Gå til innhold

De "ukule" kommer ikke på reuinion...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jees, her var det mange butthurt folk. Et tips fra meg; kom dere videre! Tydelig at dere var en del av disse outsiderene. Livet går videre, dere beviser bare hvor tragiske dere var når dere valgte/velger å ikke komme. Kom å vis oss at vi tok feil av dere, da! Nå viser de jo bare at vi hadde rett, herregud

 

ts

Anonymkode: 94e74...dff

Kanskje du skal komme deg videre?

 

Jeg klarer ikke helt å ta denne tråden seriøst uansett.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jees, her var det mange butthurt folk. Et tips fra meg; kom dere videre! Tydelig at dere var en del av disse outsiderene. Livet går videre, dere beviser bare hvor tragiske dere var når dere valgte/velger å ikke komme. Kom å vis oss at vi tok feil av dere, da! Nå viser de jo bare at vi hadde rett, herregud

 

ts

Anonymkode: 94e74...dff

Ja, herregud. Lite å gjøre etter skoletid i dag? :fnise: 

Anonymkode: a60a6...a59

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jees, her var det mange butthurt folk. Et tips fra meg; kom dere videre! Tydelig at dere var en del av disse outsiderene. Livet går videre, dere beviser bare hvor tragiske dere var når dere valgte/velger å ikke komme. Kom å vis oss at vi tok feil av dere, da! Nå viser de jo bare at vi hadde rett, herregud

 

ts

Anonymkode: 94e74...dff

Jeg var aldri noen outsider, men måten du skriver på får det til å virke som du jevnlig har kontakt med "gjengen din", og jeg skjønner ikke helt motivet ditt med å stelle i stand en reunion...

Anonymkode: e2cb9...d69

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jees, her var det mange butthurt folk. Et tips fra meg; kom dere videre! Tydelig at dere var en del av disse outsiderene. Livet går videre, dere beviser bare hvor tragiske dere var når dere valgte/velger å ikke komme. Kom å vis oss at vi tok feil av dere, da! Nå viser de jo bare at vi hadde rett, herregud

 

ts

Anonymkode: 94e74...dff

Akkurat hva hadde dere rett i, egentlig? At de som ble ansett som kule og populære da vi var 15 syntes at jeg og livet mitt var teit betyr ikke at det var det for meg, hverken da eller nå. Det er faktisk jeg som har fasiten på mitt liv, fordi det er jeg som lever det. Hva andre som ikke er en del av det måtte mene er fullstendig irrelevant - men for all del, de må gjerne ha sterke meninger om det om de ikke har bedre ting å bruke tiden sin til. Selv har jeg nemlig kommet meg videre og er opptatt av å leve mitt eget liv.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Det eneste som mangler i innlegget ditt er at du nå jobber med barn :ironi:

Anonymkode: 79d9c...3b0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke giddet å være på fest med dere ts. Dere høres skikkelig kiipe ut.  Dere kan jo ikke være så kule når ingen gidder å komme på festen deres. Bare se i denne tråden her. 100 % gidder ikke bruke sin tid på dere. Hvem er det som er lite populær ?!

Anonymkode: 2360a...b1d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh ts, syntes litt synd i deg. Jeg har alltid vært en av de "kule", men når de wannabe kule jentene som rakket ned på andre og syntes de var bedre enn andre, - innviterte tl reunion mange år etter, så avslo jeg glatt. Alstå de fleste har bedre ting å finne på, og det mest tragiske jeg vet om er folk som hadde sitt "peek" i tenårene, og ikke har oppnådd noe annet siden, det er som regel de som er gira på reunion, trist egentlig. Kanskje du trenger noen å snakke med? Virker ikke som du har det særlig bra, når du har et slikt behov for å heve deg over andre - mindreverdighetskomplekser? Dårlig forhold? Dårlig psyke? 

Psykologer hjelper mange med slike problemer, kanskje lurt å ta seg en tur, så blir livet ditt kanskje litt bedre? :) 

 

God bedring - hilsen alle som er "kulere" enn deg

Anonymkode: e5fa6...a3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Klarer ikke helt å tro på at folk i slutten av 20-årene skriver på den måten og fortsatt er opptatt av hvem som er kul og hvem som ikke er det. 

Det er faktisk mulig. Traff ei av de såkalte kule for en tid tilbake, og hun snakket fortsatt som vi gjorde i ungdommen på 80 tallet. Hun var en av de som ble gravid på slutten av 9. klasse, har ingen utdanning, jobbet litt i butikk og har nå ikke jobbet på flere år. Vet ikke om hun er uføretrygdet eller hva. Hun har ikke annet å fylle dagene med enn sladder. 

6 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Tenker at de som ikke kommer er de som har et liv i dag mens de som absolutt skal ha disse reunion samlingene er de som har behov for å gjenoppleve sine såkalte "glansdager". Det er mine tanker om saken. 🤗 Gjelder såklart ikke alle men stemmer nok ganske godt i ts sitt tilfelle. 

Enig, de har ikke klart å gå videre med livene sine, og lever og ånder for "glansdagene" på ungdomsskolen og gleder seg til hvert 10. år reunion, der de tror de fortsatt er "kule"

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var aldri noen outsider, men måten du skriver på får det til å virke som du jevnlig har kontakt med "gjengen din", og jeg skjønner ikke helt motivet ditt med å stelle i stand en reunion...

Anonymkode: e2cb9...d69

Motivet må vel være at de skal ha noen å snakke om de neste 10 år, før dett er tid for reunion igjen. Tragisk. 

Anonymkode: 546f2...f71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man føle behov for å "bevise" noe for folk man ikke har hatt særlig kontakt med på ti år? For min del har jeg opplevd såpass mye siden ungdomsskolen at det like godt kunne vært flere liv siden, ville ikke falle meg inn at meningene til de jeg gikk på ungdomsskole skulle være så viktig at jeg må "bevise" noe for dem.

Anonymkode: 4e1f0...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon nylig, dvs jeg var blant de "ukule" som ikke kom. Dette var 10 års-reunion fra barneskole.

Klassen min på barneskolen hadde problemer, lærerene gjorde ingenting for å bedre problemene og foreldrene mine ga meg ikke den støtten jeg trengte for å håndtere det. Selv om jeg ikke ble mobbet var dette en veldig vanskelig tid for meg, og med unntak av de få vennene jeg hadde hadde jeg ikke noe godt forhold til de andre i klassen. Ønsket om å treffe dem igjen er ikke veldig stort.

Siden et par av de vennene jeg faktisk hadde (inkludert den ene som fremdeles er en god venn) skulle gå, sto jeg lenge som "kanskje" på facebook. Jeg sier ikke nei takk til en fest om jeg kjenner noen der fra før og ikke har noe bedre å gjøre, og det kunne vært interesant å se hvordan det har gått med folk. De er ikke akkurat folk jeg treffer.

Noen uker før festen skulle være begynte noen av mine nåværende venner å planlegge noen greier samme helg, og jeg bestemte meg for å heller tilbringe tiden med dem. Vennene mine er folk jeg bryr meg om, og som deler mine interesser. De jeg gikk i klasse meg kom jeg stort sett ikke overens med, mange av de mobbet et par av vennene mine, og vi den eneste grunnen til at vi tilbrakt tid sammen var fordi vi måtte.

 

Kanskje noen av de "kule" som arrangerte festen tenker som ts at jeg er en taper som ikke kom.  Jeg bryr meg ikke.

Anonymkode: 4a709...9c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jees, her var det mange butthurt folk. Et tips fra meg; kom dere videre! Tydelig at dere var en del av disse outsiderene. Livet går videre, dere beviser bare hvor tragiske dere var når dere valgte/velger å ikke komme. Kom å vis oss at vi tok feil av dere, da! Nå viser de jo bare at vi hadde rett, herregud

 

ts

Anonymkode: 94e74...dff

Er det ikke på tide å gjøre leksene dine nå? Grunnen til at vi tror at du går på ungdomsskolen, er pga måten du ordlegger deg på og at du har et dårlig ordforråd. 

Det heter ikke butthurt. Det heter fintfølende/såret/fornærmet. Bruk norske ord istedet for engelske ord. Å blande norsk og engelsk på den måten du gjør, er ikke "kult", eller hva det nå heter

Endret av Honey Dew
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Jeg var en av de "ukule" som du kaller dem. Da jeg fremdeles gikk på skole og den første tiden etter drømte jeg om å treffe klassekamerater etter at jeg ble voksen og "vellykket". I fjor høst var det reunion, og jeg valgte å bli hjemme. Jeg er blitt voksen og så ikke noe poeng i å bruke 1500 kr på å "vise dem" hvor bra jeg har fått det til tross for manglende popularitet opp gjennom skolegangen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som mangler i innlegget ditt er at du nå jobber med barn :ironi:

Anonymkode: 79d9c...3b0

Sikkert miljøterapeut på en skole :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Du skriver vel egentlig selv hvorfor de ikke kom.
Hvorfor ler dere og rister dere på hodet da?

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk mulig. Traff ei av de såkalte kule for en tid tilbake, og hun snakket fortsatt som vi gjorde i ungdommen på 80 tallet. Hun var en av de som ble gravid på slutten av 9. klasse, har ingen utdanning, jobbet litt i butikk og har nå ikke jobbet på flere år. Vet ikke om hun er uføretrygdet eller hva. Hun har ikke annet å fylle dagene med enn sladder. 

Anonymkode: 546f2...f71

Hm, trodde faktisk at folk ble voksne, men da er det nok like greit at de som ikke er "kule" drar. 

Jeg dro ikke selv på 10 års jubileum. Ingen av de jeg hang med skulle, og da ble det egentlig litt meningsløst å dra. 

Vet ikke hvordan det blir neste gang. Merker at jeg kanskje er litt mer sånn at jeg kanskje kunne dratt, men ville aldri dratt om de hadde slike holdninger som ts har. Det skal jo være en hyggelig kveld og ikke en konkurranse om hvem som er mest vellykket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Komentar til den setningen: det virker som dere forsatt er mobberne. Ler av de "ukule" som ikke vil komme på festen deres

også virker der som du bagatelliserer mobbing. Hør her frøken, det er ikke du eller dere som må leve med konsekvensene av mobbing. Dere kan gå videre og tro høyt om der selv, mens mange mobbeoffer sliter masse  psykisk og jobber hardt for å få et normalt liv. Alt takket være sånne som dere og handlinger dere er skyld i. Så ha litt respekt og annerkjenn det dere gjorde istedenfor å kalle de tragiske. Det er dere som isåfall er tragiske som trør på personer dere har forårsaket smerte

Skam deg! 

 

Endret av Cyndaquil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare med hovedinnlegget så kjente jeg at dette er mennesker jeg overhodet ikke hadde giddet å tilbringe tid med - kul eller ukul.
Du er utrolig nedlatende. Men bare ha fest med klikken din du.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Bare med hovedinnlegget så kjente jeg at dette er mennesker jeg overhodet ikke hadde giddet å tilbringe tid med - kul eller ukul.
Du er utrolig nedlatende. Men bare ha fest med klikken din du.

De kan sitte og le og riste på hodet så mye de vil. Vi gjør det samme vedr. dem :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jees, her var det mange butthurt folk. Et tips fra meg; kom dere videre! Tydelig at dere var en del av disse outsiderene. Livet går videre, dere beviser bare hvor tragiske dere var når dere valgte/velger å ikke komme. Kom å vis oss at vi tok feil av dere, da! Nå viser de jo bare at vi hadde rett, herregud

 

ts

Anonymkode: 94e74...dff

Wow, skulle tro vi var midt i en high-school-film?! 

For øvrig, ja jeg ble mobbet av mange i klassen på både barne- og ungdomsskolen. Men jeg var også nær venn med både de "nøytrale" og var faktisk med i en av skolens mest populære jentegjenger hvor to av dem er blant mine nærmeste venninner den dag i dag. Vi har alle utdanning, to av oss har barn, vi er pene alle tre osv. Samme gjelder for øvrig hun jeg er veldig nær av de som var "nøytral" på ungdomsskolen.

Men nei,  hvorfor skulle jeg ønske å bruke tid på de som mobbet meg og fikk meg til å føle meg som en verdiløs dritt?  "bevise for dem at de tok feil?!" Nei vet du hva. Det var ikke meg det var noe galt med. Men at det har preget meg å bli mobbet?  Ja, absolutt. Men ikke slik at jeg føler jeg må bevise noe. Det har derimot gitt meg innvendige "arr' som i tillegg til mye annet dårlig har gjort meg syk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHA JEG FANT DEN

 

Anonymkode: c7283...f6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...