Gå til innhold

Hvordan finne ei som ikke ligger rundt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Mannlig student midten av 20-årene her. Har store problemer med datingen for tiden, alle søte jenter jeg møter viser seg å være enkle på tråden enten i nåværende tilstand, eller har vært skikkelig løse for noen år tilbake. Dette syns jeg er lite attraktivt, men det virker ut til å være vanskelig å finne ei skikkelig ei.

Hvor går dere for å finne jenter som er verdt å satse på noe langvarig med? Har prøvd nattklubber og Tinder som seff ikke funker, men også skole, linjeforeninger, fjellturer, dansetimer og lignende. Liker de en stund, men når bakgrunnssjekken kommer på plass, så forfaller inntrykket av dem.

 

Tips? Virker som alle studenter på min alder prioriterer å knulle rundt.

Anonymkode: 26a1a...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør du alle om fortiden da siden du veit at alle jentene har vært løse? 

Anonymkode: b86ab...1cd

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så dømmende og ikke eier forståelse for andre mennesker, så er nok ikke du akkurat noen som er "verdt å satse på noe langvarig med".. Du må være snill, liberal, forståelsesfull og omsorgsfull - hvis du ikke forstår at folk kan forandre seg, så er du meget lite reflektert. Hvis du dømmer noen pga sexlivet dems er du enda værre. Fortid er fortid, og skjedd er skjedd. Du burde finne noen du klikker med, en bestevenn du elsker og kan leve sammen med for resten av livet - for å finne en slik eprson må du ikke være redd for å prøve, ikke døm det overfladiske, bli kjent med personen på innsiden. Om drømmedama di har hatt noen kjærester tidligere, eller har slitt kjærlighetsmessig før deg har da lite å si om du er trygg på deg selv, sliter man derimot med mindreverdighetskompleker kan dette dog virke truende. 

Nå har ikke jeg hatt mange partere før jeg møtte mannen min, men mannen har hatt er par stk mer enn meg, og jeg tenker som så: "hadde ikke han gjort ting nøyaktig som han har, så hadde kanskje ikke jeg hatt han i armene mine idag", det er personen man elsker mer enn noe annet, ikke hva de har gjort på fritiden med mennesker de kjente før deg. 

Håper du finner noen som passer deg, og som du elsker mer enn alt, og som føler det samme for deg - noen du kan bo og leve et lykkelig liv med for resten av livet ditt:ninuskapus: Ikke vær redd for å bli kjent med noen, prøv å ikke vær dømmende, og åpne deg for noe meninger og synspunker, kjærligheter er der ute for deg!:strix:

Anonymkode: 76661...2e5

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er for mange da, trådstarter? For hvis du ser etter en jomfru så sliter du jo litt 😄

Anonymkode: 2fa16...415

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS =)

Jeg er 33 og dame, og har samme problem som deg - har ikke lyst til å være med en mann som har pult 50-100 jenter før meg. Virker som det desverre har blitt veldig vanlig med hyppige one night stands :( Kommer jo også an på hva du synes er for mye da, jeg synes 40-50 er max, da er det masse plass til å ha hatt kjærester, fuckfriends og en haug med ONS.

Anonymkode: ec046...153

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS =)

Jeg er 33 og dame, og har samme problem som deg - har ikke lyst til å være med en mann som har pult 50-100 jenter før meg. Virker som det desverre har blitt veldig vanlig med hyppige one night stands :( Kommer jo også an på hva du synes er for mye da, jeg synes 40-50 er max, da er det masse plass til å ha hatt kjærester, fuckfriends og en haug med ONS.

Anonymkode: ec046...153

Det er høyst uvanlig for menn å ha sex med så mange forskjellige partnere i sin livstid. De fleste har nok 3-4. Jeg tror heller det er sånn at de du faller for har pult så mange, som sikkert er grunnen til at de har klart å ha så mange partnere til å begynne med...

Anonymkode: 9cd76...bd7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor nøyaktig er det viktig for deg, ts? Ikke misforstå, du må for all del ha lov til å ha dine preferanser uten at noen kan tvinge deg til noe annet.

Men jeg vet som så at mange partnere i fortiden ikke betyr at man ikke er trofast for eksempel. Jeg har hatt en del sexpartnere, og angrer egentlig ikke på så mange. De jeg angrer på er de jeg hadde sex med når jeg var veldig ung og jeg kun gjorde det fordi jeg var ensom og trengte nærhet. Ellers har jeg kost meg når jeg har vært singel. Jeg har høy veldig høy sexlyst, og jeg har ikke tenkt til å leve i sølibat når jeg er singel bare fordi samfunnet/andre mennesker mener det er det man burde. Når jeg er i et forhold derimot er jeg fullstendig lojal, og kunne aldri vært utro på noen som helst måte. Min kjæreste nå er helt lik. Jeg vet han har hatt mange damer tidligere, og at han tuller en del rundt når han er singel. Men det er meg han er med nå, og jeg stoler fullt og helt på han. Han er av den lojale typen, som meg.

Du må som sagt få ha dine "krav", men du kan gå glipp av mange bra damer hvis du kun skal se på antall sexpartnere.

Anonymkode: 32ed5...45e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er høyst uvanlig for menn å ha sex med så mange forskjellige partnere i sin livstid. De fleste har nok 3-4. Jeg tror heller det er sånn at de du faller for har pult så mange, som sikkert er grunnen til at de har klart å ha så mange partnere til å begynne med...

Anonymkode: 9cd76...bd7

:laugh:

Anonymkode: 8756b...d2d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

De fleste har nok 3-4. Jeg tror heller det er sånn at de du faller for har pult så mange, som sikkert er grunnen til at de har klart å ha så mange partnere til å begynne med...

Det tror jeg virkelig ikke, de fleste av mine venner er 30-38 år gamle, og de fleste hadde hatt 3-4 kjærester før fylte 30, kanskje 2 ons i året og en eller annen venn/vennine de har hatt sex med, da er man jo godt over 20 allerede.

Anonymkode: ec046...153

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke slik at har man hatt flere partnere, så har man mer erfaring. Men er det egentlig ikke litt frekt å bare spørre hvor mange man har ligget med? Og tenk på hvor mange flotte damer du går glipp av fordi du dømmer etter antall partnere. Det er viktigere å tenke på om de har vært utro eller ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Mannlig student midten av 20-årene her. Har store problemer med datingen for tiden, alle søte jenter jeg møter viser seg å være enkle på tråden enten i nåværende tilstand, eller har vært skikkelig løse for noen år tilbake. Dette syns jeg er lite attraktivt, men det virker ut til å være vanskelig å finne ei skikkelig ei.

Hvor går dere for å finne jenter som er verdt å satse på noe langvarig med? Har prøvd nattklubber og Tinder som seff ikke funker, men også skole, linjeforeninger, fjellturer, dansetimer og lignende. Liker de en stund, men når bakgrunnssjekken kommer på plass, så forfaller inntrykket av dem.

 

Tips? Virker som alle studenter på min alder prioriterer å knulle rundt.

Anonymkode: 26a1a...c4e

Har et tips! Du får slutte å være så usikker på deg selv, slik at du tåler at jenta hadde et liv før deg. Du kan jo evt. oppsøke et kloster, eller date ei som nettopp ble 16. Eventuelt kan du finne ei uattraktiv og kjip jente, siden antall sexpartnere synes å være din eneste prioritet. Synd at du ikke liker sex da, det gjør nemlig de fleste. Og forresten, tror ikke du er verdt å satse på noe langvarig med, når du har de holdningene du har. ;) 

Anonymkode: 5e4da...87b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i 2017, så jeg tror du må innse at du enten må lete blant de religiøse miljøene, eller oppdatere dine holdninger etter nåtiden. :) 

Anonymkode: b2425...6e4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve kristendate.no :) 

Også kan du slutte å kalle folk enkle på tråden og løse i samme slengen. Selv de av oss som har hatt få sexpartnere styrer unna de som må omtale andre på den måten :) 

Anonymkode: 8b8b7...9e3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med å spørre? Har aldri fått dette spm og har aldri spurt om antall sexpartnere selv. Levd liv.....

Endret av Trude.lutt
Viktig poeng
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Vi lever i 2017, så jeg tror du må innse at du enten må lete blant de religiøse miljøene, eller oppdatere dine holdninger etter nåtiden

Tuller dere? Kan dere ikke si hvor mange dere har hatt sex med, og hva dere er komfortable med at ny kjæreste evt har hatt? (Som anonyme så klart) Hadde vært fint å vite hva TS mener er løs også, er litt forskjell på om han mener 5 sexpartnere eller 100. Jeg kan gå ut med deg jeg TS :fnise:

Antall sexpartnere kommer alltid opp en eller annen gang, og har aldri vært noe problem å snakke om det for meg.

Anonymkode: ec046...153

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom en date spurte om mitt tidligere sexliv, hadde jeg gått på flekken. Ikke har en date noe med hvor mange partnere jeg har har hatt, uansett om det er 1 eller 50. 

Derimot ville jeg satt pris på test for sos, før sex ved mange sexpartnere.. 

Fyi:jeg har hatt 1; mannen min. Det betyr at sexennok blir svært klein første gang med en annen, siden jeg ikke har prøvd ut ulike typer menn x)

Anonymkode: e2ac4...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater

Prøv i en menighet eller noe :) Strengt tatt, vi lever i 2017, de fleste av oss, både kvinner og menn, kommer med en fortid. Om du ikke klarer å akseptere det tror jeg du må granske deg selv i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tuller dere? Kan dere ikke si hvor mange dere har hatt sex med, og hva dere er komfortable med at ny kjæreste evt har hatt? (Som anonyme så klart) Hadde vært fint å vite hva TS mener er løs også, er litt forskjell på om han mener 5 sexpartnere eller 100. Jeg kan gå ut med deg jeg TS :fnise:

Antall sexpartnere kommer alltid opp en eller annen gang, og har aldri vært noe problem å snakke om det for meg.

Anonymkode: ec046...153

Seriøst? Hvorfor spørre? Din nåværende partner har valgt å være sammen med deg. Nå. Hva som har skjedd før deg, betyr det noe?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...