Gå til innhold

Tips til "utdriting" til hennes utdrikningslag


Mona26

Anbefalte innlegg

Hei alle dere gifteklare damer :) 

skal være forlover og skal i den anledning arrangere utrikningslag om bare to mnd! Alt er klart -utenom en viktig del; 

Bruden ønsker utdriting, på hennes bekosting. Har noen tips og ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden bruden selv vil er det heteste tipset jeg kan gi at dere for guds skyld ikke må involvere tilfeldig forbipasserende. Utdriting er i utgangspunktet en uting, så la oss andre slippe å delta.

Anonymkode: ee5a2...a08

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan sitte i midten av en rundkjøring eller lignende, i wannabe-brudeklær og med et stort skilt som sier "JEG GIFTER MEG. TUT MED BILHORNET OM DU ØNSKER Å GRATULERE MEG!"

(Nei, jeg kan heller ikke fordra utdritning, men siden bruden ønsker det selv så er dette litt morsomt og involverer ikke andre mennesker i plagsom grad).

Anonymkode: 696c3...61a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler egentlig på at bruden vil dette selv. Ingen ønsker å bli driti ut, og særlig ikke i påsyn av alle venninner og en skokk fremmede.

Det er bare noe du sier for at folk skal svare deg og ikke heve pekefingeren mot deg.

Anonymkode: 1ebfc...3e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

o.p her: skjønner at dere tror det er spøk, men er helt sant. Bruden har kjempe lyst til å bli utfordret og gjerne måtte gjøre pinlige ting. Spurte henne direkte om dette

trenger tips til litt søte og morsomme ting. Og jeg er kjempe enig! Ikke la dette gå utover andre!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdriting er så kleint :bond: 

Anonymkode: 25c17...879

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ønske å bli utfordret er IKKE det samme som å ønske å bli utdritt, ts.

 

Anonymkode: 770c8...010

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får gi henne noe laserende da.

Anonymkode: 0bb7e...651

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å ønske å bli utfordret er IKKE det samme som å ønske å bli utdritt, ts.

 

Anonymkode: 770c8...010

Jeg ordla meg litt teit. Spurte: ønsker du utdriting? Hun svarte; ja! Og det er bare gøy om det er på min bekosting. 

 

Men, mener mer sånn litt uskyldig,men flaut . Typ; danse litt "poledans" på stengene på t-banen. Super dårlig eksempel, men du skjønner hva jeg mener. 

 

Venninna mi er en sånn type som elsker å være i fokus og er alltid den som vil være morsom og sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får kle henne opp i en stygg kjole, og få henne til å lage sexlyder midt i folkemassen.

Anonymkode: 71acd...7ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert. Dette skal være i Oslo, skjønner jeg. Uansett hva dere da finner på kommer folk til å himle med øynene og stønne høyt, da det er ca 347 000 utdrikningslag hver eneste lørdag fra begynnelsen av juni til midten av august, så folk syns ikke det er noe morsomt, søtt eller forfriskende, kun kleint og plagsomt.

Anonymkode: c956e...36d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

:) var ikke i Oslo. Er heller ikke så tett i pappen at jeg «plager» fremmede mennesker. Det syns jeg selv er veldig plagsomt. 

Ble et veldig fint utdrikningslag, bruden var fornøyd. Utdrikningslaget var for henne og da må man gjøre noe hun vil -uavhengig av om det er harry/vulgært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2017 den 14.04, Mona26 skrev:

Hei alle dere gifteklare damer :) 

skal være forlover og skal i den anledning arrangere utrikningslag om bare to mnd! Alt er klart -utenom en viktig del; 

Bruden ønsker utdriting, på hennes bekosting. Har noen tips og ideer?

En typisk utdriting er så brukt opp! Ingen kan jo bli flaue av det vanlige der. Har sett folk stå fulle i rundkjøringen mens bruden har et morsomt skilt, har sett bruden valse rundt ibyen i rare klær, har sett bruden kysse ukjente menn på puber. Det er jo ingenting som er flaut.

Teste grenser er nok litt mer spennende tenker jeg da, strikkhopp, fallskjermhopp. Syns menn er flinkere på utdrikningslag enn kvinner. Hva med å la henne tro hun skal hoppe fallskjerm, men så står hun på en liten kant foran et lite badebasseng mens alle ser på og filmer? 

Hva med poledance opplæring? Spaoplevelse? Mannlige strippere? 

Anonymkode: 1438b...906

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største drøm var å sitte på med rallysjåfør og la han virkelig teste grenser med fart og spenning.

Anonymkode: 1438b...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En typisk utdriting er så brukt opp! Ingen kan jo bli flaue av det vanlige der. Har sett folk stå fulle i rundkjøringen mens bruden har et morsomt skilt, har sett bruden valse rundt ibyen i rare klær, har sett bruden kysse ukjente menn på puber. Det er jo ingenting som er flaut.

Teste grenser er nok litt mer spennende tenker jeg da, strikkhopp, fallskjermhopp. Syns menn er flinkere på utdrikningslag enn kvinner. Hva med å la henne tro hun skal hoppe fallskjerm, men så står hun på en liten kant foran et lite badebasseng mens alle ser på og filmer? 

Hva med poledance opplæring? Spaoplevelse? Mannlige strippere? 

Anonymkode: 1438b...906

... sa hun 6 mnd senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, addict skrev:

... sa hun 6 mnd senere ;)

Hva mener du?

Anonymkode: 1438b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, addict skrev:

Denne tråden ble laget i mai :P

Mona26, som startet tråden skrev noe for 22 timer siden. Var det eneste jeg så.

Men uansett er det flere enn deg, meg og mona26 som vil lese denne tråden. Sikkert mange forlovere som googler og vil finne tråden. 

Anonymkode: 1438b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...