Gå til innhold

Hva er den perfekte omkrets på en penis ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg drar fram denne igjen, jeg. Dersom man skal finne ut hvor stor penis kvinner egentlig foretrekker, burde man jo kunne se det på leketøyet hun velger å kjøpe. Et dansk firma som selger sexleketøy regnet ut et gjennomsnitt basert på hvilke dildoer som solgte best. Resultatet ble veldig gjennomsnittlige 14,3 cm lang og 3,85 cm i diameter. Det burde legge debatten død. 

http://www.alt.dk/artikler/hvilken-storrelse-foretrakker-du

Nå er det stor forskjell på hva slags leketøy man kjøper og hva slags penis man foretrekker da.

Skal jeg kjøpe meg en ekte hest vil jeg helst ha en fullvokst en. Men som kosedyr fungerer det best med et vanlig kosedyr på rundt 20cm høyde...

Anonymkode: 1f45b...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Kenneth39 skrev:

Hvorfor er du på denne tråden ? blir du ikke lei ?

Det var rette ræva som feis det :ler:

Anonymkode: d7c80...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det stor forskjell på hva slags leketøy man kjøper og hva slags penis man foretrekker da.

Skal jeg kjøpe meg en ekte hest vil jeg helst ha en fullvokst en. Men som kosedyr fungerer det best med et vanlig kosedyr på rundt 20cm høyde...

Anonymkode: 1f45b...bec

Du ser hvor teit den sammenligningen din der ble? 

Her har kvinner mulighet til å kjøpe hvilken størrelse de vil. De kan gå på penisshopping. De kan velge de som føles best for seg. Slik de ikke kan med menn. Og de velger helt normale dildoer. Og ville sikkert valgt helt normale peniser også. Fordi de passer best til deres helt normale vaginaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sphere skrev:

Du ser hvor teit den sammenligningen din der ble? 

Her har kvinner mulighet til å kjøpe hvilken størrelse de vil. De kan gå på penisshopping. De kan velge de som føles best for seg. Slik de ikke kan med menn. Og de velger helt normale dildoer. Og ville sikkert valgt helt normale peniser også. Fordi de passer best til deres helt normale vaginaer. 

Ok, ikke den beste sammenligningen, men min dildo er mindre enn min foretrukne størrelse på penis. Fordi det ikke er en penis.

Dessuten bruker jeg den aldri (kanskje en gang i året), foretrekker vibrator på klitoris når jeg onanerer. Betyr ikke at jeg ikke vil kjenne noe når jeg har sex. Jeg liker store peniser jeg, gjerne 16cm lang og 14-15cm omkrets. 

Et leketøy er et leketøy, en penis er en penis. Du blander de sammen, det blir veldig feil!

Anonymkode: 1f45b...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, ikke den beste sammenligningen, men min dildo er mindre enn min foretrukne størrelse på penis. Fordi det ikke er en penis.

Dessuten bruker jeg den aldri (kanskje en gang i året), foretrekker vibrator på klitoris når jeg onanerer. Betyr ikke at jeg ikke vil kjenne noe når jeg har sex. Jeg liker store peniser jeg, gjerne 16cm lang og 14-15cm omkrets. 

Et leketøy er et leketøy, en penis er en penis. Du blander de sammen, det blir veldig feil!

Anonymkode: 1f45b...bec

Vibrator er en ting, dildo noe annet. Dildo er til for penetrasjon. Vibrator brukes ofte på klitoris som du nevner. Kvinner handler derfor inn sin prefererte størrelse når de handler dildoer. For penetrasjon. Det mentale med å se en stor penis blir dermed utelatt. Det er kun følelsen av penetrering som er igjen. Og da velger kvinner en helt normal dildo. 14,3 cm lang, og 3,85 cm i diameter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kenneth39 skrev:

Du la altså ut for han om din forrige Dom's penis ?? Tror ikke jeg trenger å si noe mer ;)

Uhm.. min nåværende Dom har sett min forrige Doms penis helt selv. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I løpet av mine 27 år så har jeg aldri hørt menn diskutere penis størrelse. Dette er en sånn sak som bare er populært på kvinneguiden. De finner jo ut av dette mens de går på ungdomsskolen. Man trenger jo bare en finger. Utrolig naivt å falle for disse trådene.

Anonymkode: 3233f...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sphere skrev:

Vibrator er en ting, dildo noe annet. Dildo er til for penetrasjon. Vibrator brukes ofte på klitoris som du nevner. Kvinner handler derfor inn sin prefererte størrelse når de handler dildoer. For penetrasjon. Det mentale med å se en stor penis blir dermed utelatt. Det er kun følelsen av penetrering som er igjen. Og da velger kvinner en helt normal dildo. 14,3 cm lang, og 3,85 cm i diameter.

Hvor har du dette tullet fra?

En dildo er ikke en penis. Vi går ikke etter samme følelse av penetreringen til en dildo som en penis.

Men tro hva du vil. Skulle likt å se forskning som støtter påstanden din. Det finnes ingen forskning som støtter min påstand. Vi trekker veldig forskjellig konklusjon av samme fakta. 

Jeg har aldri hørt en jente si at hun kjøper en dildo for å gjenskape den ultimate penis-følelsen. Vi kjøper dildo for å kjøpe dildo. De færreste vil ha store dildoer selv om de fleste foretrekker større penis enn dildo. Sorry.

Anonymkode: 1f45b...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du dette tullet fra?

En dildo er ikke en penis. Vi går ikke etter samme følelse av penetreringen til en dildo som en penis.

Men tro hva du vil. Skulle likt å se forskning som støtter påstanden din. Det finnes ingen forskning som støtter min påstand. Vi trekker veldig forskjellig konklusjon av samme fakta. 

Jeg har aldri hørt en jente si at hun kjøper en dildo for å gjenskape den ultimate penis-følelsen. Vi kjøper dildo for å kjøpe dildo. De færreste vil ha store dildoer selv om de fleste foretrekker større penis enn dildo. Sorry.

Anonymkode: 1f45b...bec

Les det han skriver en gang til du

Anonymkode: 7497e...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du dette tullet fra?

En dildo er ikke en penis. Vi går ikke etter samme følelse av penetreringen til en dildo som en penis.

Men tro hva du vil. Skulle likt å se forskning som støtter påstanden din. Det finnes ingen forskning som støtter min påstand. Vi trekker veldig forskjellig konklusjon av samme fakta. 

Jeg har aldri hørt en jente si at hun kjøper en dildo for å gjenskape den ultimate penis-følelsen. Vi kjøper dildo for å kjøpe dildo. De færreste vil ha store dildoer selv om de fleste foretrekker større penis enn dildo. Sorry.

Anonymkode: 1f45b...bec

Da kan du jo forklare hvorfor det er naturtro dildoer som selger best også da?

Påstanden min støttes jo til dels av artikkelen, samt logisk sans. Ønsker man å bli fylt opp, er det også naturlig å kjøpe en stor dildo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sphere skrev:

Da kan du jo forklare hvorfor det er naturtro dildoer som selger best også da?

Påstanden min støttes jo til dels av artikkelen, samt logisk sans. Ønsker man å bli fylt opp, er det også naturlig å kjøpe en stor dildo

Igjen, forskjell på onani og penetrering-sex med en penis. Det er to forskjellige ting.

 

Anonymkode: 1f45b...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, forskjell på onani og penetrering-sex med en penis. Det er to forskjellige ting.

 

Anonymkode: 1f45b...bec

Allikevel kjøper kvinner aller flest dildoer som er mest mulig naturtro og lik snittet på en penis. Merkelig det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...