Gå til innhold

Jeg er helt lost.. og låst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidligere i år mistet vi fosteret/babyen vår i uke 20. Dette har satt igang en hel rekke ting hos meg. 

For det første har vi ikke fått tilbake obduksjonsrapporten enda, selv om det har gått langt over to måneder. Jeg føler at jeg sitter helt fast og at jeg ikke klarer å gjøre noe fordi jeg bare venter og venter. 

I tillegg har dette utløst at jeg overspiser. Har før slitt med dette, men nå når det alle høyder. Jeg gleder meg til mannen går ut av huset så jeg kan sykle til butikken å kjøpe ting som jeg propper i meg. I dag ble jeg nesten tatt på fersken av mannen min. Jeg vil ikke at han skal vite at dette har startet igjen...

Hadde akkurat kommet hjem og satt der med munnen full og en nyåpnet boks is. Så hørte jeg han komme... Det endte med at jeg kastet alt ut av verandaen. 

Så skamfull. Jeg er helt ute av meg. 

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 015e4...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det var trist å høre om tapet ditt. Har du en fastlege du kan snakke med og stoler på? Det virker som du trenger noen å snakke med. Kanskje sykehuset har sorggrupper, ellers så har jeg hørt at Englesiden er god støtte for de som har mistet.

Du har greid å stoppe overspisingen før, så det greier du igjen😊 Det er jo din måte å beskytte deg mot vanskelige tanker, så hvis du får snakket med noen vil kanskje overspisingen gradvis forsvinner når du får det bedre med deg selv. 

Lykke til😊

Anonymkode: 1e8ba...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

 

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!

Vennlig hilsen
lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...