Gå til innhold

Bok


Eiliv

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Dette er min dagbok som jeg har gjort ganske tydelig ved å bare kalle den Eilivs dagbok

 

 

Endret av Eiliv
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er to bilder av katten min Chasmini. Hun er en profesjonell akrobat og er veldig myk og liten. :) Chasmini.thumb.jpg.79fbf8a23c2896300ba931adba048866.jpgChasminivini.thumb.jpg.e916407974a5bf445935b800ffb6b8ca.jpg

Endret av Eiliv
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker is. Det er veldig god nå som det nesten er sommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med splitter ny dagbok. :klappe:  Jeg liker katter og jeg liker is.  Begge deler er like positivt hele året rundt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Gratulerer med splitter ny dagbok. :klappe:  Jeg liker katter og jeg liker is.  Begge deler er like positivt hele året rundt. 

Tusen takk! :) Ja, is er godt selv på kaldeste vinteren. Jeg har en katt ved min side akkurat nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet meg min favorittis og den er Dream-is med sitron. Den er den beste isen som noen gang har blitt lagd. :sengekos:

60448268.jpg?imageId=60448268&x=0&y=0&cropw=100.00&croph=100.00&width=1024&height=576

 

En annen helt ekstraordinær is er Dream-is med bringebær. Hittil har jeg bare sett den på pakke.

Bilderesultat for dream is bringebær

Og så må jeg ikke glemme Crème-is med pasjonsfrukt og sitron.

Bilderesultat for creme is med sitron

Den ligna på Dream-is med sitron og det kom som en stor skuffelse da den ikke hadde den fantastiske nydelige smaken til Dream-is med sitron. Likevel er den veldig god og jeg kjøper den ofte, men bare hvis de ikke har favorittisen min. 

Min forrige favorittis var Smeltis. Den var min favoritt fra sommeren i fjor til vinteren i år.

Bilderesultat for smeltis

 

Smeltis er en helt fantastisk is. Den er myk og lett å spise og har en deilig sjokoladesmak som man ser på pakken. Det kommer nok ikke som en overraskelse på de fleste at den har sjokoladesmak. 

Endret av Eiliv
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i alt du sier her. Jeg liker nemlig nesten all slags is...selv om vanlig vanilje blir litt kjedelig i lengden og må tilsettes "ting" for å løfte seg litt, men det er ikke et problem. Jeg tilsetter...og koser meg uansett. :) Mine nye favoritter er disse her:
D%C3%B8la%20Bla%CC%8Ab%C3%A6rpai_0.jpg?i
D%C3%B8la%20Bakte%20epler_0.jpg?itok=j6E
Bedre kan det nesten ikke bli...men det har jeg sagt før også. Nye iser blir bedre og bedre syns jeg. :spise: 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er enig i alt du sier her. Jeg liker nemlig nesten all slags is...selv om vanlig vanilje blir litt kjedelig i lengden og må tilsettes "ting" for å løfte seg litt, men det er ikke et problem. Jeg tilsetter...og koser meg uansett. :) Mine nye favoritter er disse her:

Bedre kan det nesten ikke bli...men det har jeg sagt før også. Nye iser blir bedre og bedre syns jeg. :spise: 
 

De har jeg aldri smakt før, men hører utrolig gode ut. :essen2: Får man kjøpt dem i vanlig butikk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vanlige butikker har dem...utenom Kiwi. Finnes ikke her hos meg i alle fall. Anbefales snarest. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg igjen kjøpt en pakke Dream-is med bringebær. Den er helt fantastisk. :essen2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av bikkja mi, Solrun. Det ble tatt for en stund siden så hun har blitt større nå:

Sollol.thumb.jpg.901bb3b51c27d4f52a3b2671921b031c.jpg

Bilder av katten min Markus:

591379d7c7a9b_2014-04-2618_51_15.thumb.jpg.157dfb3624fc9ab1c4c41f3c3bac4abd.jpg59137a4d02ea0_2013-01-2216_34_37.thumb.jpg.1d8c726f609357c497b69a124ab1de74.jpg

Bilder av katten min Chasmini:

20140614_134015257_iOS.thumb.jpg.384912a772c4e81d20e67ad530c501f7.jpg20150426_100236374_iOS.thumb.jpg.b344639960831b3b9a3eccf6385199d6.jpg

Bilde av kattene mine Solan og Satan:

hhh.thumb.jpg.57403054b1f621020199714ab189c0e6.jpg

 

Bilder av katten min Frid som er søstra til Solan:

frid.jpg.38b25535d902b913a4396a91556e941b.jpgFriz.thumb.jpg.11207790d4382836bd57add898d64308.jpg

Bilder av katten min Sofie og Solrun:

solsof.jpg.489cd691cba25e4c33b4ca38684a6730.jpgsof.jpg.6366d45c77a7d6c7933072c106937584.jpg

Endret av Eiliv
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager...det var mange fine katter det...pluss en hund. :)  Du er heldig!  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

I alle dager...det var mange fine katter det...pluss en hund. :)  Du er heldig!  

Jeg er vel ganske heldig ja :), men jeg ser ikke så mye til han katten på det første bildet. Han er for det meste ute og jakter. Mens jeg har hatt ham har han fanga 3-4 hoggormer eller flere. En gang hadde han med en levende hoggorm med hjem til huset og satt stolt vedsiden av den mens den hveste mot ham. :) Katten (Chasmini) på det andre bildet derimot fanger aldri noe som helst. Med en gang hun kom hjem til meg fanga hun likevel ei lita mus men det var siste gang hun har gjort det med suksess. En gang slåss hun med ei jordrotte og tapte. Hun har to ganger tatt med levende fugler inn i huset. De blei såklart sluppet ut.

Endret av Eiliv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier og gjør du når en katt stolt viser frem musefangsten der du helst ikke ville ha hatt den innendørs? 
Irettesetter med isj, usj, æsj og "UT av mitt HUS!"
 ...eller berømmer flinke jegeren din med godord og klapp på hodet? :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva sier og gjør du når en katt stolt viser frem musefangsten der du helst ikke ville ha hatt den innendørs? 
Irettesetter med isj, usj, æsj og "UT av mitt HUS!"
 ...eller berømmer flinke jegeren din med godord og klapp på hodet? :) 

Når katten min kommer med mus inn så skryter jeg alltid av ham. Her om dagen kom han inn fra regnet med en mus og var helt klissvåt. Da spiste han opp absolutt hele musa, med magesekk og alt. Etter det tørket jeg ham med et håndkle. :)

Endret av Eiliv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Beste katteeieren i hele verden du. :klappe: 

Tusen takk! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med is i fryseren er det ikke noe problem å være hjemme på 17. mai. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :)  Man kan være glad for selvstendigheten hjemme også, mens man spiser is og koser seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Enig. :)  Man kan være glad for selvstendigheten hjemme også, mens man spiser is og koser seg. 

Jeg har også ostepop og sjokolade. Det er snart tomt for is nå, fordi den er så god. :) 

Her er et bilde av isen. Dugg-is med bringebær og jordbær: 

Bilderesultat for dugg yoghurtis

Bildet lyver. Den ser mye bedre ut på ekte. :) :flagg: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...