Gå til innhold

The blind side


hanniz

Anbefalte innlegg

Vi fikk en oppgave i spansk timen idag å skrive 200 ord om filmen the blind side. Men dette fikk vi ikke beskjed om før etter vi hadde sett filmen og jeg var helt idiotisk og fulgte ikke med og fikk ikke med meg noe i filmen fordi jeg gjorde andre ting. Finner ikke filmen noen steder så er det noen som kan fortelle om hva den handler om elr om karakterene i filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei dame (med familie) som tar seg av en gutt som er flink i amerikansk fotball. Han er litt "slow", tror jeg. Sorry, det var alt jeg huska. Bra film, da.

Anonymkode: 75620...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hanniz skrev:

Vi fikk en oppgave i spansk timen idag å skrive 200 ord om filmen the blind side. Men dette fikk vi ikke beskjed om før etter vi hadde sett filmen og jeg var helt idiotisk og fulgte ikke med og fikk ikke med meg noe i filmen fordi jeg gjorde andre ting. Finner ikke filmen noen steder så er det noen som kan fortelle om hva den handler om elr om karakterene i filmen?

 Har ikke sett filmen, men fant den på nettet. Du kan se den helt gratis. Alternativt kan du f.eks. lese hva IMDb skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den filmen. Ser den hver gang den vises på tv. En veldig bra film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...