Gå til innhold

Bompenger mellom Lillestrøm og Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bomstasjon mellom Lillestrøm og Oslo? Tenker å hente en blender fra finn.no da jeg skal kjøre nedover E6 til Lillestrøm og Enebakk, men lurer på hva det vil koste om det er bompenger.

Og er noen som vet hvordan unngå bomstasjonene mellom Hamar og Lillestrøm? Hva koster det egentlig til sammen?

Anonymkode: d3d70...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bomstasjon mellom Lillestrøm og Oslo? Tenker å hente en blender fra finn.no da jeg skal kjøre nedover E6 til Lillestrøm og Enebakk, men lurer på hva det vil koste om det er bompenger.

Og er noen som vet hvordan unngå bomstasjonene mellom Hamar og Lillestrøm? Hva koster det egentlig til sammen?

Anonymkode: d3d70...cb7

Mellom Hamar og Lillestrøm koster det ca.110-130,- med bombrikke, en vei. Du kan i stedet kjøre om Skarnes og Fv24 til Stange, og inn på E6 der. Da er det helt gratis siden bommen der 4-felt nå slutter mot Vormsund er fjernet. Gjennom Oslo er jeg ikke sikker på hvor mye det er nå

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tdm900 skrev:

Mellom Hamar og Lillestrøm koster det ca.150,- med bombrikke, en vei. Du kan i stedet kjøre om Skarnes og Fv24 til Stange, og inn på E6 der. Da er det helt gratis siden bommen der 4-felt nå slutter mot Vormsund er fjernet. Gjennom Oslo er jeg ikke sikker på hvor mye det er nå

Takk for svar! Så det er bompenger inn i Oslo altså? Står ingenting om det på Google Maps...
Det står også at ruta via Skarnes har bompenger, er de bare ikke oppdatert da?

Anonymkode: d3d70...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Så det er bompenger inn i Oslo altså? Står ingenting om det på Google Maps...
Det står også at ruta via Skarnes har bompenger, er de bare ikke oppdatert da?

Anonymkode: d3d70...cb7

Bompenger inn i Oslo har det vært lengre enn det var på E16 øst for Kløfta, der de nå nylig har fjerna bommen, men husker ikke hva stedet heter🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...