Gå til innhold

Hva er den perfekte omkrets på en penis ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den perfekte omkrets på en penis ?

Anonymkode: aff16...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes ingen EN perfekt størrelse. 
Det varierer fra person til person, en størrelse som funker på en, funker ikke hos en annen. 

Dette gjelder faktisk også samme person.. om pål har fantastisk sex med meg, med sine 14cm.. så kan per misslykke totalt med sine 14cm.
Dette fordi mannfolk faktisk bruker penisen sin på forskjellige måter, og ikke alle måter funker like bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Det finnes ingen EN perfekt størrelse. 
Det varierer fra person til person, en størrelse som funker på en, funker ikke hos en annen. 

Dette gjelder faktisk også samme person.. om pål har fantastisk sex med meg, med sine 14cm.. så kan per misslykke totalt med sine 14cm.
Dette fordi mannfolk faktisk bruker penisen sin på forskjellige måter, og ikke alle måter funker like bra. 

Lengde og omkrets er ikke det samme

Anonymkode: aff16...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lengde og omkrets er ikke det samme

Anonymkode: aff16...e56

Jeg vet da det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kattepusen skrev:

Det finnes ingen EN perfekt størrelse. 
Det varierer fra person til person, en størrelse som funker på en, funker ikke hos en annen. 

Dette gjelder faktisk også samme person.. om pål har fantastisk sex med meg, med sine 14cm.. så kan per misslykke totalt med sine 14cm.
Dette fordi mannfolk faktisk bruker penisen sin på forskjellige måter, og ikke alle måter funker like bra. 

14 i omkrets? 

Anonymkode: 1a3f5...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

14 i omkrets? 

Anonymkode: 1a3f5...19a

Vistnok skal den helst være 15, om du spør mannfolka her inne.. da er den best for ALLE damer.. -_- 
Ikke vet jeg, tok et random tall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kattepusen skrev:

Vistnok skal den helst være 15, om du spør mannfolka her inne.. da er den best for ALLE damer.. -_- 
Ikke vet jeg, tok et random tall 

Eller 16 ;)

Men min er bare 11 og det fungerer for dama det også 😊 

Anonymkode: 1a3f5...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller 16 ;)

Men min er bare 11 og det fungerer for dama det også 😊 

Anonymkode: 1a3f5...19a

Om folk hadde lest det jeg skrev, istedenfor å fokusere på tallet, hadde kanskje poenget mitt kommet frem og. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du består dorull-testen trenger du ikke være bekymret for at kvinner ikke vil like tykkelsen. 

Anonymkode: d4937...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Om folk hadde lest det jeg skrev, istedenfor å fokusere på tallet, hadde kanskje poenget mitt kommet frem og. 

Bruken er viktig den, igrunnen så holder det med fingrene for å tilfredsstille henne. 

Anonymkode: 1a3f5...19a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst ca 14 i omkrets og 16 i lengde

Anonymkode: 15baf...e94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du består dorull-testen trenger du ikke være bekymret for at kvinner ikke vil like tykkelsen. 

Anonymkode: d4937...d14

Det finnes da de mennene som ikke består dorulltesten men som likevel yter bra i sengen.

Anonymkode: 58aa4...d31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Minst ca 14 i omkrets og 16 i lengde

Anonymkode: 15baf...e94

Nei, nei, minst 20 i omkrets og 26 i lengde!

Anonymkode: 2e9e6...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si 15  cm er det perfekte😍

Anonymkode: 4f19a...6f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes da de mennene som ikke består dorulltesten men som likevel yter bra i sengen.

Anonymkode: 58aa4...d31

Snakker om tykkelse her... Tykkere fyller opp og strekker ut mer, som igjen føles bedre. Om du ikke består dorull-testen, da er du nok litt for tynn. Man må i så fall kompensere for mangelen av tykkelse. Finnes jo sleeves, strap-ons og den slags.

Anonymkode: d4937...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om tykkelse her... Tykkere fyller opp og strekker ut mer, som igjen føles bedre. Om du ikke består dorull-testen, da er du nok litt for tynn. Man må i så fall kompensere for mangelen av tykkelse. Finnes jo sleeves, strap-ons og den slags.

Anonymkode: d4937...d14

Sier hvem? 
Siden ALLE kvinner er like forskjellige nedentil som menn, så finnes det faktisk kvinner som foretrekker tynnere peniser. 
Altså, selv om man ikke "består" den idiotiske testen, så kan man finne en kvinne som elsker å ha sex med den fyren, fordi hans penis passer pefekt til henne!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kattepusen skrev:

Sier hvem? 
Siden ALLE kvinner er like forskjellige nedentil som menn, så finnes det faktisk kvinner som foretrekker tynnere peniser. 
Altså, selv om man ikke "består" den idiotiske testen, så kan man finne en kvinne som elsker å ha sex med den fyren, fordi hans penis passer pefekt til henne!! 

Det er jo tydelig hva som er normalen for hva kvinner ønsker. Helst en tykk penis. Ja, det er sikkert noen få som vil ha en tynnere en, men det er vel heller ganske unormalt. 

Anonymkode: d4937...d14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo tydelig hva som er normalen for hva kvinner ønsker. Helst en tykk penis. Ja, det er sikkert noen få som vil ha en tynnere en, men det er vel heller ganske unormalt. 

Anonymkode: d4937...d14

Sier mannfolka ja.. hva vi kinner mener er ikke så viktig tydeligvis.. for det er ganske mange kvinner som i penistrådene har kommet med at de foretrekker en tynnere, og de blir angrepet som løgnere. 
Det er MANNFOLKA som er opptatt av at penis skal være størst mulig, ikke vi kvinner..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, måler ikke penisene til de jeg har sex med. 

Det jeg vet er i alle fall at de har passet fint til meg selv om de var ulik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...