Gå til innhold

Hvorfor finnes det ingen morsomme kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er grunnen til at det ikke finnes morsomme kvinner ?

Anonymkode: 876e1...ba5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om noen morsomme menn

Anonymkode: 9cfc5...590

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig. Jeg leter etter en kul og morsom venninne! har mange koselige venninner, men kjeder meg litt sammen med de. Har et par festlige kamerater da, men morsomme jenter er det lenger mellom...

Anonymkode: 4f323...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner både morsomme kvinner og menn. 

Hva legger du i ordet " morsom" forresten?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athleisure

Er enig. Det er få morsomme kvinner, men noen er det selvsagt. Samme med menn og egentlig, men synes oftere menn er vittigere enn kvinnfolk. Mange kvinnfolk er så alvorlige, har dårlig selvtillit og tar seg selv høytidelig - da er man kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt enig. Jeg leter etter en kul og morsom venninne! har mange koselige venninner, men kjeder meg litt sammen med de. Har et par festlige kamerater da, men morsomme jenter er det lenger mellom...

Anonymkode: 4f323...ac4

Anser du deg selv som morsom? Hva ville venninnene dine sagt om deg?

Anonymkode: deb46...f01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anser du deg selv som morsom? Hva ville venninnene dine sagt om deg?

Anonymkode: deb46...f01

De ville sagt at jeg er kul og morsom, og litt sprø. Men de ville også sagt negative ting, jeg er f.eks. dårlig på å trøste, klemme invitere venninnene hjem til meg på ost og vin, fjase, planlegge og sikkert masse mer.

Anonymkode: 4f323...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn fellesnevneren og start evalueringen der...

Anonymkode: c33fa...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at det ikke finnes morsomme kvinner ?

Anonymkode: 876e1...ba5

Hva er grunnen til at du er så uviten?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi inngikk en pakt som 10-åringer der vi lovde å være kjedelige fitter til dagen vi dør 

Anonymkode: b65b2...417

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tiltrekker deg tydeligvis ikke de kuleste kvinnene du ts 

Anonymkode: 7def1...96e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som er morsomme, verken kvinner eller menn.

Anonymkode: 72626...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at det ikke finnes morsomme kvinner ?

Anonymkode: 876e1...ba5

 

Anonymkode: a5950...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En god spøk er (nesten) alltid litt på kanten til å være upasselig. Kvinner tar ikke like mye risiko som menn generelt sett, så da vil flere menn være villige til å spøke om ting som er på grensen til å være upasselig. 

Som følge av dette vil vi ha flere morsomme menn, men også flere menn som blir utstøtt for å ha "gått for langt". Kvinner er mer passive til den slags, og passive personer er som regel ikke morsomme.

Anonymkode: 97c3b...ba6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er menns oppgave å imponere kvinner og kvinners oppgave å virke tiltrekkende for at menn skal imponere dem. Humor er et av midlene menn bruker for oppfylle sin oppgave, mens det for kvinner ikke har vært spesielt viktig.

Anonymkode: 59d7e...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes morsomme kvinner, så absolutt, men jeg må si meg enig i at det dessverre er ganske langt imellom dem. Jeg er kvinne selv, med sans for "på kanten" humor. Der har jeg nesten ingen sperrer. Folk kan spøke med nær sagt alt uten at jeg reagerer særlig på det. Selv har jeg lært meg å se an de menneskene jeg har rundt meg, og skjønner raskt hvor langt jeg kan gå selv. Og derfor opplever jeg ofte å kjede meg skikkelig i rent kvinnedominerte settinger, nettopp fordi jeg da må begrense meg såpass mye, at jeg ikke kan være meg selv fullt ut. For de fleste kvinner jeg vet om, er ofte både selvhøytidelige og nokså innsnevret i sitt interessefelt. Babler i vei om seg og sitt, og spiller sjokkerte og fornærmet dersom noen drar en litt drøy vits. Kjedelig! Derfor trives jeg oftere sammen med menn, eller i settinger der det er en jevn blanding av menn og kvinner. Menn er ofte mer løsslupne enn kvinner, Ikke alltid da, men ofte er det slik.

Anonymkode: 50d9e...d7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes masse morsomme kvinner, men humor er nok/har vært viktigere for menn gjennom menneskehetens historie enn det har vært for kvinner, og derfor er det nok flere morsomme menn. Samtidig er det mange kvinner som blir hysteriske og "støtt" av humor de selv ikke liker, og det bidrar nok til at en del kvinner, seg imellom, ikke tør å utforske humoren på samme måte som andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...