Gå til innhold

"Usynlig, hemmelig" samtale. Hvem blir med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.7.2017 den 22.31, Aldrisur skrev:

Skal si jeg lærer raskt altså! 

Det kommer garantert til å bli noe av den jenta der! :klappe: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det kommer garantert til å bli noe av den jenta der! :klappe: 

Du har nå alltid hatt trua på meg du Hoppetuss. Og takk for det sier nå jeg bare. :yvonne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er i den skriveboksen; står det ikke en stor A med svak strek under et sted der da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei @Winza :blomst: 

Jeg vet ikke om hvordan det er fra mobil. Hvis du ikke finner en måte å skrive hvite bokstaver på:

Hvordan blir det fra mobil hvis du siterer et  innlegg som har hvit skrift, og deretter går inn i tekstfeltet i sitatet og skriver det du ønsker, og deretter kopierer eller klipper ut den teksten som du har skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk det samme til dere også :)  

Helga har vært aldeles strålende med en del :sol: men også en del :regn: Det gjorde at jeg fikk en ganske blør opplevelse i byen i dag, men hadde heldigvis med meg :regn: jakke. På Støren møtte jeg regnet i full styrke, men da var det godt å tenke at et wienerbrød, fra Støren bageri, får tankene lett på gli, så derfor stoppet  jeg og kjøpte meg to wienerbrød fra Støren Bageri, kjørte videre, spiste og tok til å tenke på KG-brukere som også kjenner Trondheim godt. Så jeg gledet meg :nordvesta: til å komme fram.

Å gå i midtbyen var just :nigo: , gågata Nordre, der jeg kunne sitte å :ac:, gå en tur i Ravnkloa og se på :a034:I Nidarosdomen var det et :bryllup:, det fikk meg til å tenke på :kline: , så da måtte jeg få meg en kalddusj, og da var det bare å lukke paraplyen.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kommet hjem fra bryllupsfest og er litt tipsy :blink:og nå skal jeg gå å legge meg. Natta. :klemmer: Fnis...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne muligheten skulle de hatt under siste verdenskrig - tenk så mye enklere det hadde vært å sende viktige beskjeder da... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi fortsetter ufortrødent videre her, selv om alle glimrer med sitt fravær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...