Gå til innhold

Regnskurer og halvisidige hodepiner


minister-mio

Anbefalte innlegg

Hva? En kågedagbok

Hvem?

Mio: enke (29) og den firbente: innetisseren (1)IMG_0419.thumb.JPG.ada77346e489fa6f5b662e13bab0a2a0.JPG 

hvor? Et hus som ikke er et hjem, på landet hvor kyra brauter og ingen buss har gått i rute siden 1992.

hvorfor? For at kåge skal få ta del i mine betraktninger og for at jeg skal få et utløp for min ekstreme selvmedlidenhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tolv minutter har denne dagboken eksistert og jeg har enda ikke fått tilfredsstilt mitt ekstreme behov for oppmerksomhet.

Her står jeg som en slags Salman  Rusdie, eller ung kvinnelig Knausgård om du vil lar for å dele av mitt livs finurligheter, vær så snill KÅGE! Gi meg oppmerksomhet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Dagbok.

Dette startet som en helt vanlig dag, det vil si forferdelig. Heldigvis har @Ardwinna og @Blondie65 vært innom dagboken min, så da ble det litt bedre.

Nå skal jeg ut å løpe, det blir helt jævlig. Jeg skal kjøre helvetesintervaller i motbakke og virkelig føle på at jeg lever. Spesielt ille blir dette da jeg fikk dobbelsidig gnagsår i går, mulig kronisk. Dessuten er doen tett.

Hvis jeg ikke blir påkjørt av en traktor eller noe kanskje det kommer en illustrasjon senere.

Klem fra Mio.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blondie65 skrev:

Løpe med gnagsår? Hvorfor i all verden ...?

Klem til deg.

Fordi det er i motgang ting går oppover eller noe?! :D

takk for klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Akkurat nå, minister-mio skrev:

Fordi det er i motgang ting går oppover eller noe?! :D

takk for klem

Joda, men man trener vel ikke utsette seg for tortur ...? Og komplisert forverring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare plastre gnagsårene skikkelig og heller gå deg en tur i medvind på strak vei? Så kan du spare joggingen i oppoverbakkene til gnagsårene har grodd og traktorene er for opptatt med å legge traktoregg langt utpå jordene til å kjøre på deg? Livet er for kort til å løpe i motbakke med gnagsår! - Dagens visdomsord fra Ardwinna :lillesky2:

 

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, loffen skrev:

*hilse pent*

:vinke:

Hei Loffen! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15. Mai 2017

 

Kjære dagbok. I dag var jeg hos psykolog og fysioterapeut så nå er jeg svært helhetlig ivaretatt.

Fysioterapeuten stilte meg en del spørsmål blant annet om trening. Og så spurte hu om jeg trente med kettleBALLS! Haha!

de bildene jeg fikk i hode da ass. Skal jeg tegne det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Blondie65 skrev:

Kubjeller. Det er det det betyr. Men takk for de visuelle inntrykkene .., 😩

Merk at hun ikke sa KettlebElls, men kettlebAlls! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
33 minutter siden, minister-mio skrev:

Merk at hun ikke sa KettlebElls, men kettlebAlls! :D

Oida ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det høy Peter Pan collar-faktor i Ministerhuset for i dag er selveste Incognita på besøk :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...