om Nick ligger med alt som har puls. Om han gjør det vet jeg ikke, men de har gravd fram ei han lå med etter et bryllup også. Skal han fortsette sånn får han det travelt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Emera skrev:

Ser episoden nå. De får det til å virke som om Nick ligger med alt som har puls. Om han gjør det vet jeg ikke, men de har gravd fram ei han lå med etter et bryllup også. Skal han fortsette sånn får han det travelt. :P

Jeg tenker nok at det er en grunn til at så mange av deltakerne kom med kommentarer med seksuelle undertoner i den første episoden. Jeg sier ikke at han ligger rundt, for det vet jeg ikke og strengt tatt bryr jeg meg ikke noe om det heller, men han er nok  en person som tydelig legger vekt på og følger den seksuelle spenningen tidlig når han møter kvinner som kan være noe. Han hadde jo også sex med både Andy og Kaitlyn i løpet av de to sesongene av Bachelorette han var med på. Den sesongen av Bachelor in Paradise han var med på har ikke gått på norsk TV, så her vet jeg ikke hvordan han var. Ettersom det er så mange som berømmer han her har han vel gitt et bedre inntrykk. 

Anonymkode: caacf...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick sender ut feil inntrykk til jentene ved å gi rosen til Corinne. Men jeg er ikke overrasket over at han sendte hjem Liz. Han kunne kanskje latt være å beholde henne der første kvelden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ Ja, men samtidig tenker jeg at produksjonen  ha hatt noe med det å gjøre? 

Anonymkode: 5f1b6...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg håper virkelig jeg kommer til å synes bedre om Nick med tiden. Det er bare noe med han som jeg ikke helt kan like. Men, det er jo tidlig i sesongen og etter sigende fikk ha vist fram en annen side av seg i Paradise. Synd vi ikke fikk se det først.

Nå ser jeg at realityserien til Ben og Lauren skal sendes etter Bachelor, fra mandag av. Men om det er noe vits i å se den nå... FEM venter så altfor lenge med å sende de nye sesongene!

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2017 den 7.48, MissStiles skrev:

Nick sender ut feil inntrykk til jentene ved å gi rosen til Corinne. Men jeg er ikke overrasket over at han sendte hjem Liz. Han kunne kanskje latt være å beholde henne der første kvelden. 

Jeg vet. Det har nok gitt et godt grunnlag for en dramafylt sesong. Det at han i det hele tatt holdt brystene hennes foran de andre kvinnene... 

Jeg synes også det var fint at han sendte hjem henne. Jeg synes ikke hun forklarte seg spesielt bra (ikke at det trengs en spesielt god forklaring, men hun var virkelig ute å kjøre). 

Jeg tror det blir en spennende sesong.

Anonymkode: caacf...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg lurer på om noen av damene trekker seg når de får vite at Nick og Liz har ligget sammen. Dette må jo bekrefte tvilen en del av dem har om ham nettopp på grunn av de tidligere eskapadene hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2017 den 17.35, Emera skrev:

Jeg lurer på om noen av damene trekker seg når de får vite at Nick og Liz har ligget sammen. 

Det lurer jeg også på. Gleder meg til kveldens episode. Blir vel sikkert litt drama pga den avsløringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Corinne & Taylor på dobbeldaten med Nick. Tror kanskje at begge drar hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg håper ikke de har tenkt å fortsette å fokusere på gale Corinne fremover. Det begynner å holde, jeg er lei av den dama nå. Gidder ikke å følge med så mye lenger om hun skal få dominere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hvor man kan se hele sesongen? Klarer ikke vente! 😂

Anonymkode: 38d75...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra om dere vil vite hvem h***bukken, velger til slutt....!

Anonymkode: 9bf44...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si fra om dere vil vite hvem h***bukken, velger til slutt....!

Anonymkode: 9bf44...c91

Dette er da ikke tråden hvor folk vil vite det. Det går jo kun én episode i uka på TV. Jeg vet hvem han velger, pluss mye annet om sesongen, men det gjør ingenting. Nick er på ingen måte min favoritt-Ungkar så jeg følger med sånn litt halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor liker dere han ikke? Jeg tror han er veldig misforstått... Han virker for meg som en utrolig snill og omtenksom fyr! 

Anonymkode: 5f1b6...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker dere han ikke? Jeg tror han er veldig misforstått... Han virker for meg som en utrolig snill og omtenksom fyr! 

Anonymkode: 5f1b6...457

Jeg misliker han ikke direkte, men han blir nok aldri noen favoritt hos meg. Jeg synes bare han har fått nok oppmerksomhet nå. Så jeg ble omtrent like skuffet da de valgte ham som da de valgte Juan Pablo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det ikke ha kommet ny episode nå?? 

Anonymkode: 38d75...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle det ikke ha kommet ny episode nå?? 

Anonymkode: 38d75...b98

Det går på Fem kl 20:30 på mandager. Akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...