Gå til innhold

De "ukule" kommer ikke på reuinion...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de hadde det SÅ fælt, så skulle vi tro de iallefall ville kommet for å bevise at de ikke bryr seg lengre? Synes de virker ganske patetiske nå...Høres sikkert harsh ut, men altså, get over it.

Anonymkode: 94e74...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde heller ikke dratt på reunion og jeg var verken kul eller ukul. Hvis man ikke har sett eller snakket med noen på ti år, hvorfor feste med dem?

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Hvorfor skal man bruke tid på å møte folk som ikke gir en noe positivt? Jeg var en av de kule på ungdomsskolen, og alle jeg de jeg kan tenke meg å møte er jeg fortsatt venn med og møter når muligheten byr seg. Jeg har ikke noe behov for å møte de jeg har valgt å ikke være venn med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aragorn II Elessar

jeg vet ikke enn gang hvem de kule eller ukule var på min ungdomskole.  Reunion går jeg aldri på siden jeg vender aldri tilbake til et sted når jeg er ferdig med det. Akkurat som om jeg er ferdig med en person eller personer så er de døde for meg.

 

Også når man er voksne så slutter man å bry seg om hva som er kult eller ukult. Vel man burde ihvertfall slutte å bry seg om sånt. Med mindre man er ekstremt usikker på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre.

Kanskje de fortsatt ikke er kule?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, toothfairy skrev:

Hahaha. Så pinlig å være 26-29 år og fortsatt bruke uttrykk som "kul" og "ukul"

og "serr"      :fart2:

denne tråden er nok laget for å provosere. 

Endret av Antoinette
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha etter hva jeg leser i innlegget ditt ville ikke jeg gått på reunion heller hvis jeg var "ukul"

Hvorfor bryr det deg så mye at de ikke kommer? Ville du vise dem hvor "kul" du er? Hvorfor tror du de ikke vil komme fordi de er bitre, kanskje de bare driter langt i deg og de andre?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...