Gå til innhold

Er jeg den yngste på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

Jeg er 47, er jeg den eldste? :P 

Nope. Jeg er 52.  :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.5.2017 den 13.15, AnonymBruker skrev:

18 år gammel jente som føler seg ganske teit :flau: 

Det virker som at alle her inne er 20+, er jeg unomral ettersom jeg begynte å bruke forum når jeg var 17? 

Jeg kan ikke noe for det, men jeg elsker å lese andres innlegg/meninger om ting. Dette er også en perfekt plass dersom du har et problem, å trenger andres synspunkt. 

Hvor gammel var dere når dere begynte her?

Anonymkode: 0bbd3...dc6

Makrell-noe begynte å skrive her som 14-åring. Det verste var at hun skrev innlegg om sex, selv om hun da var mindreårig. Selv om jeg og flere andre anmeldte innleggene ble de ikke fjernet. Brukeren hennes burde ha blitt stengt med en gang noe slikt ble oppdaget. Men dessverre. Så folk er sosiale, selv fra en tidlig alder. Teit? Tja, hvis det å være interessert i andre mennesker og sette pris på å høre andre menneskers inntrykk og syn er teit, så tja, da er du, jeg og mange andre teite da.

Anonymkode: 8fc42...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan se både av spørsmålene og svarene at det er mange tenåringer her, og sikkert mange som er yngre enn deg også  :) 

Anonymkode: 1e958...b5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 og begynte vel å henge på kg rundt 17-18 :) Veldig koselig, masse gode tips fra eldre med masse erfaring, mye interessant angående aktuelle saker og politikk, og ikke minst så lærer man hvordan man vasker klær eller lager lasagne ordentlig :) 

Anonymkode: 19ada...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jerry Lee skrev:

Nope. Jeg er 52.  :rodme:

Din ungfole! Jeg er 92. Fikk nettbrett av oldebarnet til 90-årsdagen. 

Anonymkode: e78de...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det tror jeg ikke. Begynte å henge her selv som 14-åring. Finnes sikkert brukere ihvertfall ned til 13-årsalderen. 

Anonymkode: f7e44...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Jeg er 47, er jeg den eldste? :P 

Nei, jeg er 60+. Og det er visst brukere som er 70+ også. :)

Anonymkode: 0f57b...a49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14 da jeg ble aktiv på forum (dyreforum), 16-17 da jeg kom hit for sånn ti år siden. Jeg har en annen bruker med over 20 000 innlegg. :,P Men der andre slapper av med å se på serier og sånt så bruker jeg tid på KG. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg første gang lagde bruker her da jeg var 16år, da jeg trengte hjelp med et problem.

Etter det så ble jeg her, og nå er jeg snart 19år😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...