Gå til innhold

Kontakte eksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg behandlet henne dårlig, det innrømmer jeg. Men jeg føler at hun ikke gir meg en ny sjanse! Jeg har jobbet i mange år for å få henne tilbake og føler at hun skylder meg iallefall å prøve. En gang i tiden valgte hun jo meg! Og det å gi meg opp så fort syns jeg er litt urettferdig, vi hadde det jo så hyggelig når vi var sammen den ene helgen. Jeg har jo forandret meg. Jeg har aldri vært forelsket etter henne og tror hun er den eneste ene for meg.

gutta mine har foreslått at vi kan reise til Oslo om noen uker, dette har de foreslått fordi de mener at jeg fortjener en ny sjanse hos henne. Det må jo ligge noe i det? Kompisene mine hadde jo ikke sagt det om de ikke mente det?

Jeg vet at hun ikke går ut på byen og at hun heller vil vær hjemme på lørdagskveldene så da blir det vanskelig å tilfeldig møte henne på byen. Jeg vet hvilken adresse hun bor på og vurderer å stille opp på døren? Jeg tror at om hun bare ser meg så kan følelsene komme tilbake! Eneste problemet er at nye kjæresten er folkeregistrert på samme adresse... de kan ikke ha vært sammen i mer enn 8 måneder, så de kan jo ikke vær samboere allerede? Kjente jeg ble veldig stressa når jeg så dette.. vil ikke at hun skal bo med noen andre. Om jeg dukker opp på døren og han åpner vet jeg ikke hva jeg skal gjør. Jeg må jo bevise for henne at jeg er den riktige? 

Det er flere av dere som sier at jeg må gå videre og la henne vær i fred, men dere forstår jo ikke at hun er den rette for meg! Jeg har forandret meg og kommer til å ta vare på henne denne gangen.. 

 

ts 

Anonymkode: 0624f...af6


1) Hun skylder deg ikke en dritt!!!!!! DU skylder henne å la henne være i fred etter det ekstreme sviket og smerten du påførte henne før i tiden, og DU skylder henne såpass respekt at du holder deg langt unna når hun har BEDT DEG OM DET!!!

2) En gang i tiden valgte hun deg, det er mer enn 7 år siden og alle kan være unge og dumme! Hun lærte, og gikk videre!
Fordi du viste deg å være en drittsekk som ikke tok hensyn til henne og hennes følelser , og ikke den mannen hun trodde du var når hun valgte deg. Tror du virkelig at alle bare har én kjæreste og kjærlighet iløpet av et 85 år langt liv?!
Du er psykopat om du mener det er URETTFERDIG at hun ikke gir deg en ny sjanse, DU behandlet henne urettferdig, og hun vil ikke tilbake til deg! Fatt det!

3) Løøøøø gutt!!!! For det første har hun bedt deg om å holde deg unna henne, så vil du dra til byen hennes og stalke henne på byen, men siden hun ikke drar så ofte på byen vurderer du FAKTISK å dra HJEM til henne *psykooo* - og du ser at hun er samboeren med en annen mann nå, og tenker fortsatt at det ikke kan være sant?? Jo, mange flytter sammen etter bare 2 mnd sammen når det føles rett, så såklart kan man være samboere etter 8 mnd.
Kameratene dine vet åpenbart ikke hvor psykisk syk og psyko du er etter henne, og at hun lever lykkelig nå med en annen mann og har flere ganger bedt deg holde deg unna henne og sagt tydelig fra at det ALDRI kommer til å bli dere to ever igjen, hadde de visst det så hadde de garantert heller vært wingmen for deg så du kom over henne og fant en annen dame, men de støtter deg og gir håp for å ikke drive deg til selvmord, for så psyk tror jeg faktisk du er ut i fra hvor gæren du virker å være i det du skriver her.

4) du er IKKE den riktige for henne , selvom DU føler det sånn! Kjærlighet skal føles fra begge sider, og igjen, hun har sagt tydelig fra at det aldri kommer til å bli dere.

Anonymkode: b8a40...d40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg ikke eier henne. Jeg føler dere har misforstått meg veldig her.. 

jeg ønsker det beste for henne og har ufattelig mye respekt for denne jenta. Det er jo derfor jeg vil passe på henne og sørge for at hun er ivaretatt. Jeg kan ikke tro at en så mye eldre mann ønsker dette. Jeg føler han kun ser på henne som et sexobjekt som han kan leke med. Hun er en usedvanlig pen og snill jente, så det er lett at sånne menn kan utnytte henne og hennes følelser. 

innerst inne vet hun nok at jeg er den rette for henne, men pga det jeg gjorde når jeg var yngre har hun valgt meg bort. Når vi var sammen så smilte og lo hun! Jeg kunne se at hun hadde det godt, og det er ingenting jeg vil mer enn å høre henne le. Jeg mener ikke at det er respektløst eller egoistisk av meg å tenke at vi burde vær sammen. Jeg kan passe på henne på en mye bedre måte enn en annen kan nettopp fordi jeg føler det jeg føler. Hennes ønske er nok å vær lykkelig, og det kan jeg hjelpe henne med! Nå som det har gått litt tid og hun har blitt eldre er det nok lettere for henne også i fht overgrepet noe som kommer til å gjøre alt mye enklere.

Jeg syns dere er ganske frekke som truer med besøksforbud. Det er ikke noe man får av å banke på døren til eksen å se til henne. Hvis jeg banker på og jeg ser at de nye kjæresten er en drittsekk (noe jeg tror han er. Ingen blir sammen med 7-10 år yngre damer) kan jeg beskytte henne. Jeg vet at jeg kan gjøre henne lykkelig, bare synd dere ikke ser det. 

Anonymkode: 0624f...af6

1) Du ønsker henne IKKE det beste, hva om hun er på sitt lykkeligste i livet nå, og du sitter her å ønsker å sabotere det?
Du eier NULL respekt for henne når du ikke engang godtar det hun har sagt til deg flere ganger; AT HUN IKKE VIL HA NOE MED DEG Å GJØRE OG AT DET ALDRI KOMMER TIL Å BLI DERE TO.
Dessuten, så slår man ikke en jente man respekterer , og man driter ikke i hennes følelser og problemer for å dra å sitte med kompisene sine mens hun sitter hjemme å gråter. 

2) Nei, hun VET at DU IKKE ER DEN RETTE FOR HENNE, DET HAR HUN SAGT MANGE GANGER! Seriøst, jeg blir bekymret for deg ts, jeg tror du har alvorlige psykiske problemer når du ikke fatter det!!!!!  Ja hun smilte og lo når dere var sammen, men kvinner som lever i kidnappede forhold eller med ukentlig voldelig og trakasserende mann har også øyeblikk de smiler og ler - det betyr ikke at forholdet er bra for dem fordet!

3) Nei det kan du ikke, det eneste som vil skje om du presser deg inn i livet hennes er å gi hun sterkere minner om hvor dust du var mot henne, hvordan du tråkka på følelsene hennes og ikke tillot hun å åpne seg om vanskelige ting, hun villle aldri kunnet følt seg komfortabel med å åpne seg til deg noen gang i fremtiden, og du gjorde hun så ulykkelig så hun til og med syntes et 3 år langt destruktivt forhold etter deg var BEDRE enn å være sammen med deg! Nå er hun ÅPENBART LYKKELIG SAMMEN MED EN ANNEN og de har flyttet sammen!

4) Jo , du kan faktisk få besøksforbud om du er så psyk at du oppsøker henne hjemme etter så mange tydelige bedskjeder.
Jeg tror ærlig talt du er alvorlig psykisk syk, i det minste sterkt emosjonelt psyk, så kanskje du rett og slett burde dra dit ts - få den psyke illusjonen din knust når hun blir forbanna for at du kommer og ringer politiet, i stedet for å si åååhhh min romeo, og dytter samboeren sin tilside og kaster seg om halsen på deg - ærlig talt hva tror du??!!
Dra dit , få deg et følelesmessig slag i ballene , bli trua av samboeren hennes fordi han såklart får høre hvor psykopat du er av henne, mens henne ringer politiet , så blir du henta av politiet og tvangsutredet for psykiske problemer og sannsynligvis innalgt - Go ahead, kanskje det er akuratt det du trenger for å innse hvor syk du er ts. Jeg mener det ikke direkte ondt, men nå har ikke bare kjæresten din sagt tydelig i fra, men alle vi på forumet her også, og du er fortsatt inni den illusjon boblen din om at du er den eneste for henne og at innerst inne elsker hun deg. NEI ts, DU TAR FEIL.

God bedring <3

Anonymkode: b8a40...d40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Hele innlegget ditt skriker "MEG, MEG, MEG!!". Det eneste som teller er hva du vil. Hun skylder deg absolutt ingenting. Du eier ikke denne kvinnen. :kjefte: Gjør henne og oss på forumet en stor tjeneste: ALDRI TA KONTAKT MED HENNE IGJEN. 

Signerer dette!

Anonymkode: b8a40...d40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg behandlet henne dårlig, det innrømmer jeg. Men jeg føler at hun ikke gir meg en ny sjanse! Jeg har jobbet i mange år for å få henne tilbake og føler at hun skylder meg iallefall å prøve. En gang i tiden valgte hun jo meg! Og det å gi meg opp så fort syns jeg er litt urettferdig, vi hadde det jo så hyggelig når vi var sammen den ene helgen. Jeg har jo forandret meg. Jeg har aldri vært forelsket etter henne og tror hun er den eneste ene for meg.

gutta mine har foreslått at vi kan reise til Oslo om noen uker, dette har de foreslått fordi de mener at jeg fortjener en ny sjanse hos henne. Det må jo ligge noe i det? Kompisene mine hadde jo ikke sagt det om de ikke mente det?

Jeg vet at hun ikke går ut på byen og at hun heller vil vær hjemme på lørdagskveldene så da blir det vanskelig å tilfeldig møte henne på byen. Jeg vet hvilken adresse hun bor på og vurderer å stille opp på døren? Jeg tror at om hun bare ser meg så kan følelsene komme tilbake! Eneste problemet er at nye kjæresten er folkeregistrert på samme adresse... de kan ikke ha vært sammen i mer enn 8 måneder, så de kan jo ikke vær samboere allerede? Kjente jeg ble veldig stressa når jeg så dette.. vil ikke at hun skal bo med noen andre. Om jeg dukker opp på døren og han åpner vet jeg ikke hva jeg skal gjør. Jeg må jo bevise for henne at jeg er den riktige? 

Det er flere av dere som sier at jeg må gå videre og la henne vær i fred, men dere forstår jo ikke at hun er den rette for meg! Jeg har forandret meg og kommer til å ta vare på henne denne gangen.. 

 

ts 

Anonymkode: 0624f...af6

Hadde en av mine destruktive ekser kommet på døra til meg og min samboer (som jeg forøvrig møtte for et år siden og vært kjæreste med i 6 mnd som attpåtil er 6 år eldre enn meg) hadde jeg anmeldt han for trakassering uavhengig av hvor mye han sier han har forandret seg. 

Jeg ville ALDRI tatt noen av de tilbake, så vondt unner jeg ikke meg selv. Jeg hadde aldri turt å stole på at de hadde forandret seg, kunne ikke tatt sjansen og ødelagt meg selv helt igjen. Hva kompisene hans sier hadde vært likegyldig, de likte han jo når vi var sammen også. 

Det finnes ikke urettferdig og gi opp en som behandler deg dårlig. Det er å redde seg selv. 

Det er faktisk mulig du sårer henne enda mer ved å komme på døra og gjør du det håper jeg virkelig hun anmelder deg. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg ikke eier henne. Jeg føler dere har misforstått meg veldig her.. 

jeg ønsker det beste for henne og har ufattelig mye respekt for denne jenta. Det er jo derfor jeg vil passe på henne og sørge for at hun er ivaretatt. Jeg kan ikke tro at en så mye eldre mann ønsker dette. Jeg føler han kun ser på henne som et sexobjekt som han kan leke med. Hun er en usedvanlig pen og snill jente, så det er lett at sånne menn kan utnytte henne og hennes følelser. 

innerst inne vet hun nok at jeg er den rette for henne, men pga det jeg gjorde når jeg var yngre har hun valgt meg bort. Når vi var sammen så smilte og lo hun! Jeg kunne se at hun hadde det godt, og det er ingenting jeg vil mer enn å høre henne le. Jeg mener ikke at det er respektløst eller egoistisk av meg å tenke at vi burde vær sammen. Jeg kan passe på henne på en mye bedre måte enn en annen kan nettopp fordi jeg føler det jeg føler. Hennes ønske er nok å vær lykkelig, og det kan jeg hjelpe henne med! Nå som det har gått litt tid og hun har blitt eldre er det nok lettere for henne også i fht overgrepet noe som kommer til å gjøre alt mye enklere.

Jeg syns dere er ganske frekke som truer med besøksforbud. Det er ikke noe man får av å banke på døren til eksen å se til henne. Hvis jeg banker på og jeg ser at de nye kjæresten er en drittsekk (noe jeg tror han er. Ingen blir sammen med 7-10 år yngre damer) kan jeg beskytte henne. Jeg vet at jeg kan gjøre henne lykkelig, bare synd dere ikke ser det. 

Anonymkode: 0624f...af6

Igjen, 7-10 år eldre er en helt normal aldersforskjell når man er kommet seg litt inn i 20-åra (noe jeg regner med dere er da det er 7 år siden det ble slutt mellom dere). Erfaringsmessig er de også i gjennomsnitt bedre på å takle mennesker som har opplevd noe fælt. 

Tenk om hun er lykkelig med han? Lykkeligere enn hun noen gang har vært? Unner du henne ikke lykke om det ikke er med deg? Tenk om du ødelegger alt og hun blir ulykkelig igjen på grunn av deg? 

Hun trenger ikke beskyttelse fra han, hun trenger beskyttelse fra deg. Du virker syk. Et møte med en destruktiv eks kan også ødelegge deg helt, du kan gjennomleve det du gjorde og synes det er forferdelig. Nettopp fordi du var en drittsekk og oppsøker henne kan hun faktisk få besøksforbud veldig lett. 

Du har antagelig ødelagt henne mer enn du innser selv, når man har opplevd noe forferdelig skal det nemlig ikke mye til. Back unna før du ødelegger henne mer, du vil jo som du sier at hun skal være lykkelig, eller var det en løgn? 

Med det du skriver virker det ikke som du har forandret deg et døyt! Du er fortsatt like egosentrisk som du var da. Makan til sutring og meg, meg, meg skal man lete lenge etter. Det er IKKE synd på deg, du fucka opp, lev med det! 

I tillegg tør du ikke svare på hva alderen hans har med oppførsel å gjøre? Kanskje fordi det ikke finnes et argument og du alltid har rett? 

Endret av Inwe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet i mange år for å få henne tilbake og føler at hun skylder meg iallefall å prøve.

Anonymkode: 0624f...af6

Mener du virkelig at hun skylder deg å prøve? Det høres ikke akkurat veldig uselvisk ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg behandlet henne dårlig, det innrømmer jeg. Men jeg føler at hun ikke gir meg en ny sjanse! Jeg har jobbet i mange år for å få henne tilbake og føler at hun skylder meg iallefall å prøve. En gang i tiden valgte hun jo meg! Og det å gi meg opp så fort syns jeg er litt urettferdig, vi hadde det jo så hyggelig når vi var sammen den ene helgen. Jeg har jo forandret meg. Jeg har aldri vært forelsket etter henne og tror hun er den eneste ene for meg.

gutta mine har foreslått at vi kan reise til Oslo om noen uker, dette har de foreslått fordi de mener at jeg fortjener en ny sjanse hos henne. Det må jo ligge noe i det? Kompisene mine hadde jo ikke sagt det om de ikke mente det?

Jeg vet at hun ikke går ut på byen og at hun heller vil vær hjemme på lørdagskveldene så da blir det vanskelig å tilfeldig møte henne på byen. Jeg vet hvilken adresse hun bor på og vurderer å stille opp på døren? Jeg tror at om hun bare ser meg så kan følelsene komme tilbake! Eneste problemet er at nye kjæresten er folkeregistrert på samme adresse... de kan ikke ha vært sammen i mer enn 8 måneder, så de kan jo ikke vær samboere allerede? Kjente jeg ble veldig stressa når jeg så dette.. vil ikke at hun skal bo med noen andre. Om jeg dukker opp på døren og han åpner vet jeg ikke hva jeg skal gjør. Jeg må jo bevise for henne at jeg er den riktige? 

Det er flere av dere som sier at jeg må gå videre og la henne vær i fred, men dere forstår jo ikke at hun er den rette for meg! Jeg har forandret meg og kommer til å ta vare på henne denne gangen.. 

 

ts 

Anonymkode: 0624f...af6

Jeg syns du skal dra til Oslo og få politiet på nakken! 

Du kan umulig være seriøs! Du sier du er redd han behandler henne dårlig fordi han er eldre og utnytter henne bare. Og i tillegg tror du hun vil få tilbake følelsene bare hun ser deg?? Hadde du vært min eks dukket opp på trappa mi hadde jeg blitt dritredd, så ja du må absolutt regne med følelser.  Bare å lese innleggene dine er skremmende! Du bør søke hjelp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...