Gå til innhold

Hva er den perfekte omkrets på en penis ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Sphere skrev:

Hvorfor er DU så ivrig etter å skape et gedigent problem av noe som i det store og det hele er nokså lite (no pun intended)? Hvorfor ønsker du å få det til å virke som om det er en stor konspirasjon fra både myndigheter (som holder snittet lavere enn det egentlig er), og kvinner (som ønsker store, og bare har seg med små kun for å ha noen morsomheter som de kan dele med venninne sine etterpå)?

Er du såååå miserabel at du ønsker å dra med deg andre ned på ditt nivå av håpløshet? Hva gir denne misjoneringen deg?

Men en ting vet jeg .Når jeg starter en tråd ,eller engasjerer meg i en debatt her ,så får den alltid jævlig mye svar ....så noen såre punkter treffer jeg nok ..både hos noen og enhver  ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

tja...jeg er bitter .Føler meg dårlig behandlet av (en del) kvinner.Som jeg har sagt før :Selv om du liker å bli hengt ut og ledd av ,så betyr ikke det at alle andre også gjør det .

Men hvorfor lar du det spise deg opp? Jeg forstod fetisjen min først for et par år siden. Før det koblet jeg det ikke. Allikevel lot jeg ikke mine dårlige opplevelser ta over livet mitt, og forsøkte å dumpe min misere på andre. Du får ikke gjort noe med det du har, men du kan endre holdning. Vær stolt av den lille. Han bringer deg mye glede. Og når du slipper opp for denne mørke tankegangen, vil du se at du også lettere kommer i kontakt med kvinner. Som igjen gjør det enklere å finne en for deg. Som ser totalpakka di. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

Men en ting vet jeg .Når jeg starter en tråd ,eller engasjerer meg i en debatt her ,så får den alltid jævlig mye svar ....så noen såre punkter treffer jeg nok ..både hos noen og enhver  ;) 

Ja kvinner har utviklet en lei tendens til å være drittlei av menn som forteller de hva de tenker, synes og gjør. Sniksjåvisnime provoserer så klart.

Anonymkode: 7390c...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kenneth39 skrev:

Men en ting vet jeg .Når jeg starter en tråd ,eller engasjerer meg i en debatt her ,så får den alltid jævlig mye svar ....så noen såre punkter treffer jeg nok ..både hos noen og enhver  ;) 

Det er jo bare fordi det er viktig å være et motstykke til negativiteten. Slik at du ikke får dratt med deg sårbare, unge mennesker sånn helt uten tilsvar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kattepusen skrev:

Kanskje fordi menn er for opptatt av å snakke om deres eget kjønnsorgan her på kg? 
Jeg vet bare hva som skjer rundt meg, kan ikke snakke verken for resten av Norge, eller resten av verden. 

Men så er jo jeg ei undretrykket, missbrukt jente som ikke har en rett til å ha en mening om dette, for jeg lyver bare uansett ;) 

Jeg mente ...hvorfor starter ikke KVINNER tråder ,som omhandler det kvinnlige kjønnsorgan? De burde jo være like usikre på seg selv som menn ,siden du hevder menn er så fæle til å kritisere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

Jeg mente ...hvorfor starter ikke KVINNER tråder ,som omhandler det kvinnlige kjønnsorgan? De burde jo være like usikre på seg selv som menn ,siden du hevder menn er så fæle til å kritisere ?

Kvinner er ikke like besatt av sitt og andres kjønnsorgan som det noen menn er :) Noen menn har en spesiell penisbesettelse og de forventer ofte at kvinner også har det.

Anonymkode: 7390c...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr du deg om kroppen til vedkommende?

Dropper du sexen om vedkommende har en jævli daff kropp med mye valker, men fantastisk kjekk utseendemessig?

Anonymkode: 528d9...4c1

Jeg tiltrekkes av væremåten; humor, intelligens, raushet med mer.

God kropp er ikke nødvendig, men ren og velstelt kropp er attraktivt. Lange nesehår, skitne negler o.l er symptomer som vil hindre meg i å gå til sengs med noen.  Daff, valkete kropp handler ofte om livsvalg. Livsvalg jeg kan respektere i gode, smarte ikke-overfladiske personer

Anonymkode: d9eab...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sphere skrev:

Det er jo bare fordi det er viktig å være et motstykke til negativiteten. Slik at du ikke får dratt med deg sårbare, unge mennesker sånn helt uten tilsvar. 

Jøss ,da har vi samme agenda da . Jeg føler faktisk det er viktig å si fra til menn med liten penis ,at dem bør være forsiktig med å ha sex med kvinner i sitt nærområde...fordi dem løper en stor risiko for å bli hengt ut ,og latterliggjort .For dem som ikke tenner på slikt ,kan det ha ganske store konsekvenser .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Jøss ,da har vi samme agenda da . Jeg føler faktisk det er viktig å si fra til menn med liten penis ,at dem bør være forsiktig med å ha sex med kvinner i sitt nærområde...fordi dem løper en stor risiko for å bli hengt ut ,og latterliggjort .For dem som ikke tenner på slikt ,kan det ha ganske store konsekvenser .

Din metode sørger jo for bare mer usikkerhet og et forvridd syn på hvordan kvinner egentlig er. Og er det ikke da heller naturlig å ta kampen opp mot latterliggjøring og det at det er blitt så vanvittig tabu å ha liten penis? Hadde det ikke vært bedre å normalisere det? Vise at man faktisk duger om man har liten penis også? Hvordan kan man få selvtillit i en stakkar som tror alle damer ler av små? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, kattepusen skrev:

Kanskje fordi menn er for opptatt av å snakke om deres eget kjønnsorgan her på kg? 
Jeg vet bare hva som skjer rundt meg, kan ikke snakke verken for resten av Norge, eller resten av verden. 

Men så er jo jeg ei undretrykket, missbrukt jente som ikke har en rett til å ha en mening om dette, for jeg lyver bare uansett ;) 

Flertallet av menn her inne er vel ikke mest opptatt av akkurat det? Er vel et ti talls stykker som trekker dette inntrykket.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tiltrekkes av væremåten; humor, intelligens, raushet med mer.

God kropp er ikke nødvendig, men ren og velstelt kropp er attraktivt. Lange nesehår, skitne negler o.l er symptomer som vil hindre meg i å gå til sengs med noen.  Daff, valkete kropp handler ofte om livsvalg. Livsvalg jeg kan respektere i gode, smarte ikke-overfladiske personer

Anonymkode: d9eab...0df

Joda, men si at vedkommende har bra hygiene, lukter godt, fint utseende og er generelt top notch, men kroppen er litt daff. Hva sier du da? Vi snakker magevalker, men ikke sånn megafeit

Anonymkode: 528d9...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men si at vedkommende har bra hygiene, lukter godt, fint utseende og er generelt top notch, men kroppen er litt daff. Hva sier du da? Vi snakker magevalker, men ikke sånn megafeit

Anonymkode: 528d9...4c1

Det har jeg faktisk svart på.

Anonymkode: d9eab...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men si at vedkommende har bra hygiene, lukter godt, fint utseende og er generelt top notch, men kroppen er litt daff. Hva sier du da? Vi snakker magevalker, men ikke sånn megafeit

Anonymkode: 528d9...4c1

Hey du snakker om meg! 
Og jeg har hatt fast partner i 6 år nå, hva er problemer med litt valker? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Sphere skrev:

Din metode sørger jo for bare mer usikkerhet og et forvridd syn på hvordan kvinner egentlig er. Og er det ikke da heller naturlig å ta kampen opp mot latterliggjøring og det at det er blitt så vanvittig tabu å ha liten penis? Hadde det ikke vært bedre å normalisere det? Vise at man faktisk duger om man har liten penis også? Hvordan kan man få selvtillit i en stakkar som tror alle damer ler av små? 

vi er jo flere her som har forsøkt å ta opp kampen mot latterliggjøring ,men som du har sett her på forumet , så eksisterer visst ikke noe slikt .Finnes ikke troverdighet her ,så er jo egentlig meningsløst å diskutere . Hvorfor i helvete er disse kvinnene på denne slags tråder i det hele tatt ?? De har jo null interesse av størrelse .... Latterliggjøring ??? hæ ? nei det har vi aldri gjort,eller hørt om .Dere har ikke en dritt å bidra med ,,,bare svada

Endret av Kenneth39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kenneth39 skrev:

vi er jo flere her som har forsøkt å ta opp kampen mot latterliggjøring ,men som du har sett her på forumet , så eksisterer visst ikke noe slikt .Finnes ikke troverdighet her ,så er jo egentlig meningsløst å diskutere . Hvorfor i helvete er disse kvinnene på denne slags tråder i det hele tatt ?? De har jo null interesse av størrelse .... Latterliggjøring ??? hæ ? nei det har vi aldri gjort,eller hørt om .Bare svada

Så du mener vi skal la dere mannfolk diskutere dette i fred? Sånn at dere helt for dere selv kan bestemme hva vi kvinner foretrekker, og gjør?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Så du mener vi skal la dere mannfolk diskutere dette i fred? Sånn at dere helt for dere selv kan bestemme hva vi kvinner foretrekker, og gjør?

Nei , men det hadde vært greit med litt ærlighet .Da blir ting litt mer troverdig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Kenneth39 skrev:

vi er jo flere her som har forsøkt å ta opp kampen mot latterliggjøring ,men som du har sett her på forumet , så eksisterer visst ikke noe slikt .Finnes ikke troverdighet her ,så er jo egentlig meningsløst å diskutere . Hvorfor i helvete er disse kvinnene på denne slags tråder i det hele tatt ?? De har jo null interesse av størrelse .... Latterliggjøring ??? hæ ? nei det har vi aldri gjort,eller hørt om .Dere har ikke en dritt å bidra med ,,,bare svada

Fordi vi gang på gang prøver å si vår mening men blir fortalt at vi lyver. Fordi vi gang på gang prøver å fortelle menn at penisen derres er bra nok for de alle fleste kvinner men blir fortalt at vi lyver når vi utrykker preferanser. Av menn som deg. Som nekter å se at kvinner faktisk kan ha egne meninger og ikke må bli fortalt hva vi mener av menn som deg. Fordi menn som deg konstant skal bryte ned andre menn og vi kvinner som svarer mener dette er dårlig gjort og nekter å gi opp kampen mot denne nedbrytingen. For andre menn fortjener ikke å bli brytt ned av menn som deg. Andre menn fortjener ikke at menn som deg sprer sin usikkerhet. Fordi vi prøver å stoppe din overbevisning om at menn blir latterliggjort. Fordi vi hater at menn som deg på død og liv må skape usikkerhet hos andre, flotte menn.

Anonymkode: 7390c...cdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi gang på gang prøver å si vår mening men blir fortalt at vi lyver. Fordi vi gang på gang prøver å fortelle menn at penisen derres er bra nok for de alle fleste kvinner men blir fortalt at vi lyver når vi utrykker preferanser. Av menn som deg. Som nekter å se at kvinner faktisk kan ha egne meninger og ikke må bli fortalt hva vi mener av menn som deg. Fordi menn som deg konstant skal bryte ned andre menn og vi kvinner som svarer mener dette er dårlig gjort og nekter å gi opp kampen mot denne nedbrytingen. For andre menn fortjener ikke å bli brytt ned av menn som deg. Andre menn fortjener ikke at menn som deg sprer sin usikkerhet. Fordi vi prøver å stoppe din overbevisning om at menn blir latterliggjort. Fordi vi hater at menn som deg på død og liv må skape usikkerhet hos andre, flotte menn.

Anonymkode: 7390c...cdf

For dem aller fleste kvinner ? Hvordan vet du det? Du kan vel bare snakke for deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Nei , men det hadde vært greit med litt ærlighet .Da blir ting litt mer troverdig .

Oki.. de aller fleste kvinner bryr seg ikke om penis størrelse, så lenge mannen vet å bruke den. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

For dem aller fleste kvinner ? Hvordan vet du det? Du kan vel bare snakke for deg selv?

Leser du ikke trådene du sikter til? Hvor stort sett alle svarene fra kvinner bekrefter det jeg skriver? Eller er alle disse svare også løgn? Det er jo det du skriver hele tiden. At de som er uenig med deg lyver. Hopper du glatt over alt som ikke bekrefter dine fordommer?

Anonymkode: 7390c...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...