Gå til innhold

Regnskurer og halvisidige hodepiner


minister-mio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint for deg Mio at du har fått deg skriveplass i offentligheten. Tenkte å skrive at det var hyggelig, men ombestemte meg da det føles litt feil ordvalg i denne tråden/dagboken (basert på dine egne ordvalg så langt). Men fint er det uansett. 

Blir det tegning fra 17. mai? eller er det lettere med traktor-egg og gnagsår?

:klem: 

Dr. A. Kula

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2017 den 18.09, Dr. A. Kula skrev:

Fint for deg Mio at du har fått deg skriveplass i offentligheten. Tenkte å skrive at det var hyggelig, men ombestemte meg da det føles litt feil ordvalg i denne tråden/dagboken (basert på dine egne ordvalg så langt). Men fint er det uansett. 

Blir det tegning fra 17. mai? eller er det lettere med traktor-egg og gnagsår?

:klem: 

Dr. A. Kula

Dr. A. Kula! :klemme: :klem::klem:

Jeg har tenkt litt på dette med dagbok på kg. Hvis jeg angrer og ikke vil ha dette i offentligheten er det jo liten mulighet for å slette det... Så kanskje det ikke er så lurt?

Jeg er jo litt gjenkjenbar i min livssituasjon og det er kanskje ikke så heltig :vetikke:

Men vi får se, jeg vil tegne mer på kg uansett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan få pus til å gå fra innetisser til innertier? Hu tissa inne igjen i dag, etter hva jeg har googlet meg fram til protesterer hun muligens mot stresset menneske.

jeg leste en tittel på en tråd på kg som traff meg på hjørnet av hjerterota. "Jeg skal begynne å leve igjen - trenger hjelp". Jeg leste ikke tråden, men den tittelen går på repeat i hode mitt.

ha en god kveld kg og kommenter gjerne. Klem fra Mio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter kan jeg ingenting om så det blir ingen innertier fra denne kanten.

Jeg tenker hjerterota har fått næring i form av den trådtittelen. Det lover bra. Et flott tema og virkelig noe å strekke seg etter for noen og enhver. Hjelpen finnes - det er jeg sikker på, og den dukker gjerne opp plutselig der du minst forventer det. Det er bare å fortsette å lete på alle de feil plassene, gleden blir dessto større når hjelpen dukker opp.

Takker for ønsket om en god kveld - et ønske som gledelig gis tilbake. Og kommentaren er avlevert.

:klem:

Dr. A. Kula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Dagbok! Jeg har rømt og er på loffen. Aka sommerferie

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 minutter siden, minister-mio skrev:

Dagbok! Jeg har rømt og er på loffen. Aka sommerferie

Kos deg på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blondie65 skrev:

Kos deg på ferie.

Tusen takk, ønsker deg en god sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, loffen skrev:

Er du på loffen? :overrasket: Det har jeg ikke merket noe til. :daane::P 

God sommer! :kyss:

Haha 😂:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Overrasket

@minister-mio Ser jeg er sent til festen, men skriv mer, da! Jeg vil vite! Hva skjer med katten? Tok du i bruk kettle bells? Legg ut en tegning om hva du gjorde i ferien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Overrasket skrev:

@minister-mio Ser jeg er sent til festen, men skriv mer, da! Jeg vil vite! Hva skjer med katten? Tok du i bruk kettle bells? Legg ut en tegning om hva du gjorde i ferien? 

Overrasket! Du er jo akkurat tidsnok til vorspiel! Mer om alt kommer. Pus er på kennel og jeg er på loffen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
7 minutter siden, minister-mio skrev:

Overrasket! Du er jo akkurat tidsnok til vorspiel! Mer om alt kommer. Pus er på kennel og jeg er på loffen!

Vors hos ministeren! :skaal: 
Hvorfor i alle dager er ikke jeg med på loffen? Det må jo være helt fantastisk harmonisk. :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Overrasket skrev:

Vors hos ministeren! :skaal: 
Hvorfor i alle dager er ikke jeg med på loffen? Det må jo være helt fantastisk harmonisk. :pinar:

Ja, hvorfor er du ikke med!? Surfer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
11 timer siden, minister-mio skrev:

Ja, hvorfor er du ikke med!? Surfer du?

Nei ... jeg kan ikke surfe. Er du tilfeldigvis en surfeinstruktør? Men jeg er veldig flink med kart og kompass, og når det feiler, gjette korrekt på retningen. Det har noe for seg på loffen. :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2017 den 9.50, Overrasket skrev:

Nei ... jeg kan ikke surfe. Er du tilfeldigvis en surfeinstruktør? Men jeg er veldig flink med kart og kompass, og når det feiler, gjette korrekt på retningen. Det har noe for seg på loffen. :5:

jeg er dessverre ikke instruktør, men er ok god på å lære bort! Dine kvaliteter kombinert med mine gjør jo at vi må slå oss sammen for resten av sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
På 22.7.2017 den 9.50, Overrasket skrev:

Nei ... jeg kan ikke surfe. Er du tilfeldigvis en surfeinstruktør? Men jeg er veldig flink med kart og kompass, og når det feiler, gjette korrekt på retningen. Det har noe for seg på loffen. :5:

Er loffen så omfattende at en både trenger kart og kompass OG kan gå feil? Hva er det jeg hører @loffen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...